بهترین سن برای کاشت ابرو

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین سن برای کاشت ابرو

بهترین سن برای کاشت ابرو، همان طور که میدانید امروزه داشتن ابروهایی حجیم و با ضخامت توانسته توجه افراد زیادی به خصوص سلبریتی ها، بلاگر، واینرها و… را به خود جلب نماید. از این رو آن دسته از افرادی که دارای ابروهای کم پشت و نازکی هستند به دنبال راه حلی برای حجیم کردن ابر وهای خود میباشند .

پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا ما بهترین و تاثیر گذارترین روش زیبایی

را برای شما عزیزان شرح دهیم

در سال های گذشته شاهد بودیم که تنها راه درمان و یا حجیم کردن ابروها، تاتو بود . این روش یک روش تهاجمی بود. که با درد و در برخی موارد با بروز عوارضی همانند خونریزی و زخم همراه بود. اما امروزه با پیشرفت علوم پزشکی و تکنولوژی،

این دسته از افراد میتوانند با انتخاب روش زیبایی کاشت ابرو، ابروهایی پرپشت و خوش حالتی را به خود هدیه دهند.

اما در ابتدا بایستی از خود این سوال را بپرسید که سن مناسب برای کاست ابرو چه قدر است؟ چه افرادی میتوانند به سراغ کاشت ابرو بروند؟ تاآخر این مقاله با ما همراه باشید تا به هریک از این سوال ها پاسخ کامل دهیم. و با کسب اطلاعات و جزیات از این روش، به سراغ کاشت ابرو بروید.

عده ای متاسفانه  بر این باور نیز هستند که کاشت ابرو همانند کاشت مو ، میتوان در هر زمان و در هر سنی انجام داد اما این یک باور غلط است. زیرا بدن انسان ها در طی رشد ، دچار تغییراتی همانند تغیرات هورمونی می شود. از این رو در حجم تبروها همانند همانند مو، تغیراتی به وجود می آید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. تا به شما بگوییم زمان مناسب جهت کاشت ابرو ها چه زمان است.

چرا میزان حداقل سن جهت روش زیبایی کاشت ابرو دارای اهمیت است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، زیرا بدن انسان از همان آغاز زندگی خود، در حال تغییر است . به طور مثال؛ نوزاد تازه متواد شده، دارای ابرو و موهای بسیار کم پشتی است. که به مرور زمان این ابروها و موها به مرور رشد خواهند کرد و حجم زیادی خواهند گرفت.

پس در نتیجه با توجه به اهمیت دارا بودن حداقل سن نتیجه میگیریم جهت کاشت ابرو، بایستی تا زمان بلوغ نهایی و یا حداقل سن جهت انجام روش زیبایی کاشت ابرو صبر نمایید تا از نتایج مطلوب این روش بهره مند شوید .

به طور کلی تری، هر فردی در هر بازه از سنی خود دچار تغیراتی هورمونی می شود. که تمامی این تغییرات برروی مو و حتی رنگ پوست او اثر میگذارد. زمامی که سن بلوغ شما آغاز می گردد، به مدت حداقل ۵ سال را باید به خود فرصت دهید تا صفات ظاهری شما تثبیت شود زیرا ممکن است در این بازه زمانی شما دچار تراکم زیاد مو و یا تراکم کم موهای ابرو خود شوید .

یعنی ممکن است به مرور زمان ابروهای شما حجیم تر و ضخیم تر شده به طوری که دیگر نیازی به انجام روش کاشت ابرو نداشته باشید.
در ارتباط با سن تکامل شده شما از سن بلوغ را پزشک معالج شما تشخیص می دهد . در ادامه این مقاله به شرح مواردی که سبب ریزش ابرو و نازک شدن آنها میشود اشاره نموده ایم پس با ما همراه باشید .

علل ریزش مو

همان طور که میدانید، شرایط و موارد متعددی هستند که ریزش مو و ابرو را تحت تاثیر خود قرار می دهند. و سبب ریزش و کاهش حجم ابرو و مو می شود. یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در چهره افراد، ابرو است. گرچه این عضو، عضو کوچکی از صورت افراد به شمار می آید اما از اهمیت زیاد آن در زیبایی افراد نباید دریغ کرد. به طور کلی، برخی از مواردی که سبب ریزش مو و ابرو در افراد می شود عبارتند از ؛

  • بیماری‌های پوستی مانند آلوپسی؛
  • افزایش سن؛
  • عوامل ژنتیکی و ارثی؛
  • ضربه و شکستگی؛
  • حوادث و سانحه‌های مختلف مانند آتش‌سوزی و تصادف؛
  • شیمی‌درمانی.

بهترین سن کاشت ابرو از نظر پزشکان

با توجه به مطالبی که در موارد فوق برای شما زیبا جویان عزیز شرح دادیم. اگر به هر دلیلی ابرو خود را از دست داده اید و یا دارای ابروهای نازکی هستید. و قصد دارید تا ان ها را درمان و حجیم کنید، دکتر عامری به شما پیسنهاد می کند تا پایان ۱۸ سالگی منتطر بمانید.

و پس از گذراندن این سن بحرانی، جهت کاشت ابرو اقدامات لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است این نکته را ذکر نماییم. که در اولین قدم پیش از کاشت ابرو، به دنبال علت ریزش ابرو خود باشید زیرا در غیر این صورت عمل کاشت ابرو برای شما امکان پذیر نمیباشد.

چه افرادی گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

از آنجایی که عمل کاشت ابرو هیچ گونه عوارص خاصی را در پی ندارد، تمامی افرادی که از نازکی و یا ریزش ابروهای خود رنج‌ میبرند،

میتوانند جهت درمان و بازگرداندن زیبایی از دست رفنه خود به سراغ روش زیبایی کاشت ابرو بروند. اما این دسته از افراد باید به این نکته توجه کنند که حتما بایستی حداقل سن جهت کاشت ابرو را رعایت نمایند.
به طور کلی، افرادی که به دنبال ابروهای پر پشت و ضخیمی هستند، از سلامت عمومی کاملی برخوردارند.همچنین به دنبال روشی ایمن و تاثیر گذار هستند، این دسته از افراد بهترین و مناسب ترین کاندید جهت کاشت ابرو میباشند.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید، جهت کاشت ابرو شما نیز به بانک مو احتیاج دارید. تا پزشک شما با برداشتن فولیکول‌های مو از ناحیه پشت‌گوش یا پشت سر عملیات کاشت ابرو را برای شما زیبا جویان عزیز انجام دهد. به این نکته توجه داشنه باشید، در صورتی که شما از بانک موی خوبی برخوردار نباشید در غیر این صورت هم گزینه مناسبی جهت انجام کاشت ابرو نمیباشید.

مزایا کاشت ابرو در سنین مناسب

همان طور که در مطالب فوق اشاره نمودیم، کاشت ابرو بهترین و تاثیر گذار ترین گربنه جهت درمان ابروهای نازک است. اما این نتیجه مشروط به رعایت کردن سنین مناسب جهت اقدام برای کاشت ابرو است.
از مهم ترین مزایای این روش معجزه اسا ، در این روش همانند سایر روش هایی نظیر تاتو، دیگر نیاری به تمدید نخواهید داشت. و از زبایی های ابروهای خود تا آخر عمرتان لذت خواهید برد.
این روش زیبایی، با سرعت بالایی برای شما انجام می شود. که نیازی به گذراندن دوران نقاهت و استراحت زیادی نیاز نخواهید داشت.

از دیگز مزایای این روش، در کاشت ابرو تنها قسمتی کوچکی از صورت شما درگیر می شود. و در نهایت تنها قسمت کمی از صورت شما شاید دچار زخم شود. پس در نتیجه در صورتی که شما در سنین مناسبی برای کاشت ابرو اقوام نمایبد. باتوجه به قوای بدنی شما ، پوست زود تر ترمیم می شود.

و هیچ گونه اثری از رخم و جای جراحی بروی پوست صورت شما باقی نخواهد ماند. جهت مشاهده نتایج مطلوب از این روش زیبایی، بایستی بازه زمانی حداقل ۶ الی ۱ سال را منتظر باشید.

مزایای کاشت ابرو

  • خلاص شدن از دغدغه ی کشیدن ابروی مناسب با مداد ابرو واسترس پاک شدن آن در موقعیت های مختلف مثل گرما وعرق کردن و..
  • ایجاد زیبایی طبیعی با ابروهای پرپشت
  • راحتی در زیبا نمودن حالت ابرو و رنگ نمودن آن

معایب کاشت ابرو

  • تورم و کبودی بسیار کم
  • ایجاد زخم در ناحیه کاشت ابروها
  • احساس خارش در ناحیه ابرو واطراف آن به مدت یک یا دو روز که با زدن پماد های مخصوص که توسط پزشک تجویز شده است، برطرف می شود.
  • امکان نداشتن خواب یکسان موهای ابرو پس از کاشت

 

بعد از کاشت ابرو چه باید کرد؟

تا 3 روز پماد تتراسایکلین روی بخیه به صورت مداوم بزنید.تا 2 هفته از سیگار، قلیان استفاده نکنید و الکل ننوشید.
ورزش، پیاده روی، استخر فعالیت سنگین تا 2 هفته انجام ندهید.
پانسمان را بعد از 24 ساعت باز کنید و دیگر احتیاج به بستن پانسمان ندارید.
24 ساعت بعد از عمل، سر را  به عقب برده و در سرشور شستشو دهید نباید به هیچ عنوان آب بر روی ابرو بریزد.
بعد از 3 روز پماد سیکابیو (cicabio) را به محل بخیه می زنید.
روغن بادام تلخ را روزی 2 بار تا دو هفته دور کادر ابرو می ریزید. تا خودش بر روی ابرو سر ریز شود و ابرو را بپوشاند.
تا دو هفته نباید به ابرو دست بزنید.
وضعیت خوابیدن باید به صورت طاق باز باشد ( قرار دادن بالشت دور گردنی ) صورت با بالش در تماس نباشد.
در سه روز اول کمپرس یخ به صورتی که با ابرو برخورد نکند بر روی چشمان قرار دهید و دو روز بعد از آن کمپرس گرم بر روی چشمان قرار دهید.
تا یک هفته به هیچ عنوان خم نشوید.
بعد از سه روز پماد ترمیم کننده روی بخیه پشت سر هم بزنید.

 

آیا کاشت ابرو در سنین پایین عوارضی دارد؟

به این نکته اگاه هستید که پزشکان هیچ گاه به سنین پایین دارویی با دکز بالا تجویز نمی کنند. کاشت ابروهم از این قانون نیز مستثنی نیست و پزشکان برای داوطابان کاشت ابرو با سنین پایین، کاشت ابرو را انجام‌نمیدهد.
به این نکته توجه داشته باشید، در صورتی که در سنین بسیار پایین و در زمان نامناسبی جهت کاشت ابرو اقدام نمایید ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بافت پوست شما وارد شود.
همچنین، ممکن است تغییرات هورمونی که در سنین پایین در افراد رخ میدهد، برروی نتیجه کاشت ابرو شما تاثیر مستقیمی دارد. و ود نتیجه ممکن است نتیجه این عمل، نتیجه بخش نباشد و شما را به نتایج دلخواهتان نرساند.

علل ریزش موی ابرو

دلیل ریزش موی ابرو در افراد متفاوت است اما دلیل کلی این ریزش می تواند شامل این موارد باشد. خانم ها به طور حتم در زمان های مشخص و منظمی به بهداشت و زیبایی صورت خود خواهند پرداخت که ابرو به عنوان عضوی از بدن از آن بی نصیب نخواهد بود.

در واقع یکی از دلایل ریزش موی ابرو هم می تواند اصلاح بیش از اندازه ابرو باشد. زیرا با اصلاح بیش از اندازه ریشه موهای ابرو به مرور زمان از بین رفته و یا کاهش می یابد.

دلیل بعدی که باعث ریزش موی ابرو خواهد شد ابتلا به بیماری های خاص و زمینه ایی است. که اگر دقت کرده باشید برخی از افراد از همان ابتدای کودکی دارای رشد کم موی ابرو بوده اند. دلیل دیگر ریزش ابرو و کم پشتی آن، افزایش سن بین افراد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان