مرکز آموزش فیشیال تهران

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • مرکز آموزش فیشیال تهران
 مرکز آموزش فیشیال تهران

مرکز آموزش فیشیال تهران

برای آموز به دنبال مرکز آموزش فیشیال تهران هستید؟ ما به شما مرکز آموزشی دکتر عامری را ژیشنهاد می کنیم. دکتر فائزه عامری با استفاده از مجهزترین دستگاه ها اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با استفاده از دانش حرفه ای این مرکز می تواندی به راحتی دوره های حرفه ای را بگذرانید.

فیشیال برای انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس)، مناسب است. همچنین از آن برای چند برابر کردن طراوت، شادابی و به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست های سالم بهره برد.

کاربردهای فیشال

افراد مختلف به دلایل متفاوتی به سراغ فیشال می روند. بعضی ها می خواهند از جوش های سرسیاه خلاص شوند و بعضی دیگر به دنبال جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست هستند. این روش به تمامی این نیازها پاسخگو می باشد.

مزایای فیشیال

  • با یک جلسه به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می‌شود.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک‌ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب‌های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • صاف و یک دست شدن رنگ پوست
  • فیشیال صورت برای کمک به سم‌زدایی پوست

پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم‌زدایی پوست لازم است. علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر فیشیال از موادی مانند کرم‌های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مختلف برای تمیز و درخشان کردن پوست‌ استفاده می‌کند.

مرکز آموزش فیشیال تهران
مرکز آموزش فیشیال تهران

مراحل انجام فیشیال پوست

فیشیال تخصصی و فیشیال پوست تحت نظر پزشک انجام می‌شود. این کار ۵ مرحله اصلی دارد که در این بخش توضیح می‌دهیم. این مراحل عبارت‌اند از:

۱. پاک‌سازی پوست

در این مرحله، پوست باید به‌خوبی تمیز شود و بعد، با کمک دستگاه بخور، بخاری گرم و سرد به‌صورت هم‌زمان روی پوست اعمال شود. بخور صورت جوش‌های سرسیاه و سرسفید را نرم می‌کند.

۲. لایه‌‌برداری پوست

لایه‌برداری سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و تمامی آلودگی‌های منافذ پوست را پاک می‌کند. نوع مواد شیمیایی و ابزارهای لایه‌برداری بر اساس نوع پوست شما متفاوت خواهند بود.

۳. تخلیه منافذ پوست

در این مرحله از فیشیال، تمامی منافذ پوست که با چربی یا سلول‌های مرده مسدود شده‌اند تخلیه می‌شوند. این‌ کار را با ابزار و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهند. باید گفت این مرحله از فیشیال مهم‌ترین بخش محسوب می‌شود.

۴. ماساژ پوست

این مرحله برای کلاژن‌سازی، سم‌زدایی و بهینه‌کردن گردش خون روی سطح پوست بسیار ضروری است. ماساژ پوست صورت مشکلات پوستی را بهبود می‌بخشد.

۵. ماسک صورت

در مرحله آخر فیشیال، بر اساس نوع پوست و وضعیت پوست، ماسک مناسب روی پوست استفاده می‌شود. بعد از مدت‌زمان معین (۱۵ تا ۲۰ دقیقه)، ماسک از پوست برداشته شده و بر اساس نوع پوست، تونر و سرم پوستی و مرطوب‌کننده روی سطح پوست استفاده می‌شود.

افراد نامناسب جهت انجام فیشیال پوست

واقعیت این است که خدمات فیشیال برای اکثر مبتلایان به آکنه التهابی مشکل ساز است؛ زیرا بسیاری از این روش‌ها پوست را تحریک می‌کنند. این اقدامات باعث بدتر شدن آکنه می‌شود. به خصوص در مورد آکنه‌های التهابی شدید صحیح است. منظور از آکنه التهابی شدید، آکنه‌هایی است که تمایل به قرمز و درد دارند؛ اما اگر فقط در پوست‌های چرب و دارای منافذ باز و جوش زیرپوستی سرسیاه و آکنه‌های خفیف و بدون التهابی که آکنه‌های آن قرمز و زخم نیست و فقط به‌عنوان نقاط ریز سفید یا سیاه روی پوست شما ظاهر می‌شود، می‌تواند کمک‌کننده باشد و به بهبود روند درمان جوش صورت کمک کند.

دفعات انجام فیشیال

دفعات انجام فیشیال در هر فرد متفاوت است و انجام فیشیال پوست بستگی به چند عامل دارد مانند:

نوع پوست:

افراد دارای پوستی چرب و دارای جوش و آکنه تا برطرف شدن مشکلات پوستی هر دو هفته نیاز به فیشیال پوست دارند. اگر دارای پوست ترکیبی از خشک و معمولی یا نرمال هستید، انجام ماهی یک بار فیشیال پوست کافی است.

وضعیت پوست:

برخی عوارض پوستی مانند جوش سرسیاه، آکنه یا لکه‌های تیره، فواصل جلسات فیشیال پوست را مشخص می‌کنند.

مراقبت‌های بعد از انجام فیشیال پوست

  1.  بعد از فیشیال به هیچ عنوان پوست نباید دست‌کاری شود. از کندن جوش‌ها به شدت اجتناب کنید.
  2.  عدم آرایش سنگین بعد از فیشیال
  3.  حداقل باید 1 روز ورزش و دویدن ممنوع ‌باشد؛ زیرا حین ورزش دمای بدن بالا رفته و عرق خواهید کرد. این دو اتفاق برای پوستی که بر روی آن فیشیال انجام شده و حساس است مضر می‌باشد.
  4.  لایه بردار و اسکراب را تا روز سوم حذف کنید.
  5.  از مصرف داروهایی که ضدآکنه هستند خودداری شود.
  6.  نور خورشید پس از فیشیال صورت مضراست. تا چند روز بعد از فیشیال صورت نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید؛ زیرا پوست در اثر فیشیال پاکسازی عمیق شده و لایه ی شاخی خود را از دست داده است پس آسیب پذیرتر خواهد بود. هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده شود. ضد آفتاب ربطی به شرایط آب وهوایی ندارد و به‌طور مرتب باید استفاده شود.
  7. پس از فیشیال صورت از لیزر، وکس و شمع صورت نباید استفاده شود. توصیه می‌شود حداقل یک هفته از لیزر، شمع و وکس استفاده نشود در صورت انجام احتمال پوسته پوسته شدن پوست وجود دارد.
  8. پوست با احتیاط ولطافت شست وشو شود؛ زیرا پوست پس از فیشیال حساس‌تر شده است.
  9. پس از فیشیال صورت از قرارگرفتن در محیط‌های گرم خودداری کنید.
  10. به هیچ وجه نباید از تونرها استفاده شود.
  11. پس از فیشیال، پوست خود را ماساژ ندهید.
مرکز آموزش فیشیال تهران
مرکز آموزش فیشیال تهران

عوارض فیشیال پوست

  • تاکنون درمورد فیشیال صورت عوارضی گزارش نشده است.
  • این روش کاملاً غیرتهاجمی و بدون درد است.
  • قرمزی‌های پس از فیشیال صورت کاملاً طبیعی است و خیلی سریع برطرف می‌شود.
  • دقت کنید که مرکز درمانی که انتخاب می‌کنید معتبر باشد تا خطر عفونت و قارچ برای پوستتان وجود نداشته باشد.

روش درمانی فیشال چگونه است؟

در اصل فیشال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. به همین علت بلافاصله پس از انجام آن پوست کاملا شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد.

مراحل درمانی

مرحله اول فیشال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.

از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

های فرکوئنسی یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرمی

هیدرودرمی برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.

مرکز آموزش فیشیال تهران
مرکز آموزش فیشیال تهران

رولر درما فیشال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه میکرونیدلینگ دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.

مزایای فیشال چیست؟

  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست

چه مواقعی باید برای فیشال مراجعه کرد؟

به دلیل اینکه در افراد مختلف بازسازی سلول ها در بازه زمانی متفاوتی اتفاق می افتد ممکن است فواصل زمانی جلسات برای هر فرد فرق داشته باشد. اما در حالت طبیعی، انجام آن یک بار در ماه توصیه می شود. در صورت داشتن پوست حساس می توانید هر 6 هفته برای جلسه مراقبتی خود مراجعه کنید. روش های مختلفی برای فیشال وجود دارد که به منظور هدف شما از درمان هر کدام به صورت جداگانه انجام می شود.

با استفاده از دانش حرفه ای دکتر عامری در شرق تهران می توانید به راحتی از با کیفیت ترین آموزش استفاده کنید کلینیک زیبایی دکتر عامکری با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان