بهترین دکتر تزریق ژل

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین دکتر تزریق ژل
 بهترین دکتر تزریق ژل

بهترین دکتر تزریق ژل تهرانپارس

بهترین دکتر تزریق ژل در تهرانپارس: داشتن پوستی شفاف، بدون چین و چروک و سلامت، خواسته همه افراد است. گاهی به دلایلی مانند بالا رفتن سن، ابتلا به بیماری و شرایط مختلف دیگر، پوست دچار چین و چروک و آسیب می‌شود. در این زمان‌ها نیاز است تا با درمان‌هایی که کمی تهاجمی‌تر از مصرف دارو و کرم‌های مختلف هستند به مقابله با آن‌ها برویم. در این مقاله می‌خواهیم درمورد درمان با تزریق ژل و ژل‌هایی که در بهترین مرکز بوتاکس تهرانپارس استفاده می‌شود صحبت کنیم.

تزریق ژل برای چه اهدافی صورت می‌گیرد؟

جوانسازی و حجم دهی به پوست و اندام‌های بدن اهداف اصلی استفاده از این درمان هستند. به طور کلی تزریق ژل به دلیل خاصیت از بین برندگی چین و چروک، می‌تواند در نواحی خط لبخند، و اطراف چشم به خوبی نتیجه دهد. فرم دهی به صورت و از بین بردن سیاهی دور چشم نیز از کاربردهای پرطرفدار تزریق ژل است.

جوانسازی پوست با تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل تهرانپارس

ژل در دسته فیلرها یا همان پرکننده‌ها قرار دارد. نحوه عملکرد این نوع درمان، به این ترتیب است که ناحیه مورد نظر انتخاب شده و توسط پزشک مشخص می‌شود، سپس ژل از نقاطی که برای تزریق انتخاب شده است، وارد بدن شده و در سطح زیر پوست قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود حجم ناحیه بیشتر شده و چین و چروک باز شوند. همچنین برخی از ژل‌ها به کلاژن سازی زیر پوست کمک می‌کنند که تأثیر درمان را دو چندان می‌کند.

آنچه در مورد تزریق ژل سؤال برانگیز است، این است که چه برندهایی در زمینه تولید ژل فعالیت می‌کنند و این که بهترین پزشک تهرانپارس، از کدام یک برای درمان استفاده می‌کند. در ادامه به معرفی چهار برند با کیفیت و نام اشنا از فیلرها می‌پردازیم.

 

انواع ژل‌های جوانساز پوستبهترین دکتر تزریق ژل تهرانپارس

مانند هر محصول دیگری که در حوزه زیبایی استفاده می‌شود، برای ژل‌های جوانساز نیز برندهای مختلفی وجود دارد. در ادامه به معرفی برندهایی می‌پردازیم که از نظر شهرت و کیفیت در سطح خوبی هستند. ژل‌های تولیدی این برندها از طرف سازمان غذا و دارو یعنی FDA نیز مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

ژل رووفیل(revofil)

ژل رووفیل به سبب تکنولوژی ساختی که دارد، دارای ویژگی‌های فیزیکی دو فازی و تک فازی است. به این سبب بافت نرم‌تر و کشسان‌تری را از ژل شاهد هستیم. این ژل دارای غلظت بالایی است و ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر برندها دارد. براساس تجربیات، ژل رووفیل بین 10 تا 12 ماه ماندگاری دارد. ویژگی‌های خوب رووفیل به ماندگاری آن خلاصه نمی‌شود، بلکه این ژل با تحریک کلاژن سازی در پوست به لیفتینگ و سفت شدن بافت‌ها نیز کمک می‌کند. نوع بافت رووفیل باعث شده است تا تزریق آن نیز راحت‌تر صورت بگیرد. بنابراین استفاده از ژل رووفیل توسط بهترین پزشک حکیمیه، با کمترین اسکار و بدون عارضه صورت می‌گیرد.

ژل نورامیس(neuramis)

فیلر نورامیس از دسته ژل‌هایی است که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. این ماده برای چین و چروک‌های ثابت یا استاتیک و افزایش حجم و در نهایت جوانسازی پوست مناسب است. محصولات خانواده نورامیس توسط شرکت کره‌ای Medytox تولید می‌شوند. اسید هیالورونیک(HA) یک پلیمر طبیعی است که در پوست یافت می‌شود. این ماده به راحتی می‌تواند پوست را آبرسانی کند. HA حجم مناسبی به بافت پوست می‌دهد و به عنوان یک بالشتک برای محافظت از پوست عمل می‌کند. پیش از آنکه  شما درمان با نورامیس را شروع کنید، پیشینه پزشکی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بسته به محل اجرا و میزان مورد نیاز ژل، هزینه آن مشخص می‌شود. تزریق نورامیس، توسط سرنگ‌هایی با سوزن کوچک صورت می‌گیرد و پزشک در طی تزریق واکنش پوست شما به ژل را بررسی می‌کند تا از مقدار ژل محاسبه شده مطمئن شود. هدف از تزریق نورامیس، از بین بردن چین و چروک و افزایش حجم محل در صورت نیاز است.

ژل النسا(Ellanse)

ژل النسا بسیار بیشتر از یک فیلر معمولی با خاصیت از بین برندگی چین و چروک است. این ژل با نفوذ به عمق مناسبی از پوست، با علل واقعی پیری مقابله می‌کند. در ژل النسا ذرات ریزی از جنس پروتئین وجود دارند، که به صورت یک دست در همه جای آن پخش شده‌اند. این ذرات به خوبی نواحی مختلف بدن را که دچار کاهش حجم شده‌اند پوشش می‌دهد. ضمن این که ژل النسا محرک خوبی برای کلاژن ساز نیز هست. پس گذشت مدتی از تزریق عمل کلاژن سازی آغاز می‌شود.

تزریق ژل پرفکتا(perfectha) توسط بهترین دکتر تزریق ژل تهرانپارس

فرانسوی‌ها مردمانی هستند که به زیبایی اهمیت می‌دهند و کیفیت محصولات پوستی برای آن‌ها بسیار مهم است. از این رو می‌توانیم مطمئن باشیم که محصولاتی که در این کشور تولید می‌شوند برای پاسخ به نیاز مشتری‌های سختگیر مناسب هستند. ژل پرفکتا از فیلرهای تولید این کشور است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این ژل نیز مانند موارد قبلی برای از بین بردن چین و چروک و جای اسمارها استفاده می‌شود. همچنین می‌تواند تولید کلاژن پوست را افزایش دهد. یکی از دلایل اصلی انتخاب این ژل، طبیعی بودن نتیجه آن است.

چه کسانی نباید فیلر تزریق کنند؟

  • مادران باردار و شیرده گروه بسیار حساسی هستند. استفاده از روش درمانی و جوانسازی پوست با ژل به هیچ عنوان به این گروه توصیه نمی‌شود.
  • افرادی که مبتلا به دیابت هستند و برای درمان انسولین تزریق می‌کنند ممنوعیت تزریق ژل دارند.
  • ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی نیز از مواردی است که ممنوعیت تزریق ژل و فیلر را به دنبال دارد. آسم و روماتیسم از این دسته بیماری‌ها هستند.
  • برای افرادی که بیماری‌های قلبی و سابقه سکته دارند، این روش جوانسازی انجام نمی‌شود.
  • سکته مغزی و گرفتگی‌های وریدی نیز از بیماری‌هایی هستند که تزریق ژل را با ممنوعیت مواجه می‌کنند.

مراحل تزریق ژل توسط بهترین پزشک حکیمیه چگونه است؟

زمانی که شما به مرکز مراجعه کنید، در طی یک جلسه مشاوره خواسته‌های شما بررسی می‌شود. سپس با انجام آزمایشات و بررسی پیشینه پزشکی، مشخص می‌شود که آیا انجام این درمان برای شما امکان پذیر است یا خیر. در صورتی که مشکلی از بابت انجام تزریق ژل وجود نداشته باشد، نوع ژل انتخاب شده و برای جلسه اعمال درمان وقت تنظیم خواهد شد. با معایناتی که پس از تزریق در فواصل زمانی مختلف صورت خواهد گرفت، مشخص می‌شود که برای ترمیم در چه زمانی باید مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل بر چه اساسی مشخص می‌شود؟بهترین دکتر تزریق ژل

در بهترین مرکز بوتاکس تهرانپارس، ما با توجه به دو عامل اساسی هزینه خدمات تزریق ژل را مشخص می‌کنیم. این دو عامل به شرح زیر هستند:

  • اول محل مورد نظر

باید بدانید که بسته به محلی که قرار است ژل به آن تزریق شود، قیمت متفاوت است.

  • دوم میزان ژل لازم

طبیعی است که هر چه ژل بیشتری نیاز باشد، هزینه نیز بیشتر می‌شود. این که چند سی‌سی ژل لازم است مشخص کننده هزینه می‌باشد.

در نهایت می‌توانیم بگوییم این دو مورد کاملاً به یکدیگر وابسته هستند. چرا که محل مورد نظر اگر نیاز به حجم بالایی داشته باشد هزینه بیشتر می‌شود و برعکس، اگر ناحیه کوچک باشد، حجم ژل مورد نیاز نیز کمتر است.

معایب تزریق ژل 

همه روش‌های درمانی و داروها دارای عارضه هستند، بنابراین نمی‌توان هیچ درمانی را در علم پزشکی 100 درصد بدون خطر و عیب قلمداد کرد. در مورد تزریق ژل نیز چنین مسئله‌ای وجود دارد. در بین بیماران مختلف عوارضی از جمله کبودی و خون مردگی در محل تزریق و نشان دادن آلرژی دیده شده است. مورد اول از معایب اجتناب ناپذیری است که در عرض یک هفته رفع می‌شود. اما مورد دوم یعنی داشتن علائم و نشانه‌های آلرژی و حساسیت که در برخی موارد نیز می‌تواند خطرناک باشد، در افرادی دیده می‌شود که پیشینه پزشکی خود را به خوبی شرح نمی‌دهند. اگر در مورد داشتن حساسیت‌های به خصوص مطمئن نیستید، حتماً پیش از شروع درمان آزمایش‌ها و معاینات را به موقع انجام دهید. فراموش نکنید که باید پزشک را در جریان  هر گونه دارویی که مصرف می‌کنید بگذارید.

چه عواملی بر ماندگاری ژل مؤثر است؟

مطمئنا نوع محصولی که استفاده می‌شود در این مورد مؤثر است. با این حال اگر بخواهیم برند ژل را کنار بگذاریم، عواملی مانند این که ژل به کدام قسمت تزریق شده است و این که بدن شما با چه سرعتی فیلر را متابولیزه می‌کند، مؤثر هستند. به طور کلی در اواسط زمان پیش بینی شده، فرد احساس می‌کند حجم فیلر در حال کم شدن است، که طبیعی است. چرا که با وجود خاصیت جذب کنندگی آب، ژل‌ها نمی‌توانند مدت طولانی به شکل اول خود باقی بمانند.

سخن نهایی

اگرچه جوانسازی با ژل از روش‌هایی است که ماندگاری کمتری دارد، با این حال به سبب تأثیرگذاری آنی و نداشتن دوره مراقبت‌های پس از عمل از روش‌های بسیار محبوب است. حال اگر این درمان با استفاده از یکی از ژل‌های رووفیل، نورامیس، النسا و پرفکتا انجام شود، مطمئناً بسیار بهتر از سایر برندهای ناشناس خواهد بود که به سبب قیمت کمتر افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

در نهایت باز هم یاد آوری می‌کنیم که هرگز در مراکزی که بدون معاینه و انجام آزمایشات کامل تزریق را آغاز می‌کنند، اقدام به این کار نکنید چرا که عوارضی مانند آلرژی ممکن است شما را دچار دردسر کند.

منابع

https://www.healthline.com/health/how-long-does-filler-last#what-affects-longevity

برای دریافت مشاوره از بهترین دکترتزریق ژل تهرانپارس همین حالا تماس فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان