بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • بهترین مرکز لیزر سعادت آباد
 بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

در این مقاله بهترین مرکز لیزر سعادت آباد را به شما معرفی می کنیم. مرکز زیبایی دکتر عامری در سعادت آباد تهران با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و پرسنلی مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در این مرکز تمام نکات بهداشتی براساس دستورالعمل های بین المللی رعایت می شود. برای آشنایی بیشتر با انواع راه های لیزر بدن و صورت تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

روش انجام لیزر موهای زائد

انجام لیزر موهای زائد روش‌ های متفاوتی وجود ندارد. تنها یک دستورالعمل برای انجام این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها نکته ای که باید بدانید این است که لیزر با استفاده از دستگاه های گوناگونی انجام می‌شود. هر کدام از این دستگاه ‌ها ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد خودشان را دارند. می‌توانند روی پوست‌ های گوناگون با جنس مو های متفاوت تاثیر گذار باشند.

لیزر ها دارای اشعه ای می‌باشند که این اشعه با طول ‌موج گوناگونی به سطح پوست شما انتقال داده می‌شود. ریشه مو های شما این انرژی را جذب می‌کنند و آن را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند.انرژی گرمایی در دمای حدود هفتاد درجه و داغ شدن پیاز مو باعث از بین رفتن همیشگی فولیکول‌های مو می‌شود. همین موضوع می‌تواند به‌ صورت دائمی شما را از شر مو های زائد خلاص کند.

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد
بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

نکات مهم برای انجام لیزر

  • شما از قبل باید تمامی موهای بدن خود را شیو کنید.
  • در حین انجام لیزر نیز اپراتوری که قصد به خدمات رساندن به شما را دارد. با استفاده از یک ژل روی سطح پوست شما را می‌پوشاند.  بعد با استفاده از دستگاه به سوزاندن ریشه‌ های موی شما می‌پردازد تا میزان خطای اپراتور پایین بیاید.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها از عینک‌های مخصوصی در جلسات استفاده می‌شود.
  • همچنین با توجه به میزان حجم مو، تعداد جلسات مورد نیاز لیزر متفاوت می‌باشند.

نواحی انجام لیزر موهای زائد

لیزر روشی است که می‌تواند در تمام نواحی بدن مورد استفاده قرار بگیرد. روی تمام سطح بدن تاثیر گذار ‌باشد. به ‌همین دلیل شما می‌توانید با توجه سلیقه خودتان بخشی از بدن خود را و یا تمام بدن خود را لیزر کنید. به ‌طور کلی شما می‌توانید از خدمات لیزر موهای زائد در شکم، ناحیه بیکینی، پشت بدن، سینه، صورت، باسن، زیر بغل، و پا های خودتان استفاده کنید. تا بتوانید موهای رشد کرده در این بخش‌ها را به ‌طور کامل از بین ببرید. ناحیه های ممکن و مناسب برای لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها متفاوت است. این ناحیه ها به طور معمول به شکل زیر است.

ناحیه های لیزر مو در بانوان :

  1. صورت
  2. چانه
  3. گردن
  4. بازوها
  5. زیر بغل
  6. دست ها
  7. بیکینی
  8. پاها

ناحیه های لیزر مو در آقایان :

  1. صورت
  2. جلوی گردن
  3. پشت گردن
  4. بالای سینه
  5. پشت کمر
  6. روی شکم
  7. دست ها
  8. باسن
  9. پاها

البته برای بخش‌ های متفاوت بدن ممکن است که با توجه به جنس متفاوت مو ها از دستگاه‌ های گوناگونی برای لیزر کردن استفاده شود. برخی از بخش‌ های بدن شما ممکن است که مدت ‌زمان بیشتری نیاز داشته باشند. تا به ‌طور کامل از فولیکول ‌های مو پاک شوند. این‌ موضوع فرایندی کاملاً طبیعی می‌باشد. به ‌همین دلیل شما نباید هیچ ‌گونه نگرانی در رابطه با از بین رفتن بخشی از مو های بدن خودتان و از بین نرفتن بخش دیگر داشته باشید.

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد
بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

لیزر موهای زائد زیر بغل

زیر بغل یکی از نواحی بسیار حساس در بدن خانم ‌ها می‌باشد. لیزر موهای زیر بغل بسیار پر طرفدار است. رشد دائمی مو های زمخت و ضخیم در این ناحیه می‌تواند تاثیرات مخربی روی زیبایی خانم‌ ها داشته باشد. می‌تواند در موارد بسیار گوناگونی برای مثال هنگام پوشیدن تاپ احساس ناخوشایندی به آنها بدهد. علاوه ‌بر این موارد رشد بی‌رویه این مو ها در ناحیه زیر بغل می‌تواند تعریق را افزایش دهد. باعث ایجاد بوی بد بیش ‌از حد شود.

خوشبختانه ناحیه زیربغل یکی از نواحی در بدن می‌باشد که به ‌خوبی به فعالیت لیزر پاسخ می‌دهد. تصور این ‌که دیگر هیچ موی زائدی با لیزر موهای زائد زیر بغل در این ناحیه رشد نکند می‌تواند احساس بسیار خوب و شگفت‌انگیزی را به شما انتقال دهد.

لیزر موهای زائد پا

یکی دیگر از نواحی ‌ای که رشد مو‌ های زائد در آن می‌تواند زیبایی ما را تحت تاثیر خود قرار دهد پا ها می‌باشند. پا بخش بسیار بزرگ و گسترده‌ای از بدن ما می‌باشند که رشد مو های زائد در آن ‌ها می‌تواند تاثیرات مخربی روی زیبای ما داشته باشد. علاوه‌ بر این موارد، برای شیو کردن و از بین بردن مو های زائد پا، مدت ‌زمان بسیار زیادی نیاز است، به همین دلیل یک بانو می‌توانند با استفاده از خدمات لیزر موهای زائد پا به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان از شر مو های زائد پای خودش خلاص شود و دیگر نیازی به شیو کردن این ناحیه نداشته باشد.

توجه نمایید که لیزر مو های پا بسیار سریع و راحت می‌باشد. در کوتاه‌ترین زمان شما می‌توانید از لیزر کردن این بخش از بدن خودتان لذت ببرید. تمام مو های موجود در این بخش را به‌ طور کامل از روی بدن خود محو کنید.

تاثیر نوع پوست بر لیزر موهای زائد

شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که آیا جنس پوست بر روی لیزر موهای زائد تأثیرگذار می‌باشد یا خیر؟ در این رابطه باید بگوییم که بله تاثیر نوع پوست بر لیزر موهای زائد ثابت شده است و در برخی شرایط بر روی برخی از پوست‌ ها لیزر سریع ‌تر و به ‌صورت عمیق‌ تری تاثیر خودش را نشان می‌دهد.

افرادی که معمولاً پوست‌هایی با تناژ رنگ روشن و موهایی با تناژ رنگ تیره دارند می‌توانند بیشتر از تاثیر لیزر موهای زائد بهره ببرند، و افرادی که دارای پوست‌های تیره می‌باشند نمی‌توانند به ‌خوبی افرادی که دارای پوست روشن هستند از لیزر موهای زائد بدن خودشان بهره ببرند اما به‌ هر حال دستگاه‌ های گوناگون و متفاوتی وجود دارند که می‌توانند به این افراد کمک کنند تا سریع ‌تر از شر مو های زائد بدن خودشان خلاص شوند.

کامل ترین دسته بندی پوست، دسته بندی دكتر نوئل فيتز پاتريك است. براساس رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و واكنش پوست به نور خورشيد، انواع مختلف پوست رابه شش گروه تقسيم كرده است.

انواع پوست در لیزر

  1. پوستهای بسيار سفيد و داراى كك ومك، موهاى قرمز، مردمك چشم آبى، که پوست خیلی سریع در مقابل آفتاب مى‌سوزد و به هیچ عنوان برنزه نمى‌شود.
  2. شامل پوستهای سفيد و موهاى بلوند و مردمك چشم روشن، که پوست در مقابل آفتاب مى‌سوزد و احتمال خیلی کمی دارد که برنزه شود.
  3. شامل پوستهای گندمى و موهاى قهوه اى، که پوست در مقابل آفتاب گاهى مى‌سوزد و خیلی خوب برنزه نمى‌شود.
  4. شامل پوستهای سبزه و موها و مردمک هاى تيره، که پوست در مقابل آفتاب خيلى خوب برنزه مى‌شود و بندرت مى‌سوزد.
  5. شامل پوستهای قهوه اى تيره، که در اثر آفتاب اصلا نمى‌سوزد و به شدت برنزه مى‌شود.
  6. شامل پوستهای كاملاً تيره كه اصلا در مقابل آفتاب نمى‌سوزد. (مثل سياهپوستان)

علاوه ‌بر این موارد، اگر شما دارای مو های ضخیمی ‌باشید. می‌توانید بهتر از خدمات لیزر مو بهره خواهید برد و مطمئن باشید که مو های شما سریع ‌تر و به ‌صورت عمیق‌تری از روی پوست شما پاک خواهند شد.

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد
بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

نتیجه لیزر بر روی انواع رنگ مو

علاوه ‌بر رنگ پوست، رنگ مو نیز می‌تواند تاثیر زیادی روی نتیجه لیزر داشته باشد. پیشتر ما به شما گفتیم که مو هایی که تیره‌ تر هستند می‌توانند سریع ‌تر با دستگاه لیزر از بین بروند. این ‌موضوع به این دلیل است که رنگ تیره راحت‌ تر طیف امواج لیزر را جذب می‌کند و سریع‌ تر آن ‌ها را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند که همین موضوع می‌تواند باعث شود که مو های زائد سریع ‌تر از بین بروند.

در کنار از بین رفتن سریع مو های زائد به رنگ تیره، رنگ مو هایی مانند خاکستری، بلوند، سفید، و بور به ‌خوبی نور و انرژی لیزر را دریافت نمی‌کنند که همین موضوع می‌تواند باعث شود که افرادی که دارای مو های زائد با این رنگ هستند به جلسات بیشتری برای از بین بردن مو های زائد خودشان نیاز داشته باشند.

البته دستگاه ‌های پیشرفته ای امروز تولید شده‌اند که می‌توانند به این‌ گونه افراد کمک کنند تا راحت ‌تر مو های زائد روی پوست بدن خودشان را از بین ببرند. مو های نازک نیز دیر تر از مو های ضخیم در برابر لیزر از خود واکنش نشان می‌دهد. پس بهترین مو برای لیزر شدن مو های ضخیم با رنگ تیره و بدترین مو برای لیزر شدن مو های نازک با رنگ روشن می‌باشد. اما امروزه دستگاه‌های جدیدتری تولید شده اند که عملکرد بهتری دارند.

کسانی که می توانند لیزر مو انجام دهند

هر فردی که به سن بلوغ رسیده باشد و موهای زائد او به‌ طور کامل خودشان را روی پوست او نشان دهند، صلاحیت و قابلیت این را دارد که از خدمات لیزر موهای زائد بهره ببرد.

اگر شما از رشد کردن موهای زائد روی بدن خودتان بیزار هستید و می‌خواهید که در اسرع وقت آن ‌ها را از روی بدن خودتان پاک کنید، می‌توانید با استفاده از خدمات لیزر موهای زائد به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی از شر مو های زائد بدن خود خلاص شوید.

عوارض لیزر موهای زائد بدن بسیار کم و خفیف می‌باشد اما اگر شما دارای شرایط خاصی باشید ممکن است که لیزر باعث تحریک پوست شما شود و همین موضوع می‌تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. به‌ همین دلیل بهتر است که قبل‌ از استفاده از هر گونه محرکی مانند لیزر، شما با یک دکتر پوست و متخصص در این زمینه مشورت نمایید و یا اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً با پزشک متخصص خودتان در این زمینه نیز صحبت نمایید تا مطمئن شوید که لیزر برای سلامت بدن شما مخرب نمی‌باشد و باعث بیشتر شدن مو های زائد شما نخواهد شد.

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد
بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند

حال که شما در رابطه با افرادی که صلاحیت استفاده از خدمات لیزر دارند اطلاعات کسب کردید بهتر است از رابطه با افرادی که مطلقاً و به ‌هیچ ‌عنوان نباید از خدمات لیزر موهای زائد بهره ببرند نیز بدانید.

منع مطلق فقط برای بارداری است و در بقیه موارد تحت نظر پزشک و با مشورت او می توان لیز را انجام داد مانند :

  • افرادی که دارای بیماری ‌های خاص از جمله بیماری‌های پوستی هستند.
  • افرادی که دچار پوست ‌های حساسی هستند که این پوست ‌ها توانایی مقاومت در برابر لیزر را ندارند.
  • افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند.
  • افرادی که از داروهای خاصی استفاده می‌کنند نباید از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند.
  • افرادی که از داروهایی مانند آکوتان، دارو های کنترل هورمونی تیروئید، ماینوکسیدیل، و داروهایی که حاوی ترکیبات طلا هستند استفاده می‌کنند.
  • افرادی دارای بیماری‌ های خاصی مانند کم‌ کار بودن و یا پرکار بودن تیروئید، لوپوس، لنتیگو، لیکن پلانوس، و کلوئید هستند.
  • اختلالات هورمونی می‌تواند تاثیرات مخربی روی بدن داشته باشد و استفاده از لیزر در این وضعیت می‌تواند شرایط را وخیم ‌تر کند. به‌ همین دلیل اگر شما دارای اختلالات هورمونی هستید. باید در مراحل اولیه اولین اختلالات را به‌ طور کامل از بین ببرید. بعد برای استفاده از خدمات لیزر موهای زائد اقدام کنید.
  • همچنین اگر شما در روی پوست خودتان دچار زخم‌ های عفونی،سوختگی، آکنه، و یا ضایعه دیگری هستید، باید تا زمان خوب شدن کامل ضایعه صبر کنید زیرا خطر زخم شدن پوست وجود دارد.

مزایای لیزر موهای زائد

  • شما با استفاده از این خدمات در زمان مورد نیاز برای از بین بردن مو های زائد به‌ صورت هر هفته و یا هر ماه صرفه ‌جویی می‌کنید. و می‌توانید تا آخر عمر خودتان دیگر نیازی برای صرف زمان در رابطه با شیو کردن مو های خودتان نداشته باشید.
  • مورد دیگری که در دسته مزایای استفاده از خدمات لیزر موهای زائد قرار می‌گیرد. این است که استفاده از این روش در مقابل سایر روش‌ های دیگر مانند استفاده از موم و یا اپیلاسیون کاملاً بدون درد می‌باشد. و شما بدون حس هیچ ‌گونه دردی و یا حداقل، با کمترین میزان درد می‌توانید از شر مو های زائد خودتان خلاص شوید. ممکن است بعضی از افراد به این نکته اذعان داشته باشند که استفاده از خدمات لیزر روی بدن آن ‌ها کمی درد آور بوده اما حدود نود درصد افرادی که از این خدمات بهره می‌برند عقیده دارند که لیزر یا کاملاً بدون درد می‌باشد و یا حس درد کمی را به آن ‌ها انتقال داده است.
  • همچنین با استفاده از دستگاه لیزر شما از شر مو‌های زیر پوستی خودتان نیز خلاص خواهید شد. مو‌های زیر پوستی یکی از عارضه‌ های بسیار آزار دهنده‌ای می‌باشند. که شما می‌توانید با استفاده از خدمات لیزر به ‌طور کامل از شر آن‌ ها خلاص شوید.
  • استفاده از این روش اثرگذاری و ماندگاری بسیار زیادی دارد. و شما حتی می‌توانید تا آخر عمر خودتان از شر مو های زائد خلاص شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان