تزریق چربی به دست

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق چربی به دست
 تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

یکی از راهای علمی و تایید شده برای از بژن بردن چین و چروک هایی که در دست های افراد و به مرور زمان بر روی دست افراد دیده می شود. تزریق چربی به دست یک‌ راه عملی و تایید شده برای از بین بردن آنها می باشد. کلینیک زیبایی خانم دکتر فائزه عامری در تهران با +۴ سال سابقه به طور جدی در این زمینه فعالیت می کند. در این کلینیک کار های لیزر مو ، تزریق چربی ،جوان سازی پوست ، زیبایی پوست و تزریق ژل به صورت حرفه ای انجام می شود.

تزریق چربی به دست

جوان سازی پوست فقط به جوان سازی پوست صورت محدود نمی شود. بلکه می توان دست هایی که دیگر لطافت و طراوت گذشته را ندارد نیز جوان کرد. یکی از راه های علمی برای از بین بردن چین چروک های دست تزریق چربی به دست می باشد. توسط یک پزشک متخصص انجام می شود . خانم دکتر فائزه عامری +۴  سال سابقه کار و تحصیلات عالی در این زمینه در تهران مشغول به کار می باشد.

برای تزریق چربی به دست ابتدا چربی لازم را از دیگر نواحی بدن با لیپوساکشن جمع آوری می کنند. طی فرایندی آن را به چربی خالص تبدیل می کنند. توسط سرنگ های مخصوص به دست تزریق می شود. تزریق چربی به دست بهترین روش برای جوان سازی آن می باشد. هیچ گونه عارضه جدی در بر ندارد و تمام افرادی که از این روش برای جوان سازی دست های خود استفاده کرده اند از آن راضی بودند.

نکته هایی در رابطه با تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست نسبیت به روش های دیگر جوان سازی سازگاری بیشتر و طول عمر بیشتری هم نیز دارد. که دلیل اصلی این امر این می باشد که در تزریق چربی به دست چربی لازم از بدن خود شخص متقاضی گرفته می شود. به همین علت سازگاری بالا تر و دوام بیشتری نسبت به دیگر روش های جوان سازی دارد.

نتیجه تزریق چربی به دست بلند مدت می باشد. و بدین ک نه نیست که بعد از گذشت یک مدت دوباره اثرات آن رفته و فرد مجبور به تزریق مجدد شود. بلکه طول عمر و دوام بالایی دارد‌. تخصص در این حوزه یعنی تزریق چربی به دست یکی از تخصص های حرفه ای خانم دکتر فائزه عامری می باشد. که در محل اقامت خود در تهران که کلینیک ایشان نیز  در همان تهران قرار دارد  انجام می دهند.

تزریق چربی به دست
تزریق چربی به دست

 نحوه تزریق چربی به دست

 انتقال چربی های فراوری شده بدن افراد برای جوان سازی نوحی پوستی که مد نظر ان ها می باشد یک روش بسیار پرطرفدار می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد  از این روش به عنوان روش پیوند چربی نیز یاد می شود  و سلول های چربی در این روش با استفاده از روش لیپوماتیک از نواحی مختلف بدن مانند شکم و پهلو جمع آوری می شوند و به محل مورد نیاز که مد نظر فرد برای جوان سازی می باشد تزریق می شود.

سلول هایی چربی که با این روش از بدن افراد جمع آوری می شوند. ابتدا تصفیه می شوند. خون غشاء اضافی در آنها جمع آوری می شود. به صورت چربی خالص در می آید و سپس به محل مورد نظر تزریق می شود. برای جلوگیری از چروک شدن دوباره پوست در افرادی که سن نسبتا بالایی دارند. دکتر میزان چربی بیشتری به دست ها تزریق می کنند تا از پیر و چروک شدن آن ها جلوگیری کند.

مزایای تزریق چربی به دست

 مزایای این روش از جوان سازی بسیار زیاد است و هیچ گونه  خطر جدی فرد متقاضی انجام این کار را تهدید نمی کند. به علت این موضوع که چربی های لازم از بدن خود افراد متقاضی برای عمل جوان سازی گرفته می شود. در بدن افرادی که مورد تزریق قرار می گیرد هیچ گونه عارضه ای یا حساسیت آلرژی ایجاد نخواهد کرد. چون از بافت خود بدن فرد می باشد. همچنین این روش نسبت به روش های دیگر مانند تزریق ژل و یا بوتاکس که عمر کوتاهی دارند. هر چند سال  احتیاج به تمدید مجدد دارند از دوام بالایی برخور دارند و تا سالها اثرات آن ماندگار می باشد و احتیاج به تزریق مجدد در فرد نمی باشد.

 عوارض تزریق چربی به دست

  اینکه تزریق چربی به دست عارضه ای دارد یا نه باید گفت بله عارضه دارد اما این عارضه مربوط به روش استفاده از آن نمی باشد. بلکه مربوط به خطای انسانی می باشد. ممکن است در حین انجام کار از فرد پزشک سر بزند. اگر عمل چربی دست به صورت حرفه ای و توسط کسی که در این کار تبحر نداشته باشد انجام شود باعث می شود که ناجیه تزریق عفونت کند. دچار خونریزی شود. در این صورت فرد محتمل درد و پشیمانی خواهد شد. همچنین اگر این عمل در یک محیط استریل انجام نشود. احتمال بروز عفونت در افراد بسیار زیاد می شود. برای تکمیل کردن فرایند جوان سازی دست های خود می توانید از لیزر برای از بین بردن کک و مک های روی دست نیز استفاده کنید تا از زیبایی دست های خود مطمئن شوید.

در مطلب بالا اشاره نمودیم که داشتن پزشکی که از تبحر کافی برخوردار باشد. برای تزریق درست چربی بسیار مهم می باشد. خانم دکتر فائزه عامری با سابقه بیشتر از 4  سال در این حوزه تخصص دارند و همچنین در حوضه هایی مانند : تزریق چربی ، جوان سازی ، زیبایی پوست ، لیزر پوست نیز به صورت تخصصی فعالیت می کنند. خانم دکتر عامری در تهران اقامت دارند و  تحصیلات خود را در دانشگاه تهران به اتمام رسانده اند. همچنین تخصص پزشک عمومی نیز دارند و به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند.

 تزریق چربی چیست ؟

 بسیاری از افراد قبل از اینکه به سراغ  تزریق چربی به دست این سوال در ذهنشان نقش می بندد که تزریق چربی چیست و یا دلیل محبوبیت آن چه می باشد. تزریق چربی یکی از موثر ترین و بهترین راه حل ها برای جوان سازی پوست می باشد. به دلیل ماندگاری بالایی که دارد از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد مختلف برخوردار است. از روش تزریق چربی برای جبران حجم چربی از دست رفته نواحی مختلف بدن استفاده می شود که چربی خود را از دست داده است و دیگر زیبایی گذشته خود را ندارد.

در این روش اندام فرد مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و از نواحی بدن او که تجمع چربی در او بیشتر می باشد. چربی توسط دستگاه های مخصوص استخراج می شود. به زیر پوست ناحیه هایی که بر اثر کمبود چربی دچار چین و چروک شده اند تزریق می شوند. سالیان مدیدی است که از ین روش برای درمان زیبایی در افرادی که به هر دلیلی دچار مشکل شده اند. مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار جوابگو و کارآمد بوده است. ماندگاری و کیفیت آن از دلایل اصلی محبوبیت آن در بین افراد مختلف بوده است.

تزریق چربی به دست
تزریق چربی به دست

  دلایل از دست رفتن چربی پوست دست

 به مرور زمان و گذشت سالها و بالا رفتن سن افراد  چین و چروک هایی در پوست آن ها ایجاد می شود که دلیل اصلی آن  از بین رفتن یا کم شدن چربی در ناحیه های مختلف بدن می باشد همزمان با افزایش سن لایه های چربی که  در سطح زیرین پوست وجود دارد به شدت کاهش پیدا می کند و این عمل باعث بروز چین و چروک در پوست دست می شود. همچنین عدم استفاده طولانی مدت از کرم های مرطوب کننده و کرم های آبرسان باعث چروک شدن دست ها در سنین میانسالی می شود. در چنین مواقعی تزریق چربی به دست بهترین روش برای جوان سازی کردن پوست دست می باشد.

تزریق چربی به دست  باعث می شود تا تجمع چربی  در زیر پوست دوباره به حد کافی برسد و پوست در سطح کشیده شود و باعث جوانتر دیده شدن دست های شما شود. در میان روش های متعددی که برای جوان سازی کردن دست ها وجود دارد روش تزریق چربی به دست بهترین روش اثبات شده می باشد که بسیار موثر و کارآمد می باشد و تمام افرادی که از این روش برای از بین بردن چین و چروک های دست های خود استفاده کرده اند بسیار راضی بوده اند.

 ماندگاری تزریق چربی به دست

این که تزریق چربی به چه مدت ماندگار می باشد. بستگی به این موضوع دارد که بعد از تزریق چند درصد از سلول های چربی زنده می مانند و به فعالیت خود ادامه می دهند. اما به طور کلی در میان دیگر روش های  جوان سازی که این روز ها باب شده است. تزریق چربی دوام بیشتری دارد  و از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است.

 سخن پایانی

 خانم دکتر فائزه عامری تزریق چربی برای دست ها را در کلینیک زیبایی خود در تهران به صورت حرفه ای انجام  می دهد. این روش یک روش تایئد شده علمی برای جوان سازی پوست دست می باشد. ماندگار بالایی دارد و از میان دیگر روش های جوان سازی این روش از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است. این روز ها از این روش برای جوان سازی پوست به مراتب استفاده می شود و عارضه جانبی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان