بهترین روش لاغری با دستگاه

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین روش لاغری با دستگاه
 بهترین روش لاغری با دستگاه

بهترین روش لاغری با دستگاه

در این مقاله بهترین روش لاغری با دستگاه را معرفی می کنیم. لاغری با دستگاه پیشرفته ترین ، امن ترین و در عین حال کاربردی ترین راه های لاغری سریع و فرم دهی بدن می باشد. لاغری موضعی با دستگاه هیچ گونه عوارض برای بدن و بافت ایجاد نمی کند ( در صورتی که اینکار توسط متخصصین انجام شود) . ابتدا بنا به نوع بافت چربی متخصص تشخیص می دهد که از کدام دستگاه لاغری استفاده کند. سپس ژل لاغری موضعی را روی بدن مالیده و دستگاه را روی بافت حرکت می دهند. این گونه با ایجاد امواج بافت چربی را نابود می کند. از طریق کبد ، کلیه و سیستم لنفاوی بدن آن را از بدن خارج می کند. در بعضی موارد رژیم غذایی را به دوره لاغری با دستگاه اضافه می کنند تا این فرآیند باعث لاغری سریع و کاهش سایز سریع شود.

لاغری با لیزر

سرعت انتقال اسیدهای چرب و پاک نشدن آنها از درمان خون سریع و حدود ۲.۵ ۱.۵ دقیقه است . ترکیب اسیدهای چرب با اکسیژن و سوختن آنها انرژی تولید می کند پس از آزاد شدن اسیدهای چرب از سلولهای چربی می تواند به عنوان سوخت وانرژی بدن مورد توجه قرار گیرد . آخرین مقصد اسیدهای چرب میتوکندری های سلول هایی است که به انرژی نیاز نیاز دارند.

آنچه این سیستم را منحصر به فرد کرده وجود قسمت محرک سیستم لنفاوی است که در نتیجه و اثربخشی درمان فوق العاده مهم است ، مزیت مهم این دستگاه لاغری لیفت همزمان پوست با لیزر کردن چربی است . این سیستم چون انرژی لیزر کمتر از لیزرهای است. برای سایر موارد مانند رفع موهای زائد ، جراجی های چشم ، درمان عروق و …. به کار میرود. آن را لیزر کم توان می نامند. این دستگاه جزو لیزرهای کم توان می باشد. دارای FDA ,CE , Health Canada , sante Canada می باشد.

این دستگاه لاغری را می توان برای غبغب ، پشت ، بازو ، شکم ، ران ، باسن ، قفسه سینه و غیره استفاده کرد. از آنجایی که می توان سیستم را برای نواحی که چربی دارند مستقیما استفاده کرد نتیجه به صورت محسوس توسط بیمار مشاهده می گردد.و بعداز انجام هر جلسه درمان با این لیزر باید فعالیت بدنی را افزایش داد. – عوارض جانبی :
این دستگاه هیچگونه عوارض جانبی ندارد . باید از تابش نور آن به چشم جلوگیری کرد.
منع استفاده :
زمانی که ضایعه بدخیمی وجود داشته باشد.
در مواردی چون حاملگی ، صرع،اختلالات غده تیروئید ، ، سرطان ، بیماریهای قلبی و آریتمی و یا وجودpacemaker ، توصیه نمی گردد.

لاغری با شاکیوتراپی

در دستگاه لاغری یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موثر بر سلولیت شاک ویو از نوع اسمارت ویو است که در حال حاضر بهترین شاک ویو مربوط به شرکت زیمر المان است که دارای تمام استانداردهای روز اروپا و امریکاست و گروه تخصصی درمانی ما با در اختیار داشتن این دستگاه با اطمینان زیاد از نظر عدم وجود عوارض به ارائه خدمات با استاندارد جهانی به مشتریان ارزشمند خود می کند.

از دیدگاه علم پزشکی به تجمع چربیهای غیر طبیعی در زیر پوست سلولیت گفته میشود. این چربیها به صورت گلوله یا برجستگیهای کوچک در زیر پوست تظاهر کرده و اغلب نمای پوست را شبیه پوست پرتقال میکنند. اختلال درخونرسانی، چربی سازی، ضعف بافت همبند، احتقان لنفاتیکی و عدم تعادل هورمونی از علل بروز این عارضه هستند.سلولیت، که در افراد با وزن طبیعی هم دیده میشود بیشتر در خانمها و بخصوص با تجمع در قسمت های ران و باسن تظاهر میابد که بعضا بر اثر قشار آوردن بر نواحی مبتلا دردناک هستند. این عارضه برخلاف چربیهای ناشی از چاقی عمومی بدن، به درمان با رژیم غذائی کم کالری پاسخ نمی دهد .

هرچند روشهای متعددی برای درمان سلولیت وجود دارد، اما اغلب آنها، که از طریق دستگاههای ماساژ و یا برخی کرمهای موضعی توصیه میشوند، اثر چشمگیری در بهبودی ظاهری مبتلایان ندارند.

مراحل سلولیت

مرحله صفر : سلولیت دیده نمیشود، فقط با چین دادن به پوست لمس میشود.
مرحله ۱ : سلولیت در حالت عادی دیده نمی شود، فقط با چین دادن به پوست، نمای پوست پرتقالی ظاهر می شود.
مرحله ۲ : سلولیت در حالت ایستاده دیده می شود ولی در حالت خوابیده قابل رویت نیست.
مرحله ۳ : سلولیت در حالت ایستاده و خوابیده قابل رویت است.

این عارضه در ۹۰% موارد در خانمها دیده می شود و میتواند زیانهای جسمی و روانی متعددی را در پی داشته باشد، از جمله :
کاهش اعتماد به نفس. ترس از مورد تمسخر قرار گرفتن. تاثیرات نامطلوب بر روابط جنسی. پرهیز یا کاهش لذت از موقعیتهای خاص. اضطراب دائم برای پوشانیدن محل سلولیت. زمان و هزینه صرف شده برای درمانهای غیر موثر.

اما جدیدترین تکنولوژی روز دنیا که برای درمان سلولیت عمقی و سطحی موجود است دستگاه شاک ویو هست که با امواج مغناطیسی و ضربه همزمان سلولیت های شما را از بین می برد. تعداد جلسات کار با دستگاه حداقل ۱۰تا۱۵ جلسه می باشد.

لاغری لیپوسونیکس

دستگاه لاغری لیپوسونیکس اولین دستگاه لاغری جهان میباشد که میتواند بصورت کاملا غیر تهاجمی و بدون حتی کوچکترین برشی به عمق ۱۰ میلیمتری از سطح پوست نفوذ کند و بافت چربی را با اصابت مستقیم امواج اولتراسوند هدف قرار دهد. قدرت امواج اولتراسوند هفت برابر قویتر از نسل های پیشین دستگاه کویتیشن میباشد. لازم به ذکر است که این قدرت بالا خوشبختانه توانسته است تعداد درمان لاغری را از بیست جلسه (روش کویتیشن) به چهار جلسه کاهش دهد. این کاهش تعداد جلسات درمان باعث شده است تا رضایت هر دو طرف یعنی هم پزشکان و هم بیماران رو فراهم سازد.

لیپوشیپ یک درمان بی خطر است که چربی های شکم ، ران ، ساق پا،بازو ، پهلوها ، باسن و پشت بدن را کاهش می دهد . به عبارت دیگر هیچ محدودیتی برای انجام لاغری بر روی بیماران وجود ندارد و تمامی نقاط بدن را میتوانید بااین روش لاغر کنید.در طی درمان امواج فراصوتِ یا همان امواج پرقدرت اولتراسوندبه طور متمرکز به بافت چربی مورد نظر ارسال می گردد و دما در بافت به حدود ۶۵ تا ۷۵ درجه سانتی گراد می رسد و از آنجا که دمای بالای ۵۶ درجه باعث ایجاد سمّیت گرمایی یا در واقع متلاشی کردن بافت چربی در محل می گردد.

یک روز موضعی انعقادی در بافت رخ می دهد که خود باعث مرگ سلول چربی بازگشت ناپذیر و آزاد شدن چربی از این سلول ها می گردد؛ سپس چربی های از بین رفته بوسیله سیستم لنفاتیک منتقل می گردند و مقداری از آنها در کبد متابولیزه می شوند و مقداری هم از طریق کلیه (ادرار)دفع میشوند. خوشبختانه در فناوری لیپوسونیکس امواج اولتراسوند هم قدرت بالاتری را دارند و بصورت کاملا مترکز به عمق یک سانتی متری از سطح پوست فوکوس کرده و در نهایت در پروسه ی درمان تاثیر شگرفی به همراه دارد

لاغری با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه با لاغری با دستگاه می باشد

شایع ترین موارد استفاده کربوکسی تراپی عبارتند از :

  1. کاهش سلولیت
  2. کاهش موضعی چربی با یا بدون لیپوساکشن
  3. مکمل درمان لیپو ساکشن برای صاف کردن ناهمواری های پوست
  4. آلوپسی
  5. بیماری های عروقی مرتبط با دیابت
  6. زخم های پوستی
  7. پارگی پوست( استرچ مارک)
  8. جای جوش و افتادگی پوست (بازوها، قفسه سینه، …)
  9. درمان چین و چروک
چند جلسه کربوکسی تراپی لازم است ؟

تعداد جلسات متفاوت و با نوع درمان متفاوت است . برای کاهش چربی موضعی به طور معمول ۸ تا ۱۰ جلسه نیاز است. فاصله بین جلسات هر یک هفته می باشد. به منظور تثبیت نتایج درمانی برای چند سال ،سالی یک نوبت درمان تکرار می شود. برای درمان سلولیت تا ۱۰ جلسه به فاصله یک تا دو هفته درمان انجام می شود. همراهی با ماساژ و کاپینگ گرم به درمان این ضایعات کمک بیشتری می نماید. برای درمان استرچ مارک و چین و چروک پوست ۸ تا ۱۲ جلسه مورد احتیاج است که به فاصله یک هفته انجام می شود.

لاغری با کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی حذف چربی های موضعی از طریق انجماد سلولهای چربی است که دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا ، تاییدیه اتحدیه اروپا، و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران است

در این روش ، دستگاه، موضع مورد نظر را مکش کرده و از طرفین به آن سرما وارد میکند . غشای دور سلولهای چربی که دارای میزان قابل توجهی آب است در اثر سرما فریز شده و سلولهای چربی متلاشی و از بین می رود.

بازگشت در این روش به دلیل اینکه سلول چربی از بین رفته است ، نسبت به تمامی روشهای غیر تهاجمی دیگر بسیار کمتر بوده و عوارضی نیز برای فرد ایجاد نمی کند
روش کرایولیپولیز در این مرکز توسط نسل جدید دستگاه های کرایولیپولیز انجام می شود که با توجه به تفاوتهای محسوسی که با سایر دستگاه ها دارد، در میزان جواب دهی ، رضایت زیادی را جلب کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با چند نوع از روش های لاغری با دستگاه آشنا کردیم. خانم دکتر فائزه عامری در شرق تهران با استفاده از مجهزترین دستگاه ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای استفاده از این روش ها در لاغری پیدا کردن یک پزشک مورد اعتماد در الویت است. پیشنهاد ما این است که از مشاوره های خانم دکتر عامری استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان