تزریق بوتاکس در شرق تهران

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق بوتاکس در شرق تهران
 تزریق بوتاکس در شرق تهران

تزریق بوتاکس در شرق تهران

برای انجام تزریق بوتاکس در شرق تهران نیازمند یک متخصص حرفه ای هستید. در نظر داشته باشید که انجام این کار در محیط هایی مانند آرایشگاه و سالن های زیبایی عوارض جبران ناپذیری دارد. ما به شما کلینیک زیبایی دکتر عامری را پیشنهاد می کنیم. دکتر عامری در شرق تهران با استفاده از بهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بوتاکس که نام تجاری برای محصول سم بوتولینوم می باشد، روش درمان موثری برای از بردن مشکلاتی است، که در نتیجه بالا رفتن سن، در بسیاری از بانوان و آقایان نمود می نماید. این محصول با غیر فعال و اصطلاحاً ریلکس نمودن، ماهیچه های صورت و محدود نمودن دامنه حرکت آن ها، در کاهش یافتن چین و چروک ها از پیشانی تا گردن، کمک نموده و باعث صاف شدن پوست می شود.

انواع چروک های صورت

چروک های صورت به دودسته تقسیم می شوند :

  1. چروک های فعال (Dynamic Wrinkles) که بدلیل وجود عضله در زیر آنها به وجود می‌آید.این خطوط نتیجه سالها خندیدن،اخم کردن و تغییر فرم عضلات صورت هستند.
  2. چروک های غیر فعال (Static Wrinkles) که بدلیل پروسه پیری و تغییرات محتویات درم پوست ایجاد میشود. در مورد چروکهای فعال یعنی چین وچروکهایی که ارتباط مستقیم با حرکات عضلات صورت دارند، ‌به عنوان مثال چین‌های افقی پیشانی، ‌چین اخم بین ابروها وچین‌های دور چشم استفاده از بوتاکس بسیار موثر است.

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس فرم رقیق و خالص توکسین بوتولینوم است که در شل کردن عضلات بسیار موثر است. این دارو با اسامی تجاری مختلفی در بازار وجود دارد که معتبرترین آنها  BOTOX و Dysprot هستند.

تزریق بوتاکس در شرق تهران
تزریق بوتاکس در شرق تهران

چگونه چروک ها با تزریق بوتاکس برطرف می شود ؟

مقدار مشخصی از بوتاکس توسط سوزن ظریف به داخل عضلات زیر چروک تزریق میشود، این تزریق باعث غیر فعال شدن عضله تولید کننده چین میشود و در نتیجه چروک فعال محو میشود. به همین دلیل بوتاکس برای برطرف کردن چین اخم (بین دو ابرو)، خطوط پیشانی و خطوط دور چشم بسیار عالی عمل میکند.

تزریق بوتاکس برای درمان چه مناطقی به کار می رود ؟

کاربرد زیبایی بوتاکس در صورت اغلب برای برطرف کردن چین اخم (بین دو ابرو)، خطوط پیشانی و خطوط دور چشم است. علاوه برا ین موارد از تزریق بوتاکس برای ‌بالا بردن وشکل دادن ابرو ها ، محو خطوط دور لب ، بالا بردن گوشه‌های لب و نوک بینی، کم کردن عمق چاله چانه ، ‌بهبود پوست پرتقالی شدن پوست چانه و برای از بین بردن ‌خطوط عرضی وعمودی گردن میتوان استفاده کرد.به غیر از کاربردهای زیبایی بوتاکس را میتوان برای درمان تعریق بیش از حد کف دست وپا وزیر بغل و حتی درمان سردردهای میگرنی و تنشی به کار برد.

کاربردهای تزریق بوتاکس

این خطوط، چین و چروک های عمودی هستند که بین دو ابرو نمایان شده. و باعث می شود که چهره شما اخم آلود به نظر برسد.

این ناحیه یکی از نواحی صورت است، که استفاده از بوتاکس تاثیر قابل ملاحظه ای را در آن بر جای می گذارد. یک جراح با تجربه می تواند. خطوط چین و چروک در این ناحیه را صاف کرده. و باعث جوانسازی پوست و چهره ای آرام تر شود. اگر عمق این خطوط زیاد باشد ، پزشک درمان با فیلرهای پوستی، را در ترکیب با بوتاکس به طور همزمان توصیه می کند.

  • خطوط پیشانی

خطوط پیشانی که تحت عنوان چین و چروک های پیشانی ، یا خطوط سورپرایز نیز نامیده می شوند. با بالا رفتن سن نمایان تر می گردند. وجود تعداد زیادی از این خطوط و چین و چروک ها ، باعث می شود که صورت و پوست ، شکل ظاهری پیری را به خود گیرد.

اگر علائم بالا رفتن سن در اواخر دهه دوم زندگی ، یا اوایل دهه سوم شروع به پدیدار شدن نمود. بهتر است استفاده از گزینه های درمان را شروع کنیم. هر قدر برای درمان چین و چروک های پیشانی ، بیشتر دست نگه دارید. دستیابی به بهترین نتایج درمان ، دشوار تر خواهد شد.

تزریق بوتاکس در شرق تهران
تزریق بوتاکس در شرق تهران

خطوط افقی پیشانی ، در اثر عوامل تاثیر گذار ژنتیک ، که در پی بالا رفتن سن ایجاد می شوند ، نمایان می گردند. آسیب دیدگی ناشی از نور خورشید و سیگار کشیدن ، نیز می تواند باعث شکل گیری چین و چروک هایی شود ، که عمیق و عمیق تر شدن آن ها ، باعث دشوار تر شدن فرایند درمان خواهد شد. مواد قابل تزریق ضد پیری ، می تواند تاثیر چین و چروک های پیشانی را کاهش دهد ؛ ولی نمی تواند این چین و چروک ها را به طور کامل از بین ببرد.

در طول جلسه مشاوره ، پزشک شما ترکیبی از بوتاکس و درمان دیگری از قبیل فیلرهای پوستی ، میکرونیدلینگ ، اولتراپی یا درماژ را پیشنهاد می کند.

  • بخش فوقانی بینی

خطوط بانی ، چین و چروک هایی هستند که در زمان بالا بردن بینی یا بوییدن چیزی ، بر روی این اندام نمایان می شوند. قرار دادن دقیق تزریق های ضد چین و چروک در طرفین بینی ، می تواند شکل ظاهری این خطوط را کاهش دهد.

  • چشم ها

تزریق بوتاکس یک تکنیک پیشرفته است ، که می توان آن را برای شکل دادن و لیفت ابروها ، و ایجاد فرم مورد نظر در آن ها مورد استفاده قرار داد. این روند که گاهی تحت عنوان ، لیفت صورت بوتاکس یا لیفت ابروی شیمیایی نامیده می شود ، شامل استفاده از یک ترکیب در نواحی از بخش فوقانی صورت ، برای باز کردن ناحیه چشم ها و لیفت پلک های افتاده بدون جراحی زیبایی پلک ، به دست یک پزشک ماهر ، می باشد.

ابرو در یک صورت جوان ، تحت پشتیبانی بوده و در موقعیت بالا قرار دارد. تاثیرات بالا رفتن سن می تواند ، باعث افتاده شدن ابروها شود. این امر چین و چروک های افقی را خلق می نماید ، که در اطراف پوست شکل می گیرند.

تزریق های بوتاکس را می توان به شکلی موثر ، برای معکوس نمودن این تاثیرات مورد استفاده قرار داد.

  • اطراف چشم ها ( خطوط پنجه کلاغی )

شکل ظاهری خطوط ریز یا خطوط پنجه کلاغی ، در گوشه های خارجی چشم ، در زمانی که صورت شما در حالت خنده نمی باشد ، اغلب با پیری و بالا رفتن سن ارتباط دارد. بوتاکس یک روش موثر ، برای کاهش دادن شکل ظاهری این خطوط می باشد. این ناحیه یکی از رایج ترین نواحی ، برای درمان محسوب می شود.

با ارزیابی دقیق مواد قابل تزریق ضد پیری ، در این نواحی می تواند با بالا کشیده شدن پلک های افتاده ، به تاثیری که باعث کوچک تر به نظر رسیدن چشم ها می شود ، کمک کند.

  • زیر چشم ها

صاف کردن چین و چروک های ریز ، در زیر چشم ها با استفاده از بوتاکس ، امکان پذیر می باشد. استفاده از بوتاکس در این ناحیه ، باید با دقت و ملاحظه بالا انجام پذیرد. ماهیچه ای که تزریق در آن انجام می شود ، همان ماهیچه ای است که حرکات پلک پایینی را کنترل می کند. در صورت استفاده بیش از حد بوتاکس ، یا تزریق در مکان نامناسب ، افتادگی پلک پایین اتفاق خواهد افتاد.

تزریق بوتاکس در شرق تهران
تزریق بوتاکس در شرق تهران

مزایای تزریق بوتاکس چیست ؟

تزریق بوتاکس امروزه یکی از بهترین وموثرترین روشهای درمانی زیبایی پوست است .رفع چروک با این روش بسیارسریع و موثر است به طوری که بین۷-۲ روز پس از تزریق اثر بوتاکس شروع میشود و چروکها برطرف میشود.مزیت دیگر این روش برگشت سریع به سر کار است،حتی موقع خروج بیمار از مطب نیز اثری از تزریق انجام شده در بیمار مشاهده نمیشود.

اثرات تزریق بوتاکس بسته به تعداد تزریق قبلی بین ۹-۴ ماه طول میکشد. در صورت تزریق مکرر بوتاکس، به تدریج فواصل تزریق های بعدی بیشتر میشود. یعنی عملاً با تزریق بوتاکس کمتر اثرات طولانیتری حاصل میشود. به طور کلی تزریق بوتاکس، بهترین و مطمئن ترین روش غیر جراحی برای جوانسازی پوست است.

چه کسی کاندید مناسب برای تزریق بوتاکس است ؟

هر کسی که خواهان این است که چهره جوان تر و کم‌چروک‌تری داشته باشد کاندید مناسبی برای تزریق است.مزیت تزریق بوتاکس این است که موقع خنده، اخم و تغییر فرم صورت چروک بیشتری در صورت ظاهر نمیشود.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

هدف از مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس ، افزایش نتایج مطلوب حاصل از درمان است. این مراقبت ها می تواند خطر کبودی را به حداقل برساند.

به طور کلی ، در روز تزریق بوتاکس ، بهتر است :

  1. به آرامی حرکات صورت را انجام دهید.
  2. بقیه روز را استراحت کنید.
  3. از لمس ، مالش یا فشار فیزیکی روی ناحیه درمان خودداری کنید.
  4. ناحیه تحت درمان را به حال خود رها کنید.
  5. همچنین می توانید بهترین روش های مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر را دنبال کنید.
  6. فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. تزریق بوتاکس به زمان از کار افتادگی نیاز ندارد. بنابراین مجبور نیستید کار یا مدرسه را کنار بگذارید. می توانید بلافاصله فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید.
  7. تا 24 ساعت از ورزش کردن خودداری کنید. اگر ورزش بخشی از برنامه روزانه شما است ، حداقل 24 ساعت تمرین را کنار بگذارید.
  8. فعالیت بدنی باعث افزایش جریان خون می شود. این امر می تواند به طور بالقوه سم را به مناطق ناخواسته منتقل کرده و اثر آن را در محل تزریق کاهش دهد. همچنین می تواند باعث افزایش خطر کبودی شود. ورزش ماهیچه های شما را منقبض می کند و همین امر اثر سم را کاهش می دهد.
  9. انجام تمرینات صورت مانند اخم کردن ، خندیدن و بالا بردن ابروها ، می توانند به ظهور سریع تر اثرات بوتاکس کمک کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان