کاشت ابرو در تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • کاشت ابرو در تهرانپارس
 کاشت ابرو در تهرانپارس

کاشت ابرو در تهرانپارس

علاقه مندان به عمل های زیبایی به دنبال کیلینیک معتبر کاشت ابرو در تهرانپارس هستند. برای این کار ما به شما مطب خانم دکتر عامری را پیشنهاد می کنیم. خانم دکتر فائزه عامری با استفاده از مجهزترین دستگاه ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کاشت ابروی طبیعی (eyebrow-transplantation) جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش به سزایی دارند. به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌شوند. این کار برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. پیوند ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های کاشت ابرو در کیلینیک خانم دکتر عامری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت ابرو چیست و چه مزایایی دارد ؟

کاشت ابرو طبیعی برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. پیوند ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های پیوند ابروی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند سلامتی ابروها را تهدید کنند و موجب ریزش ابروها شوند. این موضوع شاید در اولین مواجهه، نگران کننده به نظر برسد اما مایوس شدن از درمان ریزش ابروها، تنها برای افرادی اتفاق می‌افتد که از پیشرفت‌های پزشکی برای پایان دادن به این مسئله، باخبر نیستند. وقتی ابروها از دست می‌روند، ظاهر شما تغییر می‌کند و این تغییر، در جهت مطلوبی رخ نمی‌دهد. ابروهای ریخته شده، بخشی از جذابیت چهره را نیز با خودشان می‌برند اما می‌توان با یک تصمیم درست و یک انتخاب خوب مثل کاشت طبیعی ابرو در کلینیک تخصصی دکتر عامری، آن‌ها را دوباره احیا کرد و این بار صاحب ابروهای محکم‌تری نیز شد.

دنیای امروز پزشکی، دنیای نا امیدی نیست و در این عصر، راه‌ کارها همواره از دغدغه‌ها پیشی می‌گیرند. سبک زندگی، نقشی تعیین کننده در سلامتی ابروها دارد. اگر به هر دلیلی سبک سالمی برای زندگی انتخاب نکرده‌اید. باید برای ریزش ابروهای خود آماده باشید. بهترین کار ممکن این است که با یک زندگی خوب و سالم، از ریزش ابروها جلوگیری کنید. اما اگر این اتفاق رخ داد نیز، دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. امروزه روش‌های متنوعی برای کاشت و پیوند ابرو به کار می‌روند که می‌توانند بدون درد و تحمل ریسک، ابروها را دوباره به چهره شما برگردانند. بعضی از افراد، ترجیح می‌دهند به سراغ راه‌ کارهای موقت برای پرتر نشان دادن ابروها بروند. اما این راه ‌کارها هم درد زیادی دارند و هم بعد از مدتی از بین می‌روند. کاشت ابرو اما در همه سال‌های بعدی زندگی، نتایج خود را روی صورت شما حفظ خواهد کرد.

پیوند ابرو چگونه و برای چه کسانی انجام می گیرد ؟

کاشت ابرو به فرآیندی گفته می‌شود که فولیکول‌های مو از بخش بانک مو برداشته شده و به ناحیه‌ی ابرو انتقال داده می‌شود. پروسه پیوند ابرو طبیعی به طور کلی شباهت قابل توجهی با کاشت مو دارد. چرا که هدف از هر دو کار، انتقال فولیکول‎ها و فراهم آوردن شرایط برای رشد موها در منطقه خاصی از بدن فرد است. فلسفه هر دو عمل، شبیه به هم به نظر می‌رسد و حتی نحوه انجام کار نیز تقریبا یکسان است.

با این وجود در پیوند طبیعی ابرو، اوضاع کمی حساس‌تر و ظریف‌تر است. چرا که در پیوند طبیعی ابرو در کلینیک دکتر عامری ، باید به نحوه کاشت و زاویه موهای جدید توجه ویژه‌ای شود. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنند، تنها می‌خواهند در همه نقاط سر خود، موهایی پرپشت و طبیعی داشته باشند. اما افرادی که برای کاشت ابرو طبیعی مراجعه می‌کنند. غالبا به دنبال ابروهایی خوش حالت هستند که از زاویه، جهت و زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد.

کاشت ابرو در تهرانپارس
کاشت ابرو در تهرانپارس

اهمیت بسیار زیادی دارد که این کار، حتما از سوی یک پزشک متخصص و با تجربه در کلینیک تخصصی پیوند ابرو دکتر عامری صورت گیرد. اگر فردی که این کار را انجام می‌دهد. فاقد تخصص، مهارت و تجربه لازم باشد، ممکن است فولیکول‌ها در منطقه جدید از دست بروند. و هرگز رشد ابروهای جدید، آغاز نشود. در مواردی این احتمال وجود دارد که عوارض جانبی، برای مدتی بسیار طولانی همراه فرد بمانند.

عمل کاشت یکی از عمل‌های حساس و ظریف در دنیای جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و فرد باید حتما این کار را در یک کلینیک استاندارد و مجهز و زیر نظر فردی انجام بدهد که هم مدرک و هم تجربه لازم را برای چنین کاری داشته باشد. اگر نتیجه کاشت طبیعی ابرو اهمیتی برای شما ندارد، می‌توانید این کار را نیز هر کسی انجام بدهید اما اگر نتیجه برای شما مهم است، قبل از انجام پیوند ابرو حتما از معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک، مطمئن شوید.

دلایل ریزش ابرو

دلایل متعددی مانند برداشتن ابرو از یک بخش برای مدت زمانی طولانی، برخی از بیماری‌های پوستی، شیمی درمانی، مواد آرایشی غیر استاندارد و مصرف زیاد آن‌ها می‌توانند دلیل ریزش ابرو باشند. معمولاً زمانی که حدود یک سال ابرو رشد نکند، پیوند ابرو انجام می‌شود. دلیلی ندارد که برای پیوند، بیش از حد عجله داشته باشید. فراموش نکنید که تاثیر این کار، «دائمی» است و نتایج پیوند ابرو طبیعی برای همیشه همراه شما خواهد ماند. پس اهمیت زیادی دارد که قبل از پیوند ابرو، آزمایش‌ها و مشاوره‌های لازم را در این مورد پشت سر بگذارید. ابتدا به اندازه کافی به ابروها زمان بدهید تا شاید نشانه‌هایی از رشد دوباره را در آن‌ها مشاهده کردید. اگر این اتفاق نیفتاد و تصمیم به کاشت گرفتید. پیش از انجام این کار باید در جلسه‌های مشاوره در کلینیک دکتر عامری حضور پیدا کنید.

سپس با انجام آزمایش‌های اولیه، مشخص خواهد شد که شما گزینه مناسبی برای این عمل هستید یا خیر. اگر گزینه مناسبی برای پیوند نباشید، روش‌های دیگری برای عوض کردن ظاهر ابروها به شما توصیه خواهد شد. با توجه به این که روش پیوند ابرو از موهای طبیعی فرد استفاده می‌کند، عوارض و معایب خاصی ندارد و حالتی طبیعی به چهره می‌دهد.

کاشت ابرو در تهرانپارس
کاشت ابرو در تهرانپارس

ابروهای جدید که با فرآیند پیوند ابرو در صورت شما به وجود می‌آیند. درست شبیه همان ابروهای قبلی و حتی مستحکم‌تر از آن‌ها هستند. این یکی از امتیازهای بزرگ کاشت ابروی طبیعی به شمار می‌رود. البته توجه داشته باشید که پیوند ابرو یک روش «سریع» برای تغییر ظاهر ابروها نیست و برای به ثمر نشستن آن، باید حتما صبر و حوصله لازم را داشته باشید. همیشه مطمئن‌‌ترین راه‌ها، سریع‌ترین راه نیستند.  گاهی لازم است که با سپری شدن یک دوره خاص، برای یک تغییر بزرگ آماده شوید. در کلینیک کاشت ابروی تخصصی دکتر عامری، این فرآیند به خوبی انجام می‌شود.

روش های پیوند ابرو

کاشت طبیعی ابرو و مو دارای سابقه و گذشته طولانی می‌باشد. و در طی سال‌های متمادی متدها و روش‌های بسیار زیادی برای آن ابداع شده است. اما امروزه تنها تعداد محدودی از آن‌ها مورد تایید بوده و برای پیوند ابرو استفاده می‌شوند. به طور کلی روش‌های مختلفی که برای ترمیم ابرو وجود دارد. دارای تشابه‌های بسیاری هستند و قسمت عمده مراحل انجام پیوند ابرو در متد‌های مختلف یکسان می‌باشد. و فقط در برخی جزئیات دارای تفاوت‌هایی هستند. مهم‌ترین تفاوت‌هایی که در اکثر روش‌های کاشت وجود دارد، مرحله برداشت مو از بانک مو می‌باشد.

روش پیوند ابرو FUT چگونه است ؟

یکی از روش‌های معمول ” کاشت ابرو  به روش FUT ” است که با برداشت فلپ کوچکی از ناحیه پشت گوش به عنوان بانک مو و جداسازی واحدهای فولیکولار در زیر میکروسکوپ انجام می‌گردد و به دلیل عدم نیاز به تراشیدن مو به خصوص در بانوان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل هراس بعضی از بانوان از فرآیند کاشت، بی میلی آن‌ها برای تراشیدن موهای سر است.

این متد خاص از کاشت ابرو، به آن‌ها کمک می‌کند تا نیازی به تراشیدن موها نداشته باشند و وضعیت عادی خود را تغییر ندهند. به همین خاطر است که این متد پیوند ابرو طبیعی در بین بعضی از بانوان از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. هر چند که بعضی از بانوان نیز ترجیح می‌دهند. حتی به قیمت تراشیدن موهای سر، متدهای نوین‌تر و مدرن‌تری را امتحان کنند. برای جراحی پیوند ابرو در کلینیک تخصصی دکتر عامری، ناحیه ی پشت گوش به عنوان بانک مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزیت های کاشت ابرو چیست؟

انجام هر عمل و اقدامی که در جهت زیبا سازی و ترمیم انجام می شود. قطعا فواید و مزایای خوبی را برای شخص مورد نظر به همراه دارد که باعث می شود. شخص برای انجام آن علاوه بر هزینه کردن و وقت گذاشتن، تمامی ریسک ها و خطرات آن را بپذیرد و آن اقدام و یا عمل زیبایی را انجام دهد.

کاشت ابرو طبیعی نیز امروزه به دلیل داشتن مزیت ها و فواید بسیاری که نسبت سایر روش های مشابه دارد بسیار پر استفاده شده است. و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. یکی از مزیت ها و فوایدی که پیوند ابرو طبیعی دارد، انجام سریع آن می باشد. پیوند ابرو طبیعی معمولا تنها در یک جلسه توسط پزشک متخصص انجام می شود. پس از آن دیگر بیمار نیازی به مراجعه به پزشک به هر دلیلی را ندارد و تنها در یک جلسه چند ساعته می تواند پیوند ابرو را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان