انجام لیزر آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی شرق تهران

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • انجام لیزر آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی شرق تهران
 انجام لیزر آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی شرق تهران

انجام لیزر آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی شرق تهران

همانطور که میدانید همواره بشر با افزایش سن، با مشکلاتی از قبیل پیری و افتادگی صورت مواجه است که برای درمان این مشکل به دنبال راه حل است. امروزه با پیشرفت علوم پزشکی، در کلینیکهای زیبایی این امکان برای شما فراهم شده است تا با انجام روشهای پزشکی بدون جراحی و ایجاد برش میتوانید به پوستی شاداب و با طراوت دست پیدا کنید.

از جمله روشهایی مدرن و تاثیر گذار، انجام لیزر آرز اف فرکشنال است. این روش درمانی، در کلینیک زیبایی در شرق تهران بدون هیچ درد و خون ریزی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مراجعه کنندگان انجام میشود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، تاثیر شگفت انگیز آنرا برروی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

لیزر در پیروزی
لیزر در پیروزی

نحوه عملکرد این دستگاه بدین شکل میباشد که امواج رادیویی این دستگاه برروی لایه‌ی میانی پوست نفوذ میکند و این فراید سبب تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست شده که در طی این مراتب، شادابی و جوانی پوست را به بیمار هدیه خواهد داد. همچنین در ادامه این مقاله، به طور کامل تری به شرح عملکرد این دستگاه و مزایب و معایب ان اشاره نمودیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد دستگاه فرکشنال برروی پوست

از اصلی ترین تاثیر گذاری این دستگااه میتوان به نفوذ انرژی هایی از امواج فراصوت بر لایه های سطحی و عمقی پوست اشاره نمود. به طور کلی، پوست از چندین لایه تشکیل شده اسنت که سطحی ترین این لایه ها، ای پی درم نام گذاری شده است. انرژی RF موجود در دستگاه ار اف فرکشنال سوزنی، این انرژی با استفاده از نوک سوزنهای بسیار ظریف به پوست تزریق شده و وارد لایه های پوست میشود.

این دستگاه، تا عمق 4 میلی متر وارد پوست می شود که نفوذ این سوزن ها به پوست سبب  کلاژن سازی در عمق، بازسازی سلول های پوستی میگردد و پوستی شاداب تری را به مراجعه کننده خواهد داد.

ایپدرم یا همان سطحی ترین لایه پوست، در زیر این لایه پوست لایه ای به نام درم قرار دارد. این لایه زیرین است که با افزایش سن تحلیل رفته و باعث چین و چروک در پوست میشود. حال زمانی که شما به کلینیک زیبایی مراجعه مینمایید و  انرژی ناشی از امواج RF به پوست شما تابیده می شود، تغییرات و جنب و جوشی در لایه درم به وجود می آید که این عملکرد سبب تحکریک پوست جهت کلاژن سازی پوست میشود.

هرچه کلاژن سازی در پوست بیشتر باشد، شاهد شادابی، زیبایی و سفت شدن پوست خواهیم بود پس در نتیجه برای داشتن همچنی پوستی آر اف فرکشنال را در بهترین کلینیک های زیبایی شرق تهران انجام دهید.

از دیگر مزایا و تاثیرات این دستگاه میتوان به ساخت بافتهای فیبروزی در قسمتهای آسیب دیده پوست اشاره نمود. همچنین قابل به ذکر است که این بافتهای فیبروزی هم سبب تحریک کلاژن سازی در پوست میشوند و همچنین باعث ایجاد لایه ای ضخیم روی زخمهای سطحی پوست میشوند پس به طور کلی استفاده از دستگاه آر اف جهت درمان زخم و اسکار بهترین انتخاب است. در ادامه این مقاله، تمامی کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال را به طور کامل شرح داده ایم.

کاربردهای دستگاه لیزر آر اف فرکشنال

از جمله کابردهای این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

تنگ کردن منافذ باز پوست

از آنجایی که منافذ پوست باز باشد و همچنین چربی پوست کنترل نشود سبب ایجاد جوش و اکنه برروی پوست خواهد شد که استفاده از این دستگاه، باعث درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز بسیار کاربردی و تاثیر گذر است.

سفت کردن پوست

یکی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه میتوان به فت کردن پوست و درمان شلی و افتادگی پوست اشاره نمود. به طور کلی این دستگاه، باعث لیفتینگ طبیعی پوست صسورت میشود. ششما با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به  عمل جراحی جهت افتادگی پوست، افتادگی پلک و افتادگی ابرو نخواهید داشت کافی است به کلینک معتبری مراجعه نمایید و دستگاه آر اف فرکشنال را امتحان نمایید.

درمان چین و چروک و خطوط روی پوست

از دیگر مزایای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال،  از بین بردن چروکهای دور چشم و خطوط اخم یا خط خنده  است که استفاده از این روش تاثیر به سزایی جهت از بین بردن این چین و چروک های پوست دارد. اگر از چین و چروک های صورت خود رنج میبرید، از این دستگاه برای صافی صورت خود استفاده نمایید.

از بین بردن ناحیه غبغب

امروزه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از بانوان سرزمینمان از مشکل غبغب بزرگ و یا شلی غبغب رنج که با ساخت دستگاه آر اف فرکشنال این امکان برای شما فراهم شده است پوست ناحیه غبغب شما سفت و به سمت بالا کشیده شود تا چهره ای جذاب تر و زیباتری داشته باشید. همچنین پس از استفاده از این دستگاه برای از بین بردن غبغب، پوست ناحیه فک شما هم سفت تر میشود که این موضضوع باعث زاویه سازی صورت شما میشود.

درمان جای زخم و اسکار:  درمان جای زخم، جای اسکار و آکنه، از دیگر کاربردهای این دستگاه میباشد. افرادی که دارای جی جوش، جوش، اسکار و اکنه هستند برای درمان خود میتوانند از این روش جهت درمان این بیماری ها استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این دستگاه جهت از بین بردن ترک های پوستیی بیار تاثیر گذار است.

درمان مشکل تعريق بيش از حد

از دیگرکاربردهای مهم این دستگاه، درمان تعریق بیش از حد بدن است. فرایند تاثیر گذاری این دستگاه برروی تعریق بدن بدین شکل میباشد که این دستگاه غده هایی که سبب تعریق بدن میشود را کنترل میکند تا فرد دچار  تعریق بیش از حد و بوی بد بدن نشود.

نکاتی که قبل از آر اف لیزر آر اف فرکشنال باید رعایت کنید

در مرحله اول،  بایستی پوست شما پاکسازی شود و  رطوبت آن به طور کامل گرفته شود.

قبل از عمل دستگاهآر اف صورت شما بایستی خالی از هرگونه آرایش و کرم روی پوست شما باشد تا هیچ گونه مشکلی برایتان پیش نیاید.

در حین عمل، جهت داغ نشدن بیش از حد پوست، بایستی پوست شما به طور کامل خنک باشد که جهت انجام این کار، بایستی  از کولرها و دستگاه های خنک کننده استفاده شود که این اقدام توسط پرسنل کلینیک زیبایی انجام می گردد.

در هنگام عمل با دستگاه RF فرکشنال چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که شما به کلینیک زبایی مراجعه مینمایید و و جهت در مان خود روی تخت دراز میکشید،  متخصص زیبایی با شست و شوی دست ها خود را برای انجام این عمل آماده مینماید. در قدم دوم، متخصص اقدام به چک کردن ستگاه و پنل های عمل را از نظر ایمنی میکند تا اطمینان کامل از سالم بودن دستگیره دستگاه، سری دستگاه، سوزنها و دیگر اجزا  را داشته باشد تا در حین عمل دچار مشکل نشود. در قدم اخر، دستگاه با ولتاژ مشخص و دوز معین روشن می شود و جهت درمان پوست شما نیز استفاده میگردد.

نکاتی که بعد از عمل آر اف فرکنشال باید رعایت نمایید

قرمز شدن و ملتهب شدن پوست شما به طور کامل طبعی است پس از این تغییرات ناگهانی صورت خود نترسید.

در روز عمل و همچنین تا سه روز پس از عمل، به هیچ عنوان صورت خود ا با مواد شوینده و آب داغ شست و شو ندهید.

پس از عمل، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید چرا که پوست شما ملتهب است و اشعه فرابنفش خورشید می تواند به پوست شما آسیب برساند.

در روز عمل از لوازم آرایشی نزینید و فقط از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، در صورت مشاهده جوش یا لخته خون در صورتتان به هیچ عنوان به آن دست نزنید و برای کندنشان وسوسه نشوید!

آخرین نکته، تا یک هفته پس از درمان به استخر و سونا مراجعه نکنید و از انجام و ورزشهای سنگین خودداری نمایید.

عوارض ار اف فرکشنال

استفاده از این روش درمانی، عوارضی را در پی نخواهد داشت اما شاید و ممکن است پس از عمل، به دلیل استفاده از  از سوزن جهت جوانسازی سلولهای پوستی، پوست شما دچار د التهاب، قرمزی، ورم، سوختگی، سوزش و کمی کبودی در زیر پوست شود که اصلا جای نگرانی وجود ندارد شما با مصرف داروهای تجویز شده و همچنین رعایت نکاتی که دکتر به شما گفته است،  این التهابات پس از گذشت چند ساعت به طور کامل از بین خواهند رفت.

درمان ترکیبی با آر اف فرکشنال و سابسیژن

در ادامه روشهای دیگری نیز وجود دارد که مفیدتر است و لیزر آر اف فرکشنال برای از بین بردن آکنه و جای جوش سابسیژن مناسبتر است. سابسیژن یک روش بسیار ساده و کاملا بی خطر است که نحوه درمان با این دستگاه به صورت سرپایی است و شما نیازی به بیهوشی و یا ایجاد برش برروی سطح پوست خود را نخواهید داشت. در این روش، از سوزنهای خاص جهت درمان فرورفتگی های عمیق پوست استفاده میشود. امروزه بسیاری از افراد جهت جوانسازی و شادابی پوست خود از ترکیب دو روش  آر اف فرکشنال با سابسیژن استفاده می نمایند.

منبع :https://www.bluetouchclinic.com/what-is-rf-fractional-applications-side-effects-and-benefits

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان