تزریق چربی به باسن

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق چربی به باسن
 تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

یکی از بهترین راههای تایید شده برای افزایش حجم باسن برای افرادی که باسن کوچکی دارند تزریق چربی به باسن می باشد. تزریق چربی به باسن  بهترین روش و ماندگار ترین روش برا افزایش حجم در این ناحیه می باشد که این روز ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است به خصوص در میان بانوان.  خانم دکتر فائزه عامری به =4 سال  سابقه درخشان در تهران در این زمینه و حوزه  ها به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کند. لیزر و ، جوان سازی پوست ، تزریق چربی ، تزریق ژل ، زیبایی پوست ، لیزر مو و… خانم دکتر عامری تخصص پزشک  عمومی نیز می باشند و حل اقامت ایشان در تهران است.

 تزریق کردن چربی به باسن یکی از روش های نوینی می باشد. به وسیله آن افراد باسن خود را به سمت بالا می کشند. شکل ظاهری بهتری باسن آنها پیدا می کند. در این روش از حجیم نمودن باسن از هیچ گونه و مدلی پروتز برا افزایش حجم استفاده نمی شود. بلکه از نواحی از بدن که تجمع چربی در آن بیشتر از سایر نقاط است چربی استخراج می شود. سپس به باسن تزریق می شود. باسن شکل ظاهری بهتری پیدا کند. چربی که از بدن برای حجیم نمودن باسن استخراج می شود به صورت یکنواخت از بدن خارج می شود. به صورت یکنواحت و یک دست به سطح باسن تزریق می شود. ماندگاری آن تا سالهای زیادی برای فردی که این عمل را انجام داده است می باشد.

طریقه تزریق چربی به باسن

برای اینکه به باسن چربی تزریق شود 2 مرحله باید به صورت متوالی انجام شود.

 در اولین مرحله از تزریق چربی به باسن  چربی از نواحی مختلف بدن که مستعد چربی هستند و چربی اضافه دارند گرفته می شوند که این عمل توسط دستگاه های خاصی انجام می شود

 در دومین مرحله از تزریق چربی به باسن  چربی که از نواحی مختلف بدن استخراج شده است صاف  می شود و به صورت چربی خالص در سرنگ نگه داری می شود.

 در آخرین مرحله از تزریق چربی به باسن   چربی ها به باسن با ایجاد 3 یا 5 برش کوچک بر روی هر باسن انجام می شود که بعد از اتمام عمل جراحی به هیچ عنوان این برش ها قابل مشاهده نمی باشند.

 برای جراحی تزریق چربی به باسن  از بیهوشی استفاده می شود که نوع بیهوشی بسته به شرایط عمومی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد . گاهی از بیهوشی عمومی استفاده می شود و گاهی از بیهوشی موضعی . در برخی مواقع چربی مورد استفاده شده را از حد استاندارد بیشتر تزریق می کنند. بعد از تزریق باسن کوچک نشود.

تزریق چربی به باسن
تزریق چربی به باسن

مزیت های تزریق چربی به باسن

داشتن یک اندام ایده آل از آرزو هر فردی می باشد. گاهی پیش می آید که افراد از باسن کوچکی برخوردار هستند و چربی بسیار کمی در این ناحیه از بدن خود دارند و این موضوع سبب از دست رفتن حس اعتماد به نفس در ان ها می شود و با ورزش کردن نمی توانند به سایز دلخواه خود برسند در چنین مواقعی بهترین روش تزریق چربی به باسن می باشد که هم باعث بزرگ شدن باسن به صورت یکنواخت می شود و هم نسبت به دیگر روش ها از ماندگاری  بسیار بالا تری برخوردار است.

در روش تزریق چربی به باسن  تبحر و مهارت پزشک حرف اول را می زند. خانم دکتر فائزه عامری با تخصص در این زمینه  و همچنین  تخصص در این حوزه ها : تزریق چربی ، تزریق ژل ، جوانسازی ، زیبایی پوست و لیزر مو می باشد. خانم دکتر فائزه عامری متخصص پزشک عمومی نیز می باشد که در تهران اقامت دارند و  تحصیلات در دانشگاه تهران به اتمام رسانده است  در این  رشته 4 سال تجربه دارند.

 چه افرادی برای تزریق چربی به باسن  مناسب می باشند

 با تمام مزیت هایی که تزریق چربی به باسن دارد و یکی از بهترین روش های موجود برای بزرگ کردن و فرم دهی به باسن می باشد اما در بعضی از افراد  آن چنان که توقع دارند نمی توانند به خواسته خود برسند.  کسانی برای این کار مناسب هستند که ویژگی های زیر را داشته باشند.

به روش های دیگر بزرگ کردن باسن مانند پروتز هیچ تمایلی ندارند

کسانی که پوست باسن سالمی دارند و پوست آن ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده است.

 افرادی که بدن آنها چربی لازم برای خارج نمودن را دارند.

کسانی که بتوانند به مدت چند هفته بر روی باسن خود نشینند و دراز نکشند.

کسانی که از دخانیات استفاده نمی کنند.

کسانی که سن آن ها بین 22 تا 55 سال است.

مراقبت های لازم بعد از تزریق چربی به باسن

برای اینکه از تزریق چربی خود بهترین نتیجه را بگیرید علاوه بر داشتن یک پزشک خوب و ماهر باید نکاتی را بعد از عمل جراحی به آن عمل کنید. بعد از تزریق چربی وجود کمی درد در ناحیه تزریق امری طبیعی می باشد و جای هیچ گونه نگرانی  ندارد که این درد با استفاده کردن از داروی مسکن به راحتی رفع می شود.

 مدت زمان بهبودی کامل 6 هفته می باشد  و در این بازه زمانی باید تمام نکات پزشکی را به طور کامل انجام دهید.  مهم ترین نکاتی که در این دوران باید به آن عمل کنید این است که از نشستن به طور جدی خود داری کنید. به هیچ عنوان به پشت دراز نکشید و در هنگام نشستن به طرف پهلو دراز بکشید. یا بر روی شکم خود بخوابید.  اگر احتیاج به نشستن داشتید حتما باید از بالشت های دونات شکل که مخصوص عمل های جراحی باسن می باشد استفاده کنید.

بعد از گذشت هفت روز از تزریق می توانید  فعالیت های روزانه خود را که سبک هستند آغاز کنید. اما مراقب باشید که فشار زیادی بر  باسن خود وارد نکنید و از بلند کردن اجسام سنگین به شدت خودداری کنید . هم چنین یکی از مهم ترین کار هایی که در این دوران باید انجام دهید این است که بر روی وزن خود کنترل داشته باشید. افزایش یا کاهش ناگهانی وزن نداشته باشید چون در این صورت باعث می شود تا نتیجه تزریق شما بعد از گذشت دو سال بی اثر شود و از بین برود.

تزریق چربی به باسن
تزریق چربی به باسن

 عوارض تزریق چربی به باسن

 عوارضی که تزریق چربی به این ناحیه دارد بیشتر مربوط به برداشت چربی و ساکشن کردن می باشد و مختصر قرمزی و کبودی که در محل تزریق ایجاد می شود از عوارض شایع تزریق چربی به این ناحیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1.  تورم در محل تزریق چربی
  2.  تورم در محل های تخلیه چربی
  3.  کبودی محل های تخلیه و تزریق چربی
  4. حساسیت به ماده بیهوشی و واکنش نشان دادن به آن
  5. احتمال آسیب به عروق در حین تخلیه چربی
  6. بی حس شدن نقاط تزریق و تخلیه چربی
  7. امکان ناهمگون بودن و نا قرینه شدن باسن

و دیگر موارد که بیشتر این موارد به تبحر پزشک و مهارت او بستگی دارد. و هر چه پزشک از مهارت بیشتری برخوردار باشد عوارض کمتری در افراد دیده می شود. خانم دکتر فائزه عامری متخصص در این امر و خوذه ای تخصصی دیگر مانند تزریق ژل ، جوانسازی ، زیبایی پوست و لیز و دیگر موارد به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند. خانم  دکتر فائزه عامری متخصص پزشک عمومی نیز هستند و در تهران اقامت دارند و تحصیلات خود را در دانشگاه تهرا به اتمام رسانده اند و به طور جدی در این زمینه و به صورت کاملا حرفه ای مشغول به کار هستند.

 هزینه عمل تزریق چربی

 هزینه این عمل با در نظر گرفتن این موضوع که یک عمل زیبایی محسوب می شود. را بیمه قبول نمی کند. تمام هزینه ها به عهده خود شخص می باشد.  این موضوع باعث افزایش قیمت ان می باشد.  این که این جراحی چه هزینه ای را برای شما در بر داشته باشد. به اعتبار کلینیک زیبایی که به آن مراجعه می کنید. و تخصص پزشکان بستگی دارد هر چه امکانات بیشتری داشته باشند. و پزشک مهارت بیشتری داشته باشد هزینه این عمل نیز بیشتر خواهد بود.

سخن پایانی

 تزریق چربی به باسن یک روش ایده آل و ماندگار برای افرادی می باشد که از فرم باسن خود راضی نمی باشند. یا از کوچیکی باسن خود رنج می برند. در این روش از دیگر نواحی بدن که چربی اضافه دارد چربی مورد نیاز استخراج می شود. بعد از انجام مراحل تصفیه و خالص شدن آن برش های کوچکی در روی باسن ایجاد می شود. چربی را به باسن تزریق می کنند. تزریق چربی عوارض خاصی  ندارد و بیشتر بر مهارت پزشک متکی می باشد که بتواند قرینه بودن را در این جراحی رعایت کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان