لاغری با کویتیشن

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • لاغری با کویتیشن

لاغری با کویتیشن

لاغری با کویتیشن چیست؟ امروزه عمل های زیبایی یکی از روش هایی است که افراد جهت زیبا سازی چهره خود انجام می دهند. البته این نوع عمل ها همیشه شامل جراحی و بیهوشی نیست بلکه با توجه به وضعیت شخص می تواند بیهوشی یا بی حسی باشد. مو و چهره افراد اولین قسمتی است که نظر مخاطب را به خود جلب می کند، برای همین هر قدر که پوست عاری از لک و جوش و یا دیگر مشکلات پوستی باشد، صورت شخص زیباتر و شاداب تر به چشم می آید. بسیاری از متخصصان بر این باورند که  پوست نماد سلامت بدن است.

قبل از هر اقدامی باید یک سری اطلاعات زیادی درباره آن داشته باشید. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران، ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با کادر درمانی مجرب و با تجربه و استفاده از به روز ترین و مجهز ترین دستگاه ها، ارائه دهنده خدماتی چون پوست، زیبایی، لیزر، مو، تزریق ژل، تزریق چربی و… می باشد.

روش لاغری با دستگاه

این روزها وضعیت نامناسب سلامت جسم و روح ،افسردگی ، کم تحرکی، بیماری های قلبی، تغذیه نامناسب و… مشکلاتی چون چاقی ، اندامی نامناسب  و دیگر بیماری را بوجود آورده است. با پیشرفت علم و دانش روز دنیا راه های زیادی برای از بین بردن مشکلاتی که بر اثر چاقی برای افراد ایجاد شده وجود دارد. برای لاغری روش های زیادی استفاده می شود که با توجه به تاثیر گذاری آن ها بر روی بافت چربی به دو دسته یکی  کاهش سایز بافت چربی مانند ورزش، رژیم های غذایی، جراحی و… دیگری کاهش تعداد بافت چربی مانند لیپوساکشن، لیزر لیپولیز و…تقسیم می شوند.

از جمله  این روش ها استفاده از دستگاه می باشد. چرا که این دستگاه های لاغری موجب تناسب اندام می شود، به همین جهت مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.  انتخاب دستگاه با توجه به بررسی میزان چربی ها، وضعیت فرد و سلولیت صورت می گیرد. لاغری از این طریق هم فرم مد نظر را برای فرد ایجاد کرده و هم موجب بهتر شدن سلولیت ها می شود. دستگاه های لاغری با راه های متفاوتی چون انجماد، لرزش، حرارت و… چربی ها را از بین می برند.

روش های از بین بردن سلول های چربی

سلول های چربی به دو بخش برگشت ناپذیر و برگشت پذیر تقسیم می شود. نحوه فعالیت این روش طوری است که تا حد ممکن سلول چربی را به شکل برگشت ناپذیر در می آورد، به گونه ای که این سلول ها تبدیل به انرژی شده و از بدن خارج شوند. برای نتیجه گیری بهتر لاغری با دستگاه باید در طی چند جلسه صورت گیرد که معمولا به ۸ تا ۱۰ جلسه نیاز است، که براساس نوع دستگاه و محل درمان تفاوت دارد. تایم لازم برای آن ۱۵ تا ۴۵ دقیقه می باشد. جهت درمان به پزشک متخصص و کلینیک های  معتبر که انواع دستگاه ها را دارند مراجعه نمایید، در صورتی که به طور صحیح از این دستگاه ها استفاده نشود، عوارضی مثل تورم، سوختگی، کبودی و… را در پی دارد.

قبل از انجام با پزشک خود درباره وضعیت جسمی و بیماری های خاص مشورت نمایید. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با۴سال سابقه فارغ التحصیل دانشگاه تهران با تخصص در حوزه های جوان سازی، تزریق ژل، زیبایی پوست، تزریق چربی، لیزر، مو و… خدمات فوق را  با بهترین کیفیت و به روز ترین  دستگاه ها در خدمت مشتریان گرامی و عزیز می باشد.

دستگاه کویتیشن

در این دستگاه با امواج اولتراسونیک سلول های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل کرده تا آسان از بدن خارج شوند. افرادی که به دنبال اندامی خوش فرم و سفت اند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. نیازمند چندین جلسه درمان بوده که با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس کم که هیچگونه عوارضی ندارند. چربی های موضعی مناطق مورد نظر را از بین میبرد. لاغری با  کویتیشن روشی کم تهاجم، که می تواند جایگزین روش لیپوساکشن باشد. برای تاثیر گذاری بیشتر و بهتر باید به میزان کافی آب مصرف کرد، زیرا این کار باعث دفع چربی های شکسته شده در فواصل زمانی بین جلسات می شود. دستگاه کویتیشن دارای دو نوع امواج یکی امواج اولتراسوند و دیگری امواج رادیویی می باشد.

لاغری با کویتیشن بوسیله امواج اولتراسوند:

این امواج قابل شنیدن نیست سبب شکستن سلول های چربی می شوند زیرا نمی توانند ارتعاشات وارده را تحمل نمایند. امواج اولتراسوند به صورت طول و عرض انتشار می باید و در فیزیوتراپی ، جراحی پلاستیک ، درمان بدخیمی ها و ضایعات مغزی مورد استفاده قرار می گیرد.

لاغری با کویتیشن توسط امواج رادیویی:

باعث ایجاد گرما در سلول های چربی شده و گردش خون را افزایش می دهند. این کار منجر به لاغری و جوان سازی پوست می شود.

مزایای  لاغری با کویتیشن:

از بین بردن چربی های موضعی، کم شدن چین و چروک، بهتر شدن گردش خون، کم شدن بافت های چربی، رفع افتادگی پوست، نداشتن درد و خونریزی، نیاز نداشتن به جراحی و بی حسی، درمان غیر تهاجمی و ایمن، مناسب پوست های مختلف، عدم عوارض جانبی، ایجاد نکردن ناهمواری در قسمت های مختلف، نیاز نداشتن به استراحت، سم زدایی، خوش فرم شدن بدن، بهبود پوست و رنگ آن.

عوارض لاغری با کویتیشن:

این عمل نباید در قسمت هایی مانند قفسه سینه ، پشت و سر صورت گیرد. انجام آن در قسمت قفسه سینه باعث ایجاد صدای بلند در گوش می شود. همچنین در قسمت سر و گردن نیز به گوش میانی آسیب می زند. زمان انجام کار همراه داشتن هر گونه وسایل فلزی مثل موبایل ممنوع است زیرا انرژی صوتی را جذب می کند که به بدن یا دستگاه آسیب می زند،  آسم ،استفاده طولانی مدت از مسکن ها، تب بالا، مشکلات انعقاد خون، بروز تحریک و قرمزی کم پوست که پس از چند ساعت برطرف می شود. عوارض خفیف آن شامل سردرد کم، کاهش اشتها و احساس تشنگی می باشد.

نواحی مناسب برای لاغری با  کویتیشن:

از نظر ناحیه هایی بدن این دستگاه شبیه لیپوساکشن است. رایج ترین بخش های بدن که می توان از دستگاه برای لاغری استفاده کرد. شامل صورت، گردن، گونه ها، شکم و… است.

افرادی که نباید لاغری با  کویتیشن انجام دهند:

دارای فشارخون، دیابت، بیماری قلبی، مبتلا به سرطان، کلسترول بالا، مشکلات کلیه، حساسیت، مشکلات پوستی، زنان باردار، اشخاصی که رژیم غذایی و ورزش منظم ندارند، مشکل کبدی، افسردگی، بیماری های روانی و…

 مراقبت های قبل از انجام لاغری با  کویتیشن:

معاینه بیمار، بررسی کردن مشکلات و محل درمان، انجام آزمایشات، اطلاع از بیماری ها زمینه ای و داروهای مصرفی بیمار، در صورت داشتن فشار خون بالا باید درمان شود. تعیین مشخصات فیزیکی چون وزن، اندازه کمر، عکس گرفتن در صورت رضایت مشتری از وضعیت قبل درمان، پرهیز از برنزه کردن پوست، عدم مصرف خوراکی دو ساعت قبل از درمان.

مراقبت های حین انجام لاغری با کویتیشن:

تمیز کردن محل درمان، زدن ژل به ناحیه تحت درمان، عدم همراه داشتن هر گونه وسیله ای.

مراقبت های بعد از انجام لاغری با  کویتیشن:

در این روش برای گرفتن نتیجه دلخواه باید همزمان از ورزش های سبک  و رژیم غذایی مورد تایید پزشک  نیز استفاده کرد. از جمله دیگر این مراقبت ها : نوشیدن ۱تا۵/۱لیتر آب بعد استفاده از دستگاه، عدم خوردن برنج، نان، پرهیز از نوشیدنی های کربنات دار، مصرف کم نمک و چربی، جای دادن مواد مغذی در رژیم غذایی، حذف غذاهای حاوی چربی، عدم استعمال دخانیات، ماساژ محل درمان و…

نتایج لاغری با کویتیشن:

عواملی چون سن، داروهای مصرفی، سوخت و ساز بدن، محل مورد نظر، تغییرات هورمونی و…نتیجه درمان را تحت تاثیر قرار می دهند. مدت لازم برای آن ۳۰ دقیقه می باشد در بعضی از افراد اندازه دور بدن تقریبا۲تا۱۰ سانت کم می شود. چنانچه تداوم داشته باشد نتیجه بهتری حاصل می شود.

هزینه لاغری با  کویتیشن:

این روزها روش های گوناگونی برای کم شدن وزن وجود دارد که هر روزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های درمانی زیادی به آن افزوده می شود. از جمله این روش ها می توان روش لاغری با  کویتیشن را نام برد. این روش توجه افراد و پزشکان بسیاری را به خود جلب کرده است. از این دستگاه می توان برای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. تعرفه های درمان به شیوه لاغری با کویتیشن به عواملی چون تعداد جلسات، دستمزد پزشک، اندازه محل درمان، مناطق مورد نظر، مقدار چربی و…بستگی دارد.

سخن پایانی

لاغری با کویتیشن از جمله روش های مناسب و مفید جهت کم کردن اندازه برخی از قسمت های بدن مانند شکم، ران، پهلو و… است. مخصوصا اشخاصی که سلول های چربی دارند و از طریق ورزش و رژیم غذایی نتیجه مطلوب را دریافت نکردند. استفاده از این دستگاه غیر تهاجمی  گزینه مناسبی برای آنها می باشد. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران ، با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با تخصص در حوزه های زیبایی، پوست، تزریق ژل، لیزر، مو و تزریق چربی ، در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان