لیفت نخ در تهران

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • لیفت نخ در تهران
 لیفت نخ در تهران

لیفت نخ در تهران

انجام لیفت نخ در تهران بسیار پر طرفدار است. برای انجام این روش زیبایی باید کلینیک تخصصی معتبری را پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی دکتر عامری است. در این کلینیک از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می شود. استفاده از پرسنل مجرب و دسترسی آسان به پزشک متخصص یکی از ویژگی های بارز کلینیک زیبایی دکتر عامری است. همنچنین در این مرکز زیبایی تمام نکات بهداشتی طبق استانداردهای بین المللی انجام می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تمام نکات مربوط به لیفت نخ را توضیح دهیم.

لیفت نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ، یک تکنیک جدید و مبتکرانه در زمینه زیبایی و جوانسازی صورت است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این روش، با استفاده از نخ‌های بیولوژیکی ریسمان‌مانند، امکان جمع کردن و بهبود ظاهر پوست و عضلات صورت را فراهم می‌کند. با کمک این نخ‌ها، به طور طبیعی و بدون نیاز به جراحی، پوست صورت صاف و جوان می‌شود. لیفت صورت با نخ مزایایی مانند عملکرد سریع، غیرتهاجمی و دوره بهبودی کوتاه دارد که باعث شده است تا این روش بین افرادی که به دنبال روشی غیرجراحی برای جوانسازی صورت هستند، بسیار محبوب شود.

جراحی لیفت با این که می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود، خطرات بسیار و هزینه‌های بالایی دارد؛ برای همین بسیاری از متقاضیان یا علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی نداشته یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی، توان انجام این کار را ندارند. به همین دلیل روش‌های مدرن‌تر و کم‌تهاجمی‌تری برای لیفت صورت ابداع شد که لیفت صورت با نخ (Thread Lift) یکی از آن‌ها است.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

تاثیر لیفت با نخ روی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی است که در آن از نخ‌های بخیه‌ی موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می‌شود. بخیه‌های موقت در زیر پوست کار می‌شوند و ۲ تاثیر جوانسازی فوق‌العاده بر صورت شما می‌گذارند:

۱) لیفت و سفت کردن پوست

در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی نیست و هیچ برش یا برداشتی روی پوست انجام نمی‌شود. به جای آن جراح متخصص با ایجاد تغییراتی در زیر پوست کاری می‌کند که پوست صورت بالا بیاید و سفت شود. در واقع به جای بریدن پوست اضافه، جراح با استفاده از نخ‌های بخیه، آن‌ها را جمع و سفت می‌کند تا دیگر افتادگی در سطح پوست قابل مشاهده نباشد. پس بدون دردسرهای جراحی لیفت، پوستی جوان‌تر و زیباتر خواهید داشت.

۲) تحریک کلاژن سازی

جالب است بدانید که نخ‌های کار شده در زیر پوست به جز این که پوست را سفت و خوش حالت می‌کنند، فرآیند پیری پوست را کند کرده و با آن مبارزه می‌کنند. این بخیه‌ها با تحریک «فرآیند ترمیمی» پوست کاری می‌کنند که بدن در نزدیکی مناطق درمان شده، مقادیر زیادی کلاژن بسازد. این تاثیر شگفت‌انگیز در رسیدن به اهداف ما نقش مهمی دارد؛ چون کلاژن‌ها یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست هستند.

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی‌ترین علل افتادگی و چین و چروک‌های پوستی هستند. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت‌های زیرین کاهش می‌یابد. به این معنی که دیگر نمی‌تواند اثرات جاذبه‌ی زمین را خنثی کند و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. تحریک کلاژن سازی در پوست، زمانی که هنوز افتادگی وخیم نشده و انعطاف‌ پذیری پوست وضعیت خوبی دارد، می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیباسازی آن شود.

به بیان دیگر لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌دهند به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. تا زمانی که نخ‌های بخیه در جای خود باشند، فرآیند ترمیمی بدن به طور مداوم فعال است چرا که بدن می‌خواهد بخش‌های بخیه خورده را ترمیم کرده و نخ‌های بخیه را از بین ببرد.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

انواع لیفت با نخ

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ‌های فلزی داربستی را در زیر پوست می‌سازیم. ضخامت این نخ‌ها در حد یک تار مو است. نخ‌ها ممکن است از فلزات گران قیمت مثل پلاتینیوم، طلا یا فیبرهای سنتتیک مثل پلی‌استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلی‌مرهای صناعی با سایر مواد باشد.

لیفت با نخ را با استفاده از ۳ نوع نخ انجام می‌دهیم :

نخ‌های جذبی

این نخ‌ها بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند و از موادی زیست سازگار ساخته شده‌اند. یعنی بافت‌های بدن انسان به آن‌ها واکنش نشان نمی‌دهد. سلول‌های پوست در مجاورت داربست تشکیل شده از این نخ‌ها تقسیم و مستقر می‌شوند. برای همین حتی بعد از جذب نخ‌ها اثرات آن ماندگار و قابل مشاهده است.

نخ‌های غیرقابل جذب

نخ‌های ساخته شده از طلا یا برخی فیبرهای سنتتیک در این دسته قرار می‌گیرند. این نخ‌ها تا آخر عمر در زیر پوست می‌مانند و بیشتر برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده می‌شوند. مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این‌ها استفاده می‌کنیم.

نخ‌های ترکیبی

این‌ها به این صورت هستند که بخشی از مواد آن‌ها جذب پوست می‌شود و بخشی از نخ به شکل تکه‌های ریز ریز در زیر پوست باقی می‌ماند. معروف‌ترین نخ‌های این چنینی، نخ‌های سیلهوئت اینستالیفت (Silhouette instalift) هستند.

ساختار این نخ‌ها به این شکل است که خودشان جذب پوست می‌شود ولی در طول آن تکه‌های مخروطی قرار دارد که این‌ها جذب پوست نمی‌شوند و همیشه در زیر پوست باقی می‌مانند. البته این مخروط‌ها بسیار کوچک‌اند و از بیرون دیده نمی‌شوند. کمی هم که بگذرد، دیگر زیر پوست احساسشان نمی‌کنید. منتها مشکلی که دارند این است که بعد از جایگذاری، به سختی می‌توان تکان‌شان دارد.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

مزایای لیفت صورت با نخ

نتایج طبیعی

 مهم‌ترین مزیت لیفت با نخ این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی دارد.  مثلاً بعد از جراحی‌های لیفت، پوست طوری می‌شود که انگار آن را کشیده‌اند. انحنای طبیعی صورت از بین می‌رود و حجم برخی بخش‌ها مثل گونه یا لب‌ها کاهش می‌یابد. در مورد لیفت با نخ اینطور نیست و ویژگی‌های اصلی صورت حفظ می‌شود. نخ‌ها با ظرافت مشکلات صورت را برطرف می‌کنند و جلوه‌ی پوست را زیبایی می‌بخشند. این کارها را می‌کنند بدون این که شکل یا ویژگی‌های صورت را تغییر دهند.

ایمنی بالا

از لیفت با نخ می‌توانیم در نواحی ابرو یا پلک‌ها نیز استفاده کنیم و مثلاً پلک‌های افتاده را لیفت کنیم. برخلاف سایر روش‌های لیفتینگ که در بسیاری از نقاط صورت نمی‌توانند اجرا بشوند، لیفت با نخ را می‌توانیم در حساس‌ترین نواحی هم استفاده کنیم.

ریکاوری سریع

دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری حداکثر ۵ روز طول می‌کشد. برخلاف جراحی لیفت، در این مدت نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای ندارید و می‌توانید به کارهای روزمره خود مشغول شوید. اما رفتن به سرکار، رویدادهای اجتماعی یا ورزش را توصیه نمی‌کنیم.

هیچ اثری از درمان باقی نمی‌ماند

در مدت ۵ تا ۷ روز که دوره‌ی نقاهت را طی می‌کنید، تقریباً تمام نشانه‌های انجام لیفت با نخ ناپدید می‌شوند. نکته‌ی دیگر این است که نخ‌ها در زیر لایه‌های عمقی پوست قرار می‌گیرند، پس با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند. سوراخ‌هایی که برای وارد کردن نخ ایجاد می‌کنیم کوچک هستند و اصلاً دیده نخواهند شد.

هزینه مناسب

لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت هزینه‌ی بسیار کمتری دارد. جراحی لیفت نیاز به بی‌هوشی عمومی، اتاق عمل بیمارستانی، تیم کامل جراحی و شرایط بستری دارد. دردسرهایی که در لیفت با نخ وجود ندارند و باعث تفاوت قیمت چشمگیر این دو روش می‌شود. در کلینیک خانه سفید هزینه‌ی این روش جوانسازی پوست بین ۶ تا ۷ میلیون تومان است که البته به عوامل زیادی بستگی دارد. برآورد دقیق قیمت در جلسه‌ی مشاوره به شما اعلام می‌شود.

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت با نخ

اول از همه و مهم‌تر از همه این است که چه انتظاری از یک روش درمانی دارید. ابتدا باید محدودیت‌ها و اثرات یک روش درمانی را به خوبی بشناسید و ببینید که آیا با نیازها و اهداف شما همخوانی دارد یا نه. مثلاً گفتیم که در لیفت با نخ نمی‌توان تغییرات ساختاری عمده در صورت ایجاد کرد و فقط می‌توانیم شرایط را تا حدی بهبود ببخشیم. یعنی بهتر است به لیفت با نخ به عنوان یک ترمیم نگاه کنید، نه یک درمان زیبایی.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران
ماندگار و دشوار یا موقت و آسان

در مورد انتخاب بین لیفت با نخ و جراحی لیفت، دو ویژگی اصلی در مقابل هم قرار می‌گیرند:

  • درمان دائمی ولی با عوارض بیشتر و ریکاوری دشوارتر؛ یا
  • درمان موقتی ولی بدون عارضه و با ریکاوری چند روزه‌ی آسان

اولین عبارت مربوط به جراحی لیفت است. بله واقعیت این است که هیچکدام از روش‌های کم‌تهاجمی لیفتینگ به اندازه‌ی جراحی لیفت موثر نیستند. منتها جراحی لیفت تهاجمی، پرخطر و پرعارضه است. به هر حال در این روش به بی‌هوشی عمومی نیاز است و تغییرات ایجاد شده روی صورت بسیار شدید هستند. دوره‌ی نقاهت بعد از جراحی لیفت حداقل ۲ هفته زمان می‌برد و فعالیت سنگین را باید بعد از ۴ هفته آغاز کنید.

در لیفت با نخ نیازی به بی‌هوشی عمومی نیست، کل جلسه درمانی تحت بی‌حسی موضعی و ظرف ۴۵ دقیقه به پایان می‌رسد. بعد از اتمام جلسه نیازی به بستری شدن نیست و بلافاصله می‌توانید به خانه بروید. تمام اثرات درمان مثل تورم، قرمزی و موارد این چنینی حداکثر در مدت ۵ روز ناپدید می‌شوند و بعد از آن هم محدودیت خاصی ندارید.

 قیمت و هزینه های جانبی

به هر حال قیمت برای همه ما مهم است. جراحی لیفت چندین برابر روش‌های کم‌تهاجمی لیفتینگ هزینه دارد. لیفت با نخ، هایفوتراپی و اندولیفت به مراتب ارزان‌تر هستند ولی برای حفظ نتایج باید هر چندوقت یکبار انجامشان بدهید. این که کدام روش برای شما به‌صرفه‌تر است به شرایط شما بستگی دارد.

شاید دوره‌ی ریکاوری بلندمدت جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب اقتصادی زیادی برایتان داشته باشد. یا مثلاً شرایط پیری پوست‌تان به شکلی باشد که اثرات روش‌های لیفتینگ کم‌تهاجمی خیلی کمتر از ۱ یا ۲ سال پایدار باشند.

سن و عوامل دیگر

ماندگاری روش‌های کم‌تهاجمی تا حد خوبی به شرایط شما بستگی دارند. پایداری درمان برای افرادی که دچار پیری شدید یا افتادگی‌های حاد پوستی هستند، بسیار کوتاه است. در مورد این افراد انتظار داریم که در عرض ۴ ماه، ۶۰ درصد از اثرات درمانی از بین بروند.

پیش از انجام هر روش درمانی باید شرایط شخصی و عواملی مانند فعالیت‌های روزمره، شغل و سبک زندگی را بررسی کنیم و ببینیم که آیا این روش برای شما مناسب است یا نه. سن هم عامل موثری است. روش‌های کم‌تهاجمی لیفتینگ به افراد جوان‌تر توصیه می‌شود که پوست‌شان قابلیت کلاژن‌سازی بالایی دارد. برای افراد بالای ۵۰ یا ۶۰ سال احتمالاً جراحی لیفت مناسب‌تر است.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

انتخاب بین لیفت با نخ، اندولیفت و هایفوتراپی

سه روشی که نام بردیم، روش‌های نوین لیفتینگ پوست هستند. این سه روش بدون جراحی یا اصطلاحاً کم‌تهاجمی هستند. عوارض و خطرات کمی دارند و می‌توانند به اندازه‌ی جراحی موثر باشند. به طور کلی علم پزشکی به سمت توسعه‌ی روش‌های کم‌تهاجمی در حرکت است. ما هم سعی می‌کنیم تا حد ممکن از روش‌های تهاجمی دوری کنیم. هزینه‌های بالا، بار درمانی سنگین، عوارض و خطرات زیاد روش‌های تهاجمی باعث شده‌اند که محبوبیت‌شان در بین پزشکان و بیماران به شدت کاهش پیدا کند.

اندولیفت

در اندولیفت از فیبرهای نوری ويژه و تکنولوژی لیزر برای جوانسازی و لیفت استفاده می‌کنیم. در این روش فیبرهای بسیار نازکی را به زیر پوست می‌فرستیم و نور لیزر را به بافت‌های زیرین می‌تابانیم. لیزر آسیب‌های جزئی و کنترل شده‌ای را در پوست ایجاد کرده و ساختارهای عمقی را وادار به کلاژن سازی می‌کند. اگر لیزر را به نواحی صحیح بتابانیم، می‌توانیم لیفت موثری انجام بدهیم.

اندولیفت می‌تواند به اندازه‌ی لیفت با نخ یا حتی بیشتر موثر باشد. خطرات و عوارض این روش کمتر از لیفت با نخ بوده و دوره‌ی ریکاوری آن ۲ روز است. کلاژن‌سازی در روش اندولیفت موثرتر است، برای همین ممکن است ماندگاری این روش در برخی از بیماران بیشتر از لیفت با نخ باشد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از نوین‌ترین روش‌های جوانسازی است که با استفاده از امواج ایمن فراصوت انجام می‌شود. در این روش امواج فراصوت در لایه‌های عمقی پوست آسیب‌های جزئی و انتخابی ایجاد می‌کنند و مثل اندولیفت یا لیفت با نخ، کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کنند. لیفت صورت محبوب‌ترین کاربرد هایفوتراپی است که مورد تایید سازمان FDA هم قرار گرفته.

مهم‌ترین اثر هایفو روی لایه‌ای است که به اختصار SMAS نامیده می‌شود. این لایه در بین عضلات و چربی عمقی قرار گرفته و دقیقاً همان لایه‌ای است که در جراحی لیفت صورت روی آن کار شده و سفت می‌شود. به این ترتیب اثر هایفو دقیقاً مشابه اثری است که جراحی لیفت بر پوست می‌گذارد. هایفوتراپی در کاندیدای مناسب این روش می‌تواند موثرتر از لیفت با نخ یا اندولیفت باشد.

نخ‌های سیلوئت چگونه باعث لیفت صورت می‌شوند؟

لیفت با نخ سیلوئت، یک لیفت صورت غیر جراحی است که با استفاده از بخیه‌های قابل جذب برای لیفت و حجم دادن به صورت و گردن بدون دوره نقاهت طولانی و پروسه تهاجمی جراحی لیفت صورت انجام می‌شود.

نخ‌های نرم سیلوئت برای لیفت و ترمیم نواحی متعددی به کار می‌روند: کانتورینگ صورت، لیفت فک پایین که باعث کاهش ظاهر فک و خطوط ماریونت می‌شود، لیفت گونه‌ها، رفع غبغب و … .

این روش به طور متوسط نیم ساعت طول می‌کشد و تحت بی حسی موضعی در شرایط استریل انجام می‌شود. خطر کبودی، تورم و عفونت وجود دارد و معمولاً لازم است چند روز استراحت کنید.

روش لیفت با نخ برای هر بیمار متناسب با نیازهای خاص او برای رفع شلی پوست در گونه‌ها، خط فک و غبغب طراحی می‌شود. به طور معمول، ۲ تا ۴ نخ لیفت در هر طرف صورت قرار می‌گیرد تا فوراً یک اثر لیفتینگ ایجاد شود. متریال بخیه در زیر سطح پوست در لایه چربی قرار می‌گیرند و مخروط‌ها بخیه را در جای خود قفل کرده و بلند می‌کنند و به پوست اجازه می‌دهند که بلند شود. هنگامی که مخروط ها در جای خود قرار گرفتند، سوزن‌ها از بخیه ها جدا می‌شوند و پروسه تکمیل می‌گردد. بلافاصله یک اثر سفت کنندگی اتفاق خواهد افتاد که در طی یک دوره ۳ تا ۶ ماهه بهبود می‌یابد.

چیزی که لیفت با نخ نرم Silhouette را از سایر انواع لیفت با نخ متمایز می‌سازد، این است که به دو روش متفاوت عمل می کند: ۱. یک لیفتینگ فوری انجام می‌شود که نتایج آن به سرعت قابل مشاهده است (پوست توسط مخروط های خار مانند نخ  سیلوئت بالا کشیده شده و در جای خود محکم می‌شود.) ۲. سپس تولید کلاژن تحریک می‌شود که می‌تواند کانتورهای صورت را بهبود ببخشد، از دست دادن حجم را جبران کند، ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش دهد و پوست را شاداب کند.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

تفاوت نخ سیلوئت با نخ های کاگ یا خاردار

تفاوت نخ سیلوئت با نخ های کاگ در این است که نخ های سیلوئت یک فرآورده برای تحریک کلاژن پوست است ولی در نخ های کاگ فقط یک لیفتینگ های مکانیکی خواهیم داشت. درلیفت با نخ های کاگ تحریک کلاژن اتفاق نمی افتد.

چه زمانی از نخ های سیلوئت برای لیفت استفاده می شود؟

همانطور که می دانید با افزایش سن، کم کم لک ها و چروک های پوستی پدید می آید. همچنین بافت زیر پوستی که شامل عضله و چربی است، تحلیل می رود، در ادامه خطوط پوستی عمیق تر می شود. که در واقع عامل این اتفاقات کاهش ساخت کلاژن نوع یک می باشد. با ادامه این روند زوایا و برجستگی های صورت کم کم صاف می شود، قابلیت کشسانی پوست کاهش می یابد، خط خنده عمیق تر می شود و همچنین گونه ها و لب نیز دچار افتادگی می شود. با این روال چهره شخص دارای حالتی منفی و خسته می شود.

چه نواحی را می توان با نخ سیلوئت لیفت و یا فرم دهی کرد؟

  • ابرو
  • قسمت میانی صورت
  • افتادگی های نیمه پایینی صورت
  • غبغب
  • گردن

کاربرد های دیگر نخ های سیلوئت

لازم به ذکر است که نخ سیلوئت صرفا برای لیفت مورد استفاده قرار نمی گیرد. گاهی از این نخ ها برای فرم دهی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این نوع نخ ها برای حجم سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض نخ سیلوئت

حقیقا این نخ تاکنون عوارض جدی در خصوص استفاده از این نوع نخ در هنگام لیفت مشاهده نشده است. تنها عارضه هایی که ممکن است در درصد کمی از افراد دیده شود، عوارض موقعی مانند کبودی های مختصر، تورم می باشد. که این عوارض در عرض چند روز به طور طبیعی کاملا رفع می گردد. از دیگر عوارض مختصری که ممکن است در لیفتینگ صورت پدیدار شود، ایجاد فرورفتگی در ناحیه های ورود نخ می باشد که این وضعیت کاملا نرمال است و ظرف چند روز به طور طبیعی این فرورفتگی ها برطرف می شود. در کل هر گونه برآمدگی و ناهمگونی بعد از لیفتینگ با نخ سیلوئت به طور متوسط تا یک هفته ماندگاری دارد و بعد از آن به طور کامل از بین می رود.

علاوه بر آن که ماندگاری نخ سیلوئت تا چندین ماه می باشد نیز اثرات مثبتی را از خود بر جای می گذارد که عبارتند از برجسته شدن گونه ها، بهبود افتادگی های فک به دلیل فعال شدن کلاژن، افزایش این اثرات تا 6 ماه بعد از لیفتینگ قابل مشاهده است.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

مزایای استفاده از نخ های سیلوئت

لیفت با نخ های Silhouette Soft یک درمان کم تهاجمی با اثر دوگانه است: لیفتینگ فوری و بازسازی عمیق کلاژن. نتایج لیفت با نخ سیلوئت بسیار چشمگیر هستند: نسخه‌ای تازه‌تر و جوان‌تر از خودتان!

مهم‌ترین مزایای شگفت انگیز استفاده از نخ‌های سیلوئت عبارتند از:

  • پوست صورت را لیفت و بازسازی می‌کند.
  • تولید کلاژن طبیعی را تحریک می‌کند.
  • چین و چروک‌ها را از بین می‌برد.
  • به طور کلی ظاهری صاف‌تر و پوستی جوان‌تر به شما می‌بخشد.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد.
  • نتایج فوری و طولانی مدتی ارائه می‌دهد.
  • در طی ۱۸ ماه آتی، شاهد افزایش کلاژن سازی و در نتیجه حجیم شدن پوست‌تان خواهید بود.
  • یک روش کم تهاجمی و غیر جراحی است.
  • اثر لیفتینگ فوری
  • بازیابی تدریجی کلاژن خود بدن
  • نخ‌ها به تدریج و بدون ضرر جذب بدن می‌شوند.

مراحل لیفت صورت با نخ سیلوئت

لیفت صورت با نخ بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و شامل مراحل زیر است.

  • ابتدا پزشک در مورد اهداف ضد پیری و زیبایی پوست شما صحبت می‌کند و محل ایده آل بخیه‌ها را تعیین می‌نماید.
  • سپس با علامت گذاری نواحی روی صورت که به دنبال لیفت آن هستید، نقشه درمانی دقیقی را مشخص می‌کند.
  • ناحیه مورد نظر با بی حسی موضعی بیحس می شود تا از ایجاد ناراحتی جلوگیری شود.
  • هنگامی که بی‌ حس شدید، پزشک به آرامی یک سوزن را وارد پوست می‌کند و نخ متصل را از داخل بافت زیر جلدی پوست، در عمق ۵ میلی‌متری هدایت می‌نماید. سوزن در یک نقطه خروجی از پیش تعیین شده بیرون کشیده می‌شود و بخیه‌ها را داخل پوست می‌گذارد.
  • مخروط های قابل جذب دو طرفه بخیه‌ها، آنها را در جای خود نگه می دارد.
  • سپس پزشک یک ماساژ ملایم صورت را برای ایجاد لیفت فوری انجام می‌دهد.
  • شما معمولاً می‌توانید با کمترین دوره نقاهت به فعالیت‌های معمول خود بازگردید.
  • در ماه‌های بعد از درمان، با تجزیه بخیه‌ها توسط بدن و تحریک کلاژن در ناحیه درمان، نتایج ظاهری همچنان بهبود می‌یابد.

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ های سیلوئت

اکثر بیمارانی که تحت درمان لیفت صورت با نخ‌های سیلوئت قرار گرفته‌اند، می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند. اگرچه توصیه می‌شود تا زمانی که پوست بهبود می‌یابد، حداقل ده روز از فعالیت‌های شدید خودداری کنید. در حالی که ممکن است مقداری حساسیت در محل‌های ورود سوزن وجود داشته باشد، اکثر بیماران ناراحتی یا تورم بسیار کمی را گزارش می‌کنند. دوره نقاهت برای درمان Silhouette Soft حداقل است. مانند سایر روش‌های زیبایی ممکن است کبودی یا تورم خفیف را تجربه کنید، اما حداکثر باید در طی ۳ روز به روال عادی خود بازگردید. برای برخی از بیماران ممکن است عوارض جانبی، کمی بیشتر طول بکشد اما به طور کلی بهبودی کامل در عرض ۲ هفته اتفاق می‌افتد.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

  • شناسایی و انتخاب کلینیک یا مرکز معتبر و دریافت مشاوره از پزشک یا تکنسین برخوردار از تجربه، تخصص و صلاحیت در ارائه خدمات لیفت با نخ
  • عدم همکاری با پزشک یا تکنیسن‌های فاقد تجربه، صلاحیت و البته کلینیک‌های فعال در زاویه سازی صورت با خدمات ارزان قیمت
  • عدم استفاده از متریال یا خدمات ارزان لیفت با نخ
  • عدم مصرف دخانیات و الکل از حداقل یک هفته پیش از لیفت با نخ
  • تراشیدن ریش و سیبیل در صورت استفاده آقایان از لیفت با نخ
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی پیش از حضور در جلسه لیفت با نخ
  • مصرف ویتامین C و برخورداری از رژیم غذایی سالم از حداقل دو هفته پیش از عمل
  • احتمال پرهیز از مصرف یک‌سری داروی خاص پیش از لیفت و زاویه سازی صورت با نخ، به مدت محدود
  • پرهیز از بروز حساسیت با گزارش برنامه‌ی دارویی مورد استفاده به پزشک

مراقبت های بعد از لیفت با نخ سیلوئت

  • به دلیل انجام لیفت با نخ، تا چند روز بعد از انجام لیفت از غذاهای نرم استفاده کنید.
  • به مدت یک هفته بعد از انجام لیفت صورت خود را بالا نگه دارید، و از خوابیدن بر روی صورت خودداری نمایید.
  • به مدت 2 هفته بعد از لیفتنینگ از مصرف قرص های ضد التهاب و ضد انعقاد خون اجتناب کنید.
  • به دلیل جلوگیری از افتادگی لیفت صورت به مدت 4 هفته از ماساژ صورت اجتناب کنید.
  • به مدت 4 تا 6 هفته از انجام ورزش های سنگین اجتناب کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از لیفتینگ از استحمام خودداری کنید.
  • بعد از 24 ساعت می توانید به حمام بروید و باند های زخم را به آرامی بردارید و سپس با سشوار سرد به طور کامل خشک کنید.

افراد برخوردار و فاقد صلاحیت در لیفت با نخ

افراد برخوردار از صلاحیت در استفاده از لیفت با نخ، متشکل از خانم‌ها و آقایان رنج سنی بالای ۳۰ سال است یا عزیزانی که نیاز به لیفت یا زاویه سازی بعضی از اعضای صورت هم‌چون بینی را دارند.

در صورت عدم استفاده از داروهای خاص، عدم استفاده از داروهایی با احتمال بروز حساسیت نسبت به ترکیبات مورد استفاده در ساختار نخ یا عدم برخورداری از از عارضه‌های پوستی خاص که همگی پس از انجام معاینه مشخص می‌شوند؛ شما عزیزان از صلاحیت کامل استفاده از این خدمات زاویه سازی صورت با نخ، برخوردار خواهید بود.

آیا می‌توانم نخ‌ها را در صورتم احساس کنم؟

خوشبختانه از آنجایی که نخ های مورد استفاده در زیر پوست در حین لیفت با نخ بسیار نازک و کوچک هستند، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. اکثر افراد پس از بهبودی پوست اطراف بخیه‌ها به هیچ وجه نمی‌توانند آنها را احساس کنند.

لیفت نخ در تهران
لیفت نخ در تهران

با گذشت زمان برای نخ‌های صورت چه اتفاقی می‌افتد؟

هنگامی که این نخ‌ها به زیر سطح پوست تزریق می‌شوند، تولید کلاژن را تحریک کرده و پوست را به مرور زمان لیفت می‌کنند. سپس در عرض شش تا هشت ماه خود به خود حل می‌شوند و ظاهری جوان‌تری به شما می‌بخشند.

نتیجه گیری

با افزایش سن، اکثر ما متوجه می‌شویم که کم کم برجستگی گونه‌ها ، خط فک مشخص و حجم کامل گونه را از دست می‌دهیم. این منطقه به مثلث جوانی نیز معروف است که با بالا رفتن سن، افت می‌کند و معکوس می‌شود. نیروی گرانش و گذر زمان می‌توانند نسبت به این ناحیه بی رحم باشند اما با درمان Silhouette Soft، شما می‌توانید به طور محتاطانه یک لیفت فوری و کانتورینگ پیشرفته دریافت کنید. لیفت با نخ سیلوئت یک درمان زیبایی غیرجراحی ظریف و در عین حال موثر برای درمان پیری پوست، با تغییر موقعیت بافت‌های دارای افتادگی و تحریک تولید کلاژن است.

این درمان ۳۰ دقیقه‌ای سفت کردن پوست به عنوان لیفت صورت غیر جراحی شناخته می‌شود که به شما نتایج فوری و همچنین مزایای طولانی مدت ارائه می‌دهد. با اینحال باید توجه داشته باشید که نتایج هر روش لیفتینگ صورت غیرجراحی به اندازه نتایجی که پس از لیفت صورت سنتی به روش جراحی به دست می‌آیند، دوام نخواهد داشت. با این حال اکثر بیماران از نتایج Silhouette InstaLift خود بسیار خشنود هستند و کاهش چشمگیر چین و چروک و افتادگی به ویژه در قسمت میانی صورت و همچنین بهبود سفتی و کشسانی پوست را گزارش می‌کنند. به طور کلی نتایج حاصل از لیفت صورت با نخ سیلوئت بین ۱۸ تا ۲۴ ماه باقی می‌ماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان