تزریق چربی زیر چشم

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق چربی زیر چشم
 تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم

 زیبایی یکی از فاکتورهای مهم در زندگی انسان است. تزریق چربی زیر چشم باعث پر شدن گودی زیر چشم و زیبایی شما می شود. به همین دلیل همیشه سعی می کند که در دید دیگران زیبا و جذاب به نظر بیاید. صورت و موهای هر شخصی اولین قسمتی است که هنگام روبه رو شدن با دیگران جلب توجه می کند. از آن جایی که سلامتی پوست و مو اهمیت به سزایی دارد هر اندازه که پوستی شفاف و عاری از هر گونه آکنه، لک و مشکلات پوستی داشته باشید، زیباتر و جوان تر به نظر می رسید.

یکی از روش هایی که امروزه جهت کمک زیادی به جوانسازی پوست میکند عمل زیبایی است. البته قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کافی و جامع در مورد آن عمل داشته باشید. عمل زیبایی صرفا جراحی و بیهوشی نیست بلکه هر روشی که زیبایی را به همراه داشته باشد عمل زیبایی میگویند. این نیز بستگی به شرایط فرد دارد که بیهوشی کامل یا بی حسی جزئی باشد. خانم دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران و فارغ التحصیل دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه با تخصص در حوزه های جوانسازی، لیزرمو، تزریق چربی، زیبایی پوست ، تزریق ژل و… در مرکز زیبایی خود آماده ارائه این خدمات به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

تزریق چربی

زمانی که میزان چربی پوست کاهش یابد مواردی چون چین و چروک، خط خنده، خط اخم، پیری و…در روی پوست ایجاد می شود. در صورتی که سطحی باشند با عمل بوتاکس قابل درمان است. در صورت عمیق بودن این روش موثر نیست و باید از روش هایی چون تزریق چربی استفاده کرد. این روش کاربرد هایی چون تزریق در صورت، دست، زیر چشم و… دارد به گونه ای که چربی مورد نیاز را از بدن خود شخص گرفته و به قسمت مورد نظر تزریق می کند.

این روش به دلیل داشتن مزایایی مانند بی خطر بودن، عدم امکان جا به جایی، عدم ایجاد آلرژی، پس زدگی کم، ایمنی بالا، ماندگاری زیاد و…طرفداران زیادی دارد. در گذشته که با روش دستی این کار صورت می گرفته است. باید ۲تا۴ بار تکرار میشد اما اکنون با پیشرفت دانش پزشکی این کار با دستگاه انجام می شود. به همین دلیل با یک بار انجام به نتیجه دلخواه دست پیدا خواهید کرد.

برخی از نواحی بدن چربی آن با رژیم غذایی کاهش نمی یابد این قسمت ها بهترین ناحیه برای  برداشت چربی از آن می باشد. البته از همه چربی های زیر پوست میتوان استفاده کرد. معمولا باسن  و ران جزء بهترین نواحی برای این کار می باشد. اما چربی های قسمت پهلوها، زیر شکم، کنار زانوها و رانها مقاومت بیشتری دارند. بعضی از پزشکان برای این کار از چربی فریز شده استفاده می کردند. که اکنون دیگر کاربردی ندارد چرا که بهتر است از چربی تازه استفاده شود. معمولا برای جوان سازی قسمت های دیگری مثل گونه ها، چانه، دست ها، ترمیم جای زخم، زیر چشم، محل سوختگی و… نیز کاربرد دارد.

تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی زیر چشم
دوره استراحت

دوره استراحت برای این روش بین ۴ تا ۱۴ روز است. البته ناحیه مورد تزریق کمی کبودی و ورم دارد‌ که جای نگرانی نبوده و خیلی زود رفع می شود. ضمناً عوارض تزریق چربی در مقایسه با دیگر شیوه ها بسیار ناچیز است. نتیجه آن رسیدن به جوانی و زیبایی پوست بوده و تزریق آن محدودیتی ندارد بعلاوه هزینه کم در کنار کارایی زیاد جزء مهمترین فاکتورهای این روش می باشد.

مراقبت هایی که باید بعد از تزریق انجام داد بدین شرح می باشد:

۱- حمام کردن دو روز بعد از تزریق

۲- پوشاندن محل زخم قبل از حمام

۳- عدم استفاده از لیف برای صورت

۴- استفاده از آنتی بیوتیک زیر نظر پزشک

۵- دست نزدن به محل تزریق به مدت چند روز

۶- تمیز کردن محل زخم بعد از حمام

۷- عدم انجام فعالیت های سنگین و فشار به ناحیه تزریق

۸- نخوابیدن روی صورت به مدت دو هفته

۹- شستن صورت با آب ولرم به آرامی

۱۰- راه رفتن در خانه جهت رفع ورم و استفاده از دو بالش زیر سر

۱۱- قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و فضاهای گرم برای چند هفته.

دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران و فارغ التحصیل در دانشگاه تهران، با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه های جوان سازی، لیزر مو، تزریق چربی،  زیبایی پوست، تزریق ژل و…در مرکز زیبایی خود آماده ارائه خدمات فوق به متقاضیان عزیز می باشد.

نحوه تزریق چربی زیر چشم

افزایش سن ،عوامل ژنتیکی ، روش های زندگی غلط، آفتاب سوختگی در ایجاد چین و چروک، خطوط و گودی چشم تاثیر زیادی دارد. اکنون با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی راه های زیادی برای از بین بردن این مشکلات وجود دارد که تزریق چربی و ژل یکی از روش های بسیار محبوب و مقرون به صرفه جهت زیبایی زیر چشم

می باشند.  با تزریق چربی زیر چشم علاوه بر رفع چین و چروک های موجود، گودی زیر چشم را نیز برطرف می کند. در اینجا چربی را از قسمت هایی که در مقابل انجام ورزش ها و رژیم گرفتن مقاومت می کند، میگیرند. همچنین تزریق چربی زیر چشم یک روش غیر تهاجمی با ماندگاری بالا می باشد.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

برای این که بعد از تزریق چربی زیر چشم به نتیجه دلخواه و ایده آل رسید باید یک سری نکاتی که مربوط به پزشک و بیمار می باشد را رعایت کرد این کار در ماندگاری و کم شدن عوارض تزریق چربی نقش مهمی دارد. کبودی و تورم جزء عوارض رایج تزریق چربی زیر چشم است که بعد از چند روز رفع می شود.

نکات‌ مربوط به پزشک

تزریق چربی به اندازه مورد نظر، پیشگیری از آسیب دیدن سلول های چربی، محل مناسبی را جهت گرفتن چربی انتخاب نماید، در صورت امکان تماس سلول های چربی را با هوا و خون هنگام تزریق به حداقل برساند.

 نکات مربوط به بیمار

عدم استعمال دخانیات قبل و بعد از تزریق، زیرا موادی که در دخانیات وجود دارد خون رسانی به مناطق درمانی را کم میکند و ماندگاری تزریق چربی زیر چشم را کاهش می دهد.

قرار دادن سر زمان خواب به بالاترین سطح بدن، عدم انجام فعالیت هایی چون وزنه برداری به مدت سه هفته.

به طور کلی چنانچه نکات گفته شده به درستی رعایت شود و وضعیت بیمار خوب باشد نتیجه تزریق چربی زیر چشم تا سالها ماندگاری دارد. زیرا چشم یکی از مناطقی است که کمتر تحرک دارد و همین مسئله در ثابت بودن نتیجه تزریق در این قسمت کمک زیادی می کند. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با تخصص در حوزه هایی چون تزریق چربی ، جوانسازی، لیزر مو، زیبایی پوست و تزریق ژل، با افتخار آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

فواید و عوارض تزریق چربی زیر چشم

فواید:  ۱- طبیعی بودن که مهم ترین مزیت آن محسوب می شود چرا که نسبت به دیگر روش ها آلرژی و حساسیت ایجاد نمی کند. ۲- نیاز به یک جلسه درمان دارد ۳- دوره نقاهت کم و مراحل درمان سریع می باشد. ۴- کند شدن پیری در ناحیه چشم ۵- ماندگاری زیاد ۶- سازگار بودن با بدن و طبیعی نشان دادن ظاهر ۷- مشاهده نتیجه بلافاصله  بعد از تزریق ۸- عدم بروز عفونت.

عوارض: در صورتی که توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام گیرد عوارض آنچنانی ندارد. تنها کمی کبودی و تورم دارد که خیلی زود رفع می شود. البته کمی هزینه آن بالا و زمان بر می باشد.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

به وجود آمدن گودی چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد که ممکن است مادرزادی بوده و یا به دلیل از دست دادن وزن، کم خوابی، حساسیت، جراحی های زیبایی چشم و… باشد. امروزه این روش برای رفع گودی زیر چشم ، سیاهی و چین و چروک مناسب می باشد. قبل از تزریق باید برای مشخص شدن مناطق مختلف تزریق، تعیین هزینه ها و موارد تاثیر گذار بر هزینه به مشاور مراجعه نمایید.

تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی زیر چشم

عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق چربی زیر چشم:

۱- نحوه برداشتن چربی: جزء بخش های مهم تزریق محسوب می شود و روش های متفاوتی مانند روش لیپوساکشن و روش لیپوماتیک برای برداشتن چربی وجود دارد که روش لیپوماتیک نسبت به روش لیپوساکشن عوارض و هزینه کمتری دارد.

۲- حجم چربی تزریق شده: از دیگر عوامل اثر گذار در هزینه تزریق چربی زیر چشم می باشد. هر چقدر چین و چروک و گودی زیر چشم زیادتر باشد حجم چربی تزریق شده نیز افزایش می یابد که این نیز باعث زیاد شدن هزینه می شود.

۳- مناطق تزریق چربی: چنانچه مناطقی که نیازمند تزریق چربی اند زیاد باشد. میزان چربی لازم نیز برای تزریق بیشتر می شود که این امر افزایش هزینه را در پی دارد.

۴- هزینه های قبل و بعد از عمل: برای مشخص شدن میزان چربی مورد نیاز باید قبل از عمل یکسری آزمایش هایی را انجام دهید. بعد از عمل نیز مواردی مثل پانسمان، داروها و … هزینه را بالا می برند.

۵- سایر هزینه ها: دستمزد جراح که از اصلی ترین عوامل تزریق چربی زیر چشم‌ می باشد. کلینیک انتخابی، تجهیزات و امکانات آن، نوع بیهوشی و…

دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با ۴ سال سابقه و تخصص در حوزه هایی چون تزریق چربی، جوانسازی، لیزر مو، زیبایی پوست، تزریق ژل ، در خدمت عزیزان متقاضی جهت انجام خدمات زیبایی فوق می باشد.

سخن پایانی

هنگامی که افراد به دلیل عوامل مختلفی به سیاهی و گودی زیر چشم مبتلا می شوند. جهت رفع این مشکلات به دنبال روش های حجم دادن به صورت مانند تزریق چربی و ژل می روند. تزریق چربی زیر چشم را باید یک پزشک متخصص و با تجربه انجام دهد در غیر این صورت تزریق چربی زیر چشم اگر به درستی انجام نگیرد آسیب های جدی و ناخوشایندی به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان