تزریق هیرفیلر

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق هیرفیلر
 تزریق هیرفیلر

تزریق هیرفیلر

تزریق هیرفیلر چیست؟ پوست و مو از عوامل تاثیرگذار مهم در زیبایی چهره افراد محسوب می شود که همواره در معرض آسیب قرار دارد و بر اثر مواردی چون افزایش سن؟ تغذیه نامناسب، آلودگی ها، آفتاب، استرس و… ممکن است که دچار تغییراتی شوند و زیبایی خود را از دست بدهند. امروزه علم پزشکی با پیشرفت و ایجاد روش های متفاوت جهت رفع مشکلات پوست و مو نقش به سزایی در زیبایی و جوانی افراد ایفا می کند. پوست و مو و جوانسازی از اهمیت ویژه ای برخوردارند تا جایی که برخی از اشخاص جهت داشته است.

زیبایی بیشتر و جذاب بودن به سراغ عمل های زیبایی می روند. عمل های زیبایی یکی از راهکارهای شایع برای درمان مشکلات بینی، فک، گودی زیر چشم، چین و چروک و دیگر نواحی صورت می باشد، همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود. اکثر افراد برای رفع ایرادهای ظاهری شان به دنبال این عمل ها می باشند. از جمله این عمل ها کاشت مو، لیزر پوست، جراحی لیفت گردن، جراحی زیبایی پلک، لیفت صورت و… است.

در کلینیک زیبایی دکتر فائزه عامری روش های نوینی جهت درمان برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است. از آنجایی که دانش پزشکی امروزی کم تهاجمی به مراجعین ارائه می دهد. دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با مدرک معتبر از دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه لیزر، تزریق چربی، جوانسازی، تزریق ژل، زیبایی پوست و… همواره آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

تزریق هیرفیلر
تزریق هیرفیلر

نحوه انجام تزریق هیر فیلر

مواردی چون رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن، استرس، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و… سبب نازک شدن و ریزش مو می شوند. برخی از افراد به دلیل استفاده زیاد از رنگ مو، سشوار و اتوی مو  دچار ریزش کم مو در قسمت های وسط سر، جلو سر یا کناره ها می شوند و مایلند قبل از بیشتر شدن ریزش آن را رفع کنند در این جا به کار بردن داروهای دائمی درمان ریزش یا کاشت مو گزینه مناسبی نیست زیرا میزان ریزش به حدی نیست که نیاز باشد هزینه های زیادی را صرف کنند، می توان از روش های ارزان و مفید مثل هیر فیلر استفاده کرد.

معمولا حجم دهنده های مو ژل مانند هستند که همه مواد مورد نیاز مثل ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها و… جهت رویش دوباره موها را دارد. این روش موها را تقویت و مانع ریزش آنها می شود همچنین مناسب موهای زنان و مردان می باشد به گونه ای که با تشکیل یک لایه محافظتی دور ریشه های مو از آنها در مقابل عوامل آسیب زا مثل آلودگی ها و نور خورشید مراقبت می کند.

تزریق هیر فیلر به پوست سر موجب کلاژن سازی، تقویت ریشه موها، بازسازی پوست سر، ضخیم و پرپشت شدن آنها می شود. مواد موجود مثل آمینو اسید ها، دکاپپتیل، هیالورونیک اسید و …  در هیر فیلر موجب آبرسانی، ترمیم، تحریک پوست جهت تولید فولیکول مو، جلوگیری از ریزش مو، حفاظت از سلول های مو و رشد مجدد مو می شود.

۱-دلایل استفاده از هیر فیلر

تزریق هیر فیلر باعث رفع مشکلات مو ، افزایش اعتماد به نفس اشخاص و زیبا تر شدن افراد می شود. از جمله این دلایل موارد زیر می باشد: ۱- تقویت ریشه مو و حفاظت از آن: از آن جایی که عواملی چون افزایش سن یا تغییر هورمون ها بافت مو را کمرنگ و آن را نازک تر می کند استفاده از تزریق هیر فیلر به خاطر ترکیب های مقوی زیاد موجب ترمیم موها و تقویت آنها از ریشه می شود. همچنین با از بین بردن رادیکال های آزاد مو ها را در مقابل عوامل آسیب زا مقاوم می سازد.

۲-رشد مجدد موها

تزریق هیر فیلر به پوست سر باعث پر شدن قسمت های خالی می شود. مواد مقوی در هیر فیلر موجب تقویت ریشه موهای قسمت مورد نظر می شود. همچنین رشد مجدد موها به طور طبیعی و یکدست فراهم می شود.

۳- پیشگیری از ریزش دوباره و تثبیت نتایج

اثر گذاری هیر فیلر فقط مختص زمان تزریق می باشد بلکه بعد از کامل شد طول درمان ترکیبات مقوی حاصل از آن تا دراز مدت در ریشه موها مانده و سبب تقویت شان می شود. این امر سبب آسودگی خاطر شما جهت داشتن موهایی دائمی و زیبا می شود. همچنین تزریق هیر فیلر نگرانی شما را از ریزش مجدد مو برطرف می کند.

دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه های زیبایی پوست، تزریق چربی، لیزر مو، جوان سازی و تزریق ژل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 مزایا و معایب تزریق هیر فیلر

مزایا

۱- -باعث افزایش ضخامت و حجم موها شده، شکنندگی و نازکی آنها را رفع می کند.

۲- با تقویت ساقه ها موها در برابر انواع آلودگی ها و گرد و غبار مقاوم می شود‌.

۳- تولید و افزایش سلول های بنیادی به وسیله مواد مغذی موجود در آن

۴- افزایش کیفیت و تراکم موها

۵- طولانی بودن تاثیر آن و طی چند جلسه نتیجه دلخواه حاصل می شود.

۶- مناسب برای کسانی که علاقمند به موهای بلند هستند.

۷- فاقد عوارض جانبی و عدم آسیب به پوست سر

۸- تقویت موهای خشک و آسیب دیده

۹- از بین بردن ژن هایی که باعث ریزش مو می شوند.

۱۰- دادن طراوت و شادابی بیشتر به موها

۱۱- افزایش سرعت گردش خون در سر

۱۲- افزایش طول تار و فولیکول موها

۱۳- کلاژن سازی و آنتی اکسیدان مو

۱۴- تحریک رگ زایی و تشکیل فولیکول های سالم.

*معایب تزریق هیر فیلر

۱- بعد از تزریق هیر فیلر این امکان وجود دارد که پوست سر زخم شود که طولانی مدت نبوده و خیلی سریع خوب می شود.

۲- ایجاد تورم، قرمزی، خارش و درد کم در محل تزریق هیر فیلر که بعد از دو روز به طور کامل رفع می شود.

۳- داشتن  حساسیت و آلرژی نسبت به مواد موجود در هیر فیلر.

مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران، فارغ التحصیل ا دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه های تزریق ژل، تزریق چربی، زیبایی پوست، لیزر مو و جوان سازی افتخار دارد تا این خدمات را با بهترین و به روز ترین متدهای دنیا به متقاضیان عزیز ارائه نماید.

تزریق هیرفیلر
تزریق هیرفیلر

مراقبت های قبل و بعد از تزریق

 *قبل تزریق

انجام تزریق فیلر روی پوست سالم و تمیز، استفاده از ژل بی حسی به مدت ۳۰ دقیقه و پاک کردن آن از محل مورد نظر، پرهیز از تزریق روی پوست ملتهب ، ضد عفونی کردن پوست سر با الکل، مشورت با پزشک درباره بیماری و داروهای مصرفی، جهت پخش شدن ژل به صورت یکسان در همه قسمت ها محل تزریق را به آرامی ماساژ دهید.

*بعد از تزریق

پوشاندن موها در مقابل نور خورشید، ماساژ دادن بخش های تزریق جهت کم شدن درد، مشورت با پزشک در صورت استفاده از رنگ مو، سشوار و…، حمام نکردن تا ۲۴ ساعت، استفاده از محلول های مخصوص حتما با مشورت پزشک انجام شوند.

 هزینه تزریق هیر فیلر

هزینه ها یکی از فاکتورهای مهم برای افراد می باشد. برخی ممکن است به دلیل عدم اطلاع از هزینه ها گمان کنند که خدمات زیبایی هزینه بر هستند و نتیجه مورد نظرشان حاصل نشود در صورتی که اینگونه نیست. از جمله موارد تاثیر گذار بر هزینه تزریق هیر فیلر عبارتند از : حجم مورد نیاز برای تزریق ، قیمت آمپول، کیفیت مواد تزریقی، مهارت و تخصص پزشک ، موقعیت جغرافیایی کلینیک درمانی، تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق، برند مواد، میزان ریزش مو، نوع فیلر انتخابی.

چنانچه کلینیکی را یافتید که هزینه های آن نسبت به تعرفه های معمولی کمتر بود قابل اعتماد نیست. چرا که از هیر فیلر های بی کیفیت و ارزان برای تزریق هیر فیلر استفاده می کنند. کلینیک زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران، فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه های زیبایی پوست، تزریق ژل، لیزر مو، جوان سازی و تزریق چربی ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با کمترین هزینه ها به مراجعه کنندگان محترم ارائه می دهد.

سخن پایانی

 یکی از راه های درمانی که برای ریزش موها مفید و کم خطر میباشد، تزریق هیر فیلر مو است. افراد با انتخاب این روش می توانند در کوتاه مدت به نتیجه ایده آل خود برسند. اما افراد دارای بیماری های پوستی، خانم های باردار، اشخاص مبتلا به بیماری های خود ایمنی، کسانی که داروهای ضد انعقاد خود مصرف می کنند و دارای پوست سر حساس می باشند استفاده از این روش برای آنها مناسب نیست. اگر در یک کلینیک نا‌ معتبر و توسط افراد کم تجربه و بدون تخصص صورت گیرد آسیب های جبران ناپذیری برای افراد به وجود می آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان