مطب زیبایی در پیروزی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • مطب زیبایی در پیروزی
 مطب زیبایی در پیروزی

مطب زیبایی در پیروزی

وجود مطب زیبایی در پیروزی برای ساکنین این منطقه بسیار مکورد پسند است. اینکه برای انجام خدمات زیبایی کلینیکی را انتخاب کنیم که در محدوده زندگی ما باشد، بسیار مورد توجه است. کلینیک زیبایی دکتر فائزه عامری در خیابان پیروزی تهران برای ساکنین این منطقه باعث می شود تا خدمات زیبایی خود را با بهترین کیفیت دریافت کنند. در این کلینیک تمام نکات بهداشتی طبق استاندارد های جهانی رعایت می شود و شما می توانید با خیالی آسوده فعالیت های خود را انتخاب کنبد.

ویژگی های کلینیک زیبایی خوب

برای دریافت بهترین خدمات زیبایی اول بهتر است بدانید که کلینیک زیبایی چیست و کلینیک زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کلینیک در لغت به معنای مطب یا درمانگاه است. در اصطلاح به ساختمان، بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی- درمانی گفته می شود.

با توجه به مفهوم کلینیک، کلینیک زیبایی، درمانگاهی است که دارای  مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است. به خدمات و درمان های زیبایی می پردازد. مجوز تاسیس تنها به پزشک متخصص داده می شود. در زمینه پوست، مو و زیبایی تخصص دارد و وجود حداقل دو پزشک متخصص زیبایی ضروری می باشد.

همانطور که گفتیم وجود حداقل دو پزشک متخصص ضروری است و علاوه بر آن حداقل باید یک پرسنل کارشناس پذیرش، دو نفر پرستار یا بهیار و یک نفر پرستار جهت اتاق الکترولیز در کلینیک فعالیت کنند.

اما چرا باید به کلینیک زیبایی رفت؟ مراجعه به کلینیک زیبایی این اطمینان را در شما ایجاد می کند که تحت درمان توسط پزشکان متخصص زیبایی قرار گرفته اید و تمام نکات بهداشتی در آن رعایت می شود چرا که  زیر نظر وزارت بهداشت است و دارای مجوز از سمت وزارت بهداشت می باشد و شما با آسوده خاطر بیشتری به درمان خواهید پرداخت.

مطب زیبایی در پیروزی
مطب زیبایی در پیروزی

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی

  • تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
  • بافت برداری ( Biopsy )
  • کاردرمانی با بهره گیری از اشعه ماوراء بنفش   VBAو UVB
  • الکترولیز  (سوزاندن موهای اضافی)
  • آزمایشات حساسیت پوستی ( Patch test )
  • لیزر تراپی پوست
  • کاشت و پیوند مو
  • انجام کوتر و کرایو ضایعات پوستی
  • لاغری و تناسب اندام
  • خدمات زیبایی بینی بدون جراحی
  • خدمات جوان سازی پوست
  • میکرونیدلینک (درمان جای زخم، سوختگی واقع ترک های پوستی)
  • کاشت ابرو
  • لیفتینگ صورت
  • پاکسازی پوست
– لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد که یکی از کاربردی ترین موارد بهترین مطب زیبایی در پیروزی می باشد، بدین ترتیب که درصد بالایی از مراجعین کلینیک زیبایی به قصد از بین بردن موهای زائد مراجعه می کنند. این روزها که مراکز لیزر موهای زائد با انواع دستگاه های مختلف لیزر افزایش یافته ، لذا مراجعین بیش از پیش به دنبال کسب نتیجه مطلوب از لیزر درمانی می باشند و در این زمینه تحقیق می کنند. در این باره باید گفت ، زمانی لیزر موهای زائد به خوبی جواب می دهد که در کلینیک زیبایی مجهز با دستگاه به روز دنیا و دارای تاییدیه FDA امریکا انجام شود و دارای پزشک مجرب با اپراتورهای کارآزموده به صورت کاملاً استریل صورت پذیرد. در غیر اینصورت لیزر موهای زائد امری بی فایده حتی خطرناک خواهد بود.

– پاکسازی پوست :

پاکسازی پوست با پکیج های مختلف جهت لایه برداری ، تمیز کردن منافذ ، تخلیه کمدون یا جوش های سرسیاه ، میکرودرم ، لایت تراپی ، درمان جوش ، پلینیگ آنزیمی، کنترل چربی ، اوزون تراپی ، درما اکسی ، اکسیژن رسانی ، آبرسانی ، اسید تراپی ، ماساژ صورت و … از جمله موارد مختلف خدمات پاکسازی پوست و فیشیال با استفاده از دستگاه آکوا فیشیال می باشد. در این راستا کارشناس زیبایی در بهترین کلینیک زیبایی در پیروزی در ابتدا مشاوره و بررسی های لازم را انجام داده و سپس به انتخاب نوع پکیج پاکسازی و انجام آن می پردازد.

مطب زیبایی در پیروزی
مطب زیبایی در پیروزی
– هایفوتراپی :

هایفوتراپی ، از انواع خدمات جوانسازی پوست غیرتهاجمی بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدین منوال اساس کار دستگاه هایفوتراپی با امواج فراصوت بوده که به داخل پوست در عمقی ترین لایه نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی و جوان شدن پوست می شود و اصلی ترین کارایی آن لیفت صورت و سفت شدن پوست می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر آن بدون درد بودن با مدت زمان ماندگاری بالا می باشد. لازم به ذکر است که هایفوتراپی از مواردی است که باید حتماً زیر نظر پزشک و توسط کارشناس آموزش دیده در به ترین کلینیک زیبایی در پیروزی انجام شود.

– آراف تراپی :

آراف تراپی روشی است برای جوانسازی پوست و لیفت صورت که در آن با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی و ارسال آن به بافت میانی پوست و تبدیل شدن به گرما در پوست باعث آسیب به پوست و در نهایت منجر به تحریک و تشویق تولید کلاژن بیشتر می شود. همچنین از دستگاه آراف برای لاغر کردن بدن در نواحی مختلف شکم ، پهلو ، بازو ، ران و غبغب استفاده می گردد و این روزها بسیاری از افراد به دنبال کلینیک زیبایی مجهز به آراف لاغری می باشند.

– میکرونیدلینگ :

میکرونیدلینگ روشی که در آن با استفاده از دستگاه کوچک دستی که دارای سوزنهای بسیار ریز می باشد ، لایه برداری از سطح پوست انجام شده و باعث جوان سازی و شفافیت پوست می گردد. البته این روش در چند جلسه برای تشویق کلاژن سازی انجام شده و نتیجه اصلی بعد از گذشت حداقل سه جلسه روی پوست مشاهده می گردد. همچنین از کاربردهای میکرونیدلینگ می توان به رفع اثرات جوش ، لک و چروک و نیز ترک های پوستی اشاره داشت.

– مزوتراپی مو :

در بهترین کلینیک زیبایی در پیروزی، مزوتراپی مو برای درمان ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو بکار برده می شود. در حین انجام عصاره های گیاهی ، انواع ویتامین ، هورمونها و داروها بنا به مشکل بیمار توسط پزشک به زیر پوست سر تزریق می شود. لذا با انجام این تزریق به صورت منظم و با رعایت فواصل زمانی مشخص اصلاح تعادل هورمونها در فولیکول مو شکل گرفته و با بهبود گردش خون در پوست سر مواد مغذی به ریشه مو می رسد. در نهایت از ریزش مو جوگیری شده و موهای جدید شروع به رشد می کنند.

مطب زیبایی در پیروزی
مطب زیبایی در پیروزی
– پارافین تراپی پوست :

روش دیگر جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی ، پارافین تراپی پوست می باشد. با انتقال پارافین به سطح پوست ، تحریک کلاژن سازی ، افزایش گردش خون و جوانسازی پوست شکل می گیرد. عموماً برای نواحی دست ها و پاها پرکاربرد می باشد. البته برای نواحی زیربغل و بیکینی هم انجام می گیرد. علاوه بر رفع خشکی به سفیدتر و یکدست تر شدن پوست این نواحی کمک می کند که مورد توجه بانوان می باشد.

– آنزیم تراپی پوست :

آنزیم تراپی پوست درمان پوستی جدید برای بازنگری در عملکرد پوست مانند جوان سالم بوده که با گردش خون ، اکسیژن رسانی و تخلیه لنفاوی ، دفع سموم و رادیکالهای آزاد ، باعث تولید کلاژن جدید می شود. در نتیجه مشکلات پوستی نظیر خشکی پوست ، آکنه ، چربی بیش از حد پوست ، خطوط و چروک ریز پوست ، جای زخم و… را درمان کرده و باعث جوانسازی پوست می گردد. گفتنی است با روش مراقبت از پوست آنزیم تراپی dmk حداقل 10 سال جوانتر از سن خود نشان داده می شوید.

– تزریق ژل :

تزریق ژل یا فیلر روشی تزریقی برای پر کردن و رفع نواقص پوستی و کاهش حجم لب و دیگر نقاط صورت و نیز در برطرف کردن چروک عمیق در اثر افزایش سن مثمر ثمر می باشد. در بهترین کلینیک زیبایی در پیروزی و توسط پزشک متخصص و با دقت بالا در محیطی کاملاً استریل انجام می شود. بدین منظور از کاربردهای تزریق ژل می توان به تزریق ژل گونه ،  تزریق ژل لب ، ژل زیر چشم ، ژل خط خنده ، ژل خط غم و … اشاره داشت.

– تزریق بوتاکس :

تزریق بوتاکس هم از جمله خدمات قابل ارائه در بهترین کلینیک زیبایی پیروزی می باشد. حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه و با استفاده از مواد با کیفیت انجام پذیرد. در این راستا درباره تزریق بوتاکس باید گفت که بوتاکس سمی است با نام بوتولونیوم که به صورت کنترل می شود. به منظور فلج کردن و از کار انداختن موقت عضلات صورت که باعث چین و چروک پوست می گردند. به پوست تزریق می شود. عموماً برای نواحی پیشانی و دور چشم ، چه در بانوان و چه در آقایان پرطرفدار می باشد. لازم به ذکر است که ماندگاری بوتاکس در حدود 3 تا 4 ماه بوده و پس از آن با بازگشت چین و چروک ها نیاز به تزریق مجدد وجود خواهد داشت.

– میکرودرم ابریژن :

از روشهای دیگر زیبایی و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در پیروزی، میکرودرم ابریژن بوده که در آن با استفاده از دستگاه میکرودرم دستی و با ماساژ پوست، سلولهای مرده پوست را از بین می برد و باعث شفافیت و جوانی پوست می گردد. معمولاً از میکرودرم ابریژن در پکیج های پاکسازی به همراه نوردرمانی ، اکسیژن تراپی و … صورت می پذیرد ، چرا که میکرودرم باعث از بین بردن سلولهای مرده پوست می گردد و پوست پس از پاکسازی از سلولهای مرده نیاز به آبرسانی ، اکسیژن رسانی و … بصورت عمقی می باشد تا تغذیه شود.

مطب زیبایی در پیروزی
مطب زیبایی در پیروزی

یک کلینیک معتبر باید دارای چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها؛ یک کلینیک می بایست به آخرین  پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا مجهز باشد.

استفاده از بهترین روش ها و متدهای زیبایی؛ پزشکانی که در کلینیک های زیبایی مشغول به درمان هستند، باید از بهترین روش ها و متد های زیبایی استفاده کنند و اطلاعات پزشکی خود را به روز نمایند.

بهرمند از بهترین متخصصان؛ در انتخاب یک کلینیک خوب، پزشکان و متخصصان آن اهمیت بسیاری دارند و می بایست دارای مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی، پروانه تخصصی خدمات زیبایی و همچنین گواهینامه معتبر دارا باشند.

ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت ارائه؛ یک کلینیک مجرب از بهترین خدمات برای مراجعین خود استفاده می نماید و در کنار آن قیمت خدمات نیز مناسب می باشد.

 خدمات مشاوره ای پیش از عمل؛ پیش از هر اقدام زیبایی می بایست مراجعین با پزشک خود مشورت نمایند و متناسب با پوست و مو خود خدمات دریافت نمایند، مشاوره مناسب قبل از هر عمل زیبایی ضروری می باشد.

کیفیت انجام خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی به صورت کاملا تخصصی و مطابق با نیاز و شرایط بیمار و با بهره گیری از آخرین متد های روز پزشکی دنیا انجام می شود. همواره به علت حساس بودن بافت پوست و مو، عمل زیبا سازی می بایست با دقت و ظرافت فراوان و خاصی انجام شود. به درمان های تکمیلی و ویزیت های متعدد پس از عمل نیاز نباشد.

با توجه به مطالب می گویند خدمات زیبایی پوست و مو ‌پروسه ای زمان بر و طولانی دارد و لازم است جهت دستیابی به نتیجه هر چه مطلوب تر، ارائه خدمات تکمیلی نیز انجام شود.

انجام خدمات زیبایی می بایست در کلینیک ها به صورت منظم و بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی باشد. هرگز نباید ارائه ی خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو  فاصله ای ایجاد شود.

با استناد به مطالب بالا در انتخاب یک کلینیک مناسب و مجرب علاوه بر پزشکان و پرسنل کلینیک، ارائه خدمات و استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز نیز دخیل هستند. چه بهتر، قبل از انتخاب کلینیک زیبایی، در مورد آن تحقیق و مشورت نمایید. چرا که زیبایی و سلامت شما در درجه ی نخست و مهمی قرار دارد.

ویژگی های پرسنل مجرب مطب های زیبایی

در یک تیم قوی همه باید به عنوان عضوی از تیم در جهت موفقیت آن تلاش کنند. این کار در ایجاد اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس کمک کننده است. تا همه با هم به موفقیت دست یابند. از آن گذشته اخلاق کاری قوی و حرفه ای در یک تیم کلینیک زیبایی اطمینان بخش مراجعه کنندگان نسبت به خدمات زیبایی است. به خوبی انجام گردد. چرا که افراد با اخلاق کاری حرفه ای ، خدمات کارشناسی خوبی ارائه می دهند. بسیاری از مشتریان از خدمات این کلینیک های زیبایی راضی و خشنود هستند. همچنین قابلیت اطمینان در کنار اخلاق کاری حرفه ای منجر به قابل اعتماد کردن کلینیک زیبایی برای مراجعه کننده می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان