دکتر زیبایی در پیروزی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • دکتر زیبایی در پیروزی
 دکتر زیبایی در پیروزی

دکتر زیبایی در پیروزی

پیدا کردن دکتر زیبایی در پیروزی تهران یکی از دغدغه های ساکنین این منطقه است. یافتن یک کلینیک زیبایی معتبر در منطقه محل سکونت یک مزیت به حساب می آید. کلینیک زیبایی دکتر فائزه عامری در خیابان پیروزی این امکان را برای ساکنین شرق تهران فراهم می کند تا با خیالت راحت خدمات زیبایی خود را دریافت کنند. در این کلینیک تمام استاندارد های بهداشتی رعایت می شود.

یک کلینیک زیبایی با حضور پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی تاسیس می شود. انواع خدمات زیبایی در کلینیک ها را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه شوید.

توجه داشته باشید قبل از انجام خدمات زیبایی باید مرکز مورد نظر شما دارای مجوزهای رسمی از سوی سازمان بهداشیت و درمان باشد. در صورتی که مجوز و یا مدرکی در کلینیک وجود نداشته باشید از گرفتن خدمات زیبایی پرهیز نمایید.

خدمات زیبایی در کلینیک ها

خدماتی که کلینیک های زیبایی به مشتریان و زیباجویان عزیز ارائه می کنند با گذشت زمان و تکنولوژی نیز تغییر می کند. کلینیک های زیبایی خدمات زیر را بهره مندی از بروزترین تکنیک ها و دستگاه ها به شما عزیزان ارائه می کنند:

دکتر زیبایی در پیروزی
دکتر زیبایی در پیروزی
  • مزوتراپی جوانسازی
  • مزوتراپی ضد لک
  • جوانسازی
  • مزوتراپی رفع تیرگی زیر چشم
  • hifo – هایفو جوانسازی –هایفو دایلو– هایفو لیفت
  • مزوتراپی صورت
  • پی آر پی صورت
  • لاغری با دستگاه لیز
  • بوتاکس
  • مزوتراپی صورت
  • پی آر پی صورت
  • لاغری با دستگاه لیزر
  • ژل ژوویدرم -فیلر ژوویدرم
  • بوتاکس نورنوکس – بوتاکس زئومین – بوتاکس کنیتوکس – بوتاکس دیسپورت
  • فیلر overage
  • ژل overage – ژل اسکین فیل – ژل اوورایج – ژل آیدی
  • فیلر idea – فیلر استایلج
  • مزوژل استایلج
  • فیلر زیر چشم
  • فیلر شقیقه
  • زاویه سازی فک
  • فیلر پرفکتا
  • لیزر الکساندرایت – لیزر الکس – لیزر دایود
  • مزوتراپی revita care
دکتر زیبایی در پیروزی
دکتر زیبایی در پیروزی

هایفوتراپی

یکی از روش های موثر در درمان چروک های پوستی، بخیه، جای زخم، شلی و افتادگی صورت استفاده از هیافوتراپی است. این دستگاه در برندها و مدل های مختلف در کلینیک های زیبایی دیده می شود. به دلیل غیرتهاجمی بون آن، مورد تقاضای بسیاری از زیباجویان عزیز قرار گرفته است.

تزریق بوتاکس به صورت

یکی از انواع خدمات زیبایی در کلینیک ها تزریق بوتاکس است که می تواند جلوی چروک ها و خطوط پیشانی و صورت را بگیرد. این تکنیک به صرویت موقتی در درمان چروک ها مورد استفاده قرار گرفته و تاکنون توانتسته یکی از روش های محبوب در بین مراجعه کنندگان شود.

استفاده از این سم در صورتی که وارد گردش خون نشود و فقط به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرد، بدون خطر است. همچنین برای جوانسازی پوست از میزان کمی از این ماده استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن یکی از خدمات زیبایی در کلینیک ها

در این روش با استفاده از تکنثیک های مختلف لایه برداری با شادابی و سلامتی پوست شما کمک کرده و می تواند اثرات پیری را کاهش دهد.

یکی از انواع خدمات زیبایی در کلینیک ها این روش است که با دهف از بین بردن سلول های مرده پوستی و آسیب های صورت به شما در درمان لک، آکنه و جای آن کمک می نماید.

لیزر موهای زائد

یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در کلینیک ها، لیزر موهای زائد است که با دستگاه های مختلف تحت نظر پزشک، در جهت رفع موهای زائد بدن در خانم ها و آقایان انجام می شود. عملکرد لیزر موهای زائد به این گونه است که با حرارت دادن و سوزاندن توسط نور لیزر، موی تیره رنگ داخل فیکول مو و خود فولیکول آسیب می بیند و از بین می رود.

تزریق ژل

ژل ها به عنوان یک ماده مصنوعی و پرکننده جهت حجم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرند. ماندگاری ژل ها به جنس و آناتومی بدن شما بستگی دارد. امروزه در کلینیک های زیبایی بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند.

درمان آکنه

به عنوان مثال برای فردی که مشکل آکنه و اسکار آن را دارد مراجعه به کلینیک زیبایی اشتباه است. بلکه باید تحت نظر پزشک متخصص در یک مرکز معتبر روش های درمانی و زیبایی را انجام دهد.

آر اف فرکشنال

امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف فرکشنال یکی از بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی و رفع بسیاری از عوارض پوستی است. در این روش که با انتقال انرژی از طریق سوزنهای بسیار ریز بر لایه های زیرین پوست صورت می گیرد؛ مشکلاتی مانند آکنه و اسکار، منافذ باز پوست، استریا یا ترک های پوستی، چین و چروک ها و برخی از خطوط صورت درمان شده، پوست شفاف تر شاداب تر و با طراوت تر خواهد شد.

دکتر زیبایی در پیروزی
دکتر زیبایی در پیروزی

کربوکسی تراپی

این روش هم یکی از باسابقه ترین روشهای در جوانسازی پوست است ولی در سال های اخیر توسعه و بهبود زیادی یافته. در این روش مقادیری از گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود. گاز کربن دی اکسید باعث تحریک خونرسانی و فعال کردن واکنش های ترمیمی پوست می شود. به این ترتیب غذارسانی و اکسیژن رسانی به پوست بهتر شده و بافت ها به صورت طبیعی وارد فرآیند جوانسازی می شوند.

تزریق بوتاکس

طبق آمار تزریق بوتاکس پرطرفدارترین روش جوانسازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات صورت می شود. بوتاکس بیشتر عاملی پیشگیرانه برای ایجاد خطوط و چین و چروک های ماندگار پوست است. این درمان زمانی موثر است که چین و چروک های صورت هنوز دائمی نشده باشند.

نمونه هایی دیگر از روشهای جوانسازی که در کلینیک های پوست قابل انجام می باشند؛ عبارتند از: لایه برداری شیمیایی، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، مزوتراپی، پی آر پی و …

تزریق پر کننده ها

فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک ها در صورت و بدن کاربرد دارند که در ادامه توضیحاتی پیرامون آنها داده خواهد شد.

تزریق ژل

ژل ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می شوند. ماندگاری ژل ها به جنس آن ها بستگی دارد. مثلاً کم ترین ماندگاری به ژل های کلاژنی و بیشترین ماندگاری به ژل های دائمی ساخته شده از ماده ی PMMA تعلق دارد. امروزه بیشتر از ژل های نیمه دائم استفاده می شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هیالورونیک اسید سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده ای طبیعی، موثر و کم عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می آید.

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می شود. یعنی مثلاً چربی های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می کنیم و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می کنیم.

درمان مشکلات و بیماری های پوستی

در گذشته اغلب مراجعات به مراکز پوست، برای درمان بیماریها و مشکلات پوستی و مو بود که امروزه علاوه بر آنها به سایر خدمات جوانسازی و … نیز پرداخته می شود. آکنه و اسکار، کهیر، خال ها، زگیل ها، تبخال ها و کلیه ضایعات پوستی، لوپوس پوستی، پسوریازیس، ریزش مو و درمان بسیاری دیگر از بیماری های پوست و مو نیز با مراجعه به کلینیک های پوست توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده و درمان می شوند.

لیزر موهای زائد

یکی از پر طرفدارترین اقداماتی که این روزها متقاضیان زیادی را روانه کلینیک های پوست و مو می کند؛ لیزر موهای زائد است. امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود دارند. عملکرد لیزر موهای زائد به این گونه است که با حرارت دادن و سوزاندن توسط نور لیزر، موی تیره رنگ داخل فیکول مو و خود فولیکول آسیب می بیند و از بین می رود.

به زبان ساده در زمان استفاده از لیزر مو، رنگدانه های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو منتقل می کنند. این انتقال انرژی باعث تخریب ریشه مو می شود و شما را از شر موهای زائد خلاص می کند. از آنجا که سطح پوست نیز رنگدانه ملانین دارد، دریافت نور لیزر توسط رنگدانه پوست موجب سوختگی و آسیب به پوست خواهد شد؛ که این آسیب در نتیجه استفاده از دستگاه نامناسب، یا تنظیمات اشتباه صورت می گیرد.

به همین علت توصیه می شود برای انجام لیزر موهای زائد، حتما به کلینیک های مجاز با سابقه کاری مثبت مراجعه نمایید تا هم در وقت و هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم عوارض این عمل را تجربه نکنید. کلینیک زیبایی دکتر عامری یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در خیابان پیروزی است.

بهترین کلینیک های زیبایی دارای چه ویژگی هایی هستند ؟

دغدغه بسیاری از افراد این است که برای دریافت خدمات به بهترین کلینیک های زیبایی مراجعه کنند تا بتوانند به نتایج ایده آلی برسند. از مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهترین کلینیک های زیبایی دارای مدرک و مجوز از وزارت بهداشت هستند.
  • مهم ترین دلیل برتری یک کلینیک نسبت به کلینیک های دیگر این است که در آن از متخصصان و پزشکان ماهر استفاده شود که ضمن داشتن مدرک پزشکی معتبر ، دارای مهارت لازم نیز باشند.
  • در بهترین کلینیک های زیبایی از دستگاه های مجهز و پیشرفته استفاده می شود.
  • در این کلینیک ها بهترین روش ها و متدهای زیبایی به کار انجام می شود.
  • بهترین و مجرب ترین پزشکان در کلینیک های زیبایی مشغول به کار و فعالیت هستند.
  • کلینیک های زیبایی خوب ، خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به زیباجویان ارائه می دهند.
  • به زیباجویان مشاوره پیش از عمل بدهند تا بتوانند متناسب با نیاز پوست و موی خود مشاوره دریافت کنند.
  • خدمات زیبایی در این کلینیک ها با بالاترین نظم و بدون اتلاف وقت بیمار و همینطور با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد.
  • محیط بهترین کلینیک های زیبایی تمیز و مرتب می باشد و برای هر بیمار از تجهیزات یکبار مصرف استفاده می شود.
  • بهترین کلینیک های زیبایی دارای صفحاتی در شبکه های اجتماعی هستند و اینگونه زیباجویان می توانند از نمونه کارهای آن مرکز به همراه میزان رضایت مندی زیباجویان مطلع گردند.
دکتر زیبایی در پیروزی
دکتر زیبایی در پیروزی

کلینیک های زیبایی یا مطب پزشک ، کدام بهتر است ؟

یکی از سوالاتی که علاوه بر کلینیک زیبایی چیست ، برای زیباجویان وجود دارد این است که برای دریافت خدمات زیبایی بهتر است به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و یا از پزشک در مطبش وقت بگیرند ؛ مراحل تشخیص و درمان بیماری در مطب پزشک با کلینیک های زیبایی ، تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند اما لازم است به این موضوع دقت کنید که در کلینیک های زیبایی خدمات گسترده تری به زیباجویان ارائه می شود و ضمن اینکه تجهیزات و متخصصین بیشتری در این مراکز وجود دارد و به عبارتی از طریق کلینیک های زیبایی سریع تر می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

در این مرحله باید تفاوت بین کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو را بدانید. شاید خیلی از افراد از این تفاوت مهم خبر نداشته باشند. هنگامی که به دنبال روشی ایمن، مناسب و تخصصی برای درمان و زیبایی پوست و موی خود هستید بهتر است حواستان را جمع کنید.

ویژگی و خدمات یک کلینیک زیبایی

ویژگی و خدماتی که یک کلینیک زیبایی ارائه می دهد شامل ماساژ پوست، آب درمانی، پیرسینگ، لایه برداری و مراقبت های دوره ای از پوست می شود.

فرق درمان ریزش مو در یک کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

در یک کلینیک زیبایی اولین راه حل برای فردی که ریزش مو و طاسی دارد کاشت مو می باشد. اما در یک کلینیک تخصصی و درمانی پوست و مو علت های پایه ای ریزش مو و طاسی بررسی می شود و در صورت رفع مشکل موهای خود فرد مجددا رشد خواهند کرد و اگر راه حل دیگری وجود نداشته باشد کاشت مو به روشی کاملا بهداشتی تحت نظر متخصص انجام خواهد شد.

فرق لیزر موهای زائد در یک کلینیک زیبائی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

گاهی کلینیک های زیبایی لیزر موهای زائد نیز انجام می دهند. اما همانطور که واضح است نتیجه نهایی کاملا نامناسب و برخلاف انتظار مراجعه کننده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان