مرکز لاغری در حکیمیه

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • مرکز لاغری در حکیمیه

مرکز لاغری در حکیمیه

با توجه به این که یکی از مسائل روزمره برای انسان زیبایی است. در این مطلب قصد داریم مرکز لاغری در حکیمیه تهران را معرفی کنیم. در حال حاضر یکی از معضلاتی که برخی از افراد ممکن است با آن روبه‌رو شوند چاقی است. همین موضوع سبب شده تا امروزه وجود شیوه های لاغری موضعی زیادی را احساس کنیم. به طور کلی چاقی از جمله بیماری هایی به شمار می ‌رود که به خاطر سبک زندگی افراد در وضعیت کنونی موجود است؛

این موضوع سبب ایجاد مشکلات متعددی برای افراد زیادی شده است. از این رو همواره شاهد وجود پزشکان متخصص در این حوزه هستیم که همواره در تلاش هستند تا با استفاده از شیوه های مختلف به رفع مشکلات چاقی اینگونه از افراد بپردازند تا بتوانند آن ها را به وزن ایده‌آلشان برسانند. یکی از متخصصان در این زمینه دکتر فائزه عامری است که ایشان دارای مرکز لاغری در حکیمیه می باشد و در حوزه های مختلف تخصص دارد که شامل موارد زیر است:

  1. – تزریق چربی
  2. – تزریق ژل
  3. – جوانسازی
  4. – زیبایی پوست
  5. – لیزر مو

مشخصات دکتر فائزه عامری عبارت است از:

تخصص: پزشک عمومی

تحصیلات: دانشگاه تهران دارای تجربه 4+ سال

محل اقامت: تهران

آشنایی با مرکز لاغری در حکیمیه

به منظور چاقی و اضافه وزن می توانید به مرکز لاغری در حکیمیه مراجعه کنید. با توجه به شرایط فعلی جوامع میزان درخواست افراد برای دریافت انواع خدمات زیبایی روز به روز افزایش یافته است؛ بنابراین همواره شاهد آن هستیم که گاها در بعضی از آرایشگاه های شخصی یکسری عمل های بسیار ساده و سبک به منظور افزایش زیبایی صورت می گیرد . اما انجام دادن فرآیند زیبایی در برخی از مراکز نامعتبر و مجهول ممکن است یکسری آسیب های جبران ناپذیری را برای افراد به دنبال داشته باشند. به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم تا بهترین مرکز لاغری در حکیمیه را برایتان معرفی کنیم.

در حال حاضر برای لاغری شیوه های متعددی وجود دارد و همچنین از دستگاه های گوناگونی برای انجام فرآیند لاغری استفاده می کنند. امروزه رفع اضافه وزن یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن اندامی زیبا به حساب می آید. بهتر است بدانید کلینیک زیبایی و مرکز لاغری در حکیمه که دکتر فائزه عامری در این کلینیک به ارائه خدمات مختلف می پردازد یکی از بهترین مراکز شناخته شده است که شما با خاطری آسوده می توانید به این مرکز مراجعه کنید و از خدمات و تخصص ایشان در حوزه های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

شیوه های لاغری موضعی تهاجمی

یکی از موضوعات بسیار مهم که همواره باید آن را مد نظر قرار دهید. این است که از جمله شیوه ‌های لاغری موضعی، شیوه های تهاجمی است. که در واقع یکی از مهم ترین این شیوه ها لیپوساکشن است.

دقت داشته باشید که این شیوه یکی از شیوه های تهاجمی به منظور رفع چربی ها به شمار می رود. در حقیقت در این شیوه از طریق تاکتیک مکش همواره اقدامات لازم جهت برطرف سازی چربی های مختلف در بدن انجام می دهند. یکی از نکات بسیار مهم این است که شما با استفاده از لیپوساکشن در تلاش هستند تا قسمت هایی همچون شکم، ران و باسن را لاغر نمایید؛ همچنین در نظر داشته باشید که این شیوه خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

امروزه یکی از شیوه ‌های دیگری که برای لاغری در نظر گرفته می شود. به کار گیری از شیوه لیپوماتیک می باشد. در این شیوه معمولاً از دستگاه دارای هوای فشرده که در حقیقت به یک کانولا اتصال یافته استفاده می کنند. آن را به شکل کاملاً خودکار تا ۳۶۰ درجه می چرخانند. به طور کلی کانولا دارای حرکتی ارتعاشی ثابت است که به طور موضعی در تلاش است تا بدون صدمه زدن تا حد زیادی سلول های چربی را از بین ببرد و در نهایت منجر به رفع آن ها می گرد.  از مهم‌ ترین مزایایی که برای شیوه لیپوماتیک بیان کرده ‌اند می‌ توان کاهش درد وجود تاثیر زیاد، کشش بسیار خوب پوست بعد از عمل، ریکاوری سریع و غیره را برشمرد.

شیوه های لاغری موضعی غیر تهاجمی

اگرچه امروزه شیوه های لاغری به صورت تهاجمی وجود دارد اما در کنار آن شما شاهد لاغری به صورت غیر تهاجمی نیز هستید. از جمله این شیوه ها می توان به کربوکسی ‌تراپی اشاره نمود که در این شیوه معمولاً به قسمت های چربی گاز دی اکسید کربن تزریق می کنند و به دنبال آن سلول های چربی موجود از بدن خارج می گردد؛ در واقع این شیوه بسیار تاثیر گذار می ‌باشد و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

کرایولیپولیز

لازم به ذکر است که بدانید که کرایولیپولیز از جمله شیوه های لاغری محسوب می‌ شود که نام دیگر آن یخچال چرمی است. در این شیوه به طور معمول از یکسری خنک کننده های کاملاً غیر تهاجمی چربی به منظور خرد نمودن سلول های چربی استفاده می کنند. در واقع این شیوه منجر می گردد تا فرد طی چندین ماه به لاغری اندام خود پی ببرد و شاهد رفع چربی های اضافی در بدن باشد‌.

این شیوه در حال حاضر یکی از تکنیک های پرکاربرد در میان افراد شناخته می شود؛ از همین رو پزشکان زیادی این روش را به مراجعه کنندگان پیشنهاد می کنند. در حقیقت در مرکز لاغری در حکیمیه نیز شما می توانید از این گونه شیوه های لاغری غیر تهاجمی استفاده نمایید.

ممکن است همواره این سوال در ذهنتان نقش ببندد که در میان تمامی شیوه های لاغری استفاده از کدام یک بهتر است؟ در پاسخ به این سوال می ‌توانیم بگوییم که بر اساس سیستم ایمنی بدن هر شخص و ساختار آن هر یک از شیوه هایی که بیان شد دارای تاثیرات و عملکرد گوناگونی است؛ بنابراین توصیه می‌ شود به منظور برگزیدن بهترین شیوه لاغری از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید تا به خوبی بتوانید بهترین راه رفع چربی های اضافی بدن را انتخاب نموده و مراحل مربوط به لاغری اندام را طی نمایید.

افزایش فعالیت

برای آن دسته از افرادی که دچار چاقی مفرط شده اند. پیشنهاد می کنیم به منظور لاغر نمودن اندام خود و کاهش وزن بایستی نسبت به قبل فعالیت خود را بیفزایید. بدین منظور همواره تلاش کنید تا برای قسمتی از برنامه روزمره خویش مدت زمانی را برای ورزش روزانه و پیاده روی در نظر داشته باشید. در صورتی که طی مدت زمان اخیر به لحاظ جسمی فعالیت نداشته‌ اید. بهتر است خیلی زود این کار را آغاز نمایید. لذا شما قادر هستید تا روزانه جلساتی با مدت زمان کوتاه و قابل کنترل به آغاز فعالیت ورزشی بپردازید. به صورت تدریجی بر میزان فعالیت خویش بیافزایید.

رژیم غذایی مناسب

به منظور رفع چربی های اضافه بدن بهتر است بر روی چیزی که مصرف می ‌کنید تمرکز کافی داشته باشید‌ از طریق انتخاب یک غذای سالم و با استفاده از رژیم غذایی مناسب قادر هستید تا به کنترل کالری مصرفی بپردازید و تا حد زیادی آن را کم کنید؛ بنابراین این مسئله تا حد زیادی منجر به کاهش خطر چاقی خواهد شد.

مطمئن شوید که اکنون بر تعداد سبزیجات و میوه مصرفی در سبد خرید خویش افزوده‌ اید تا هر گاه که دچار گرسنگی شدید از سبزیجات و میوه کاملاً سالم مصرف نمایید. دقت داشته باشید که این موارد جز یک رژیم لاغری مناسب می باشد. بهتر است برچسبی که بر روی محصولات غذایی چسبانده شده را مورد مطالعه قرار دهید؛ چرا که اطلاعات موجود بر روی آن ها تا حد زیادی آگاهی شما را نسبت به ارزش غذایی محصول مورد مصرف و میزان کالری موجود در محصول بالا می برد.

شما می ‌توانید به منظور اینکه خود را از گرسنه ماندن در امان نگه دارید. روزانه از وعده های غذایی بسیار کوچک و سالم استفاده نمایید. تا گرسنگی شما از طریق استفاده از یک میان وعده کاملاً سالم تا حدودی برطرف شود. بهتر است استفاده از غذای آماده بیرون را کنار بگذارید. استفاده از غذا های خانگی و سالم را در منوی تغذیه خویش قرار دهید. زیرا به طور کلی شما نسبت به آنچه که در منزل به مصرف می‌ رسانید آگاهی کامل دارید. اما در رابطه با غذا های بیرون این مسئله صدق نمی کند.

استفاده از نوشیدنی های ناسالم

یکی از مسائل بسیار تاثیر گذار در افزایش وزن استفاده از نوشیدنی های ناسالم و شکر است. همانگونه که میدانید شمار زیادی از نوشیدنی ها دارای قند زیاد و همچنین الکلی هستند. بنابراین در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد قند باعث زیاد شدن وزن افراد می گردد. نوشیدنی هایی که از بیرون تهیه می کنید. همچون نوشیدنی های انرژی زا و گازدار از میزان زیادی قند برخوردار هستند. در مقابل میزان مواد مغذی موجود در آن بسیار کم است. در نتیجه توصیه می ‌شود به جای اینکه از اینگونه نوشیدنی های بیرونی مصرف کنید. خودتان به تهیه آب میوه در خانه بپردازید یا حتی می ‌توانید اسموتی های میوه ای تازه در منزل تهیه کنید.

از جمله اهداف اصلی به منظور لاغری اندام می توان به این مسئله اشاره کرد که روزانه باید به نوشیدن تقریباً ۶ الی ۸ لیوان بپردازید. همانگونه که می ‌دانید آبی یکی از سالم ترین و ارزان ترین گزینه ‌ها به منظور برطرف کردن تشنگی و همچنین کاهش وزن به شمار می رود. چرا که این مایع بسیار مفید قند و کالری ندارد. همه متابولیسم بدن انسان به این مایع سالم بستگی دارد. پس از آب می توان به موارد دیگر که سالم است. همچون چای، شیر کم چرب، قهوه و غیره اشاره نمود.

سخن پایانی:

آن دسته از افرادی که از اضافه وزن و چاقی مفرط برخوردار هستند. به طور معمول به خوبی نمی ‌توانند تحرک داشته باشند. به سرعت دچار خستگی می شوند. در حقیقت اینگونه از افراد اعتماد به نفسشان بسیار پایین بوده است. حتی گاهی با بعضی از بیماری های ناشی از چاقی دست و پنجه نرم می کنند. حتی اینگونه از افراد به لحاظ روحی و روانی دارای شرایط خوبی نیستند و گاهاً دچار افسردگی خواهند شد. ما به این گونه از افراد توصیه می‌ کنیم که به مرکز لاغری در حکیمیه مراجعه کنند. به حل بیماری و مشکل خود بپردازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان