لاغری با ال پی جی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • لاغری با ال پی جی

لاغری با ال پی جی

لاغری با ال پی جی چی شد؟ هدف از انجام عمل های زیبایی افزایش زیبایی افراد است. زیبایی و عمل آن به سلیقه افراد بستگی دارد البته فقط برای زیبایی نیست بلکه افرادی که مشکل ژنتیک داشته و یا در اثر حادثه دچار نقص هایی در بدن خود شده اند امکان انجام عمل زیبایی برای آن ها میسر است. برخی از معروف ترین عمل های زیبایی شامل جراحی شکم، گوش، بدن و سایر قسمت های بدن می باشد. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل در دانشگاه تهران با تخصص در حوزه های تزریق ژل، زیبایی پوست، جوان سازی، تزریق چربی، لیزر، مو، آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

لاغری چیست؟

برخی از افراد به طور طبیعی استعداد چاقی دارند. روش های تهاجمی و غیر تهاجمی که جهت از بین بردن سلول های چربی به کار گرفته می شوند را لاغری موضعی می گویند با پیشرفت علم پزشکی و معضلاتی که چاقی برای افراد به وجود آورده است روش های بسیاری برای رفع این مشکلات ارائه گردیده است، روش هایی چون استفاده

از دستگاه ها سبب درمان چربی و لاغری موضعی می شوند. چربی هایی که به وسیله این دستگاه ها از بین می روند دیگر برگشت پذیر نیستند و موجب کم شدن وزن و لاغری می شوند. امروزه سیستم های لاغری به دلیل طراحی منحصر به فرد طرفداران زیادی در کلینیک های زیبایی دارند، در صورت استفاده غلط عوارض زیادی چون

کبودی، تورم و سایر موارد را در پی دارد. برای دست یافتن به نتیجه ایده آل باید طبق جلسات تعیین شده به طور منظم به کلینیک مراجعه کنید. زمان لازم برای هر یک از بخش های بدن با دیگر قسمت ها فرق دارد و بهتر است که قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. برخی از دستگاه های لاغری به شرح زیر می باشند:

۱-دستگاه ویبرو:

به کار بردن روش های لرزشی و ویبره در از بین بردن چربی های بدن مفید هستند. روش های چون ورزش و رژیم غذایی گرچه موثرند اما به زمان زیادی نیاز دارند، بعلاوه با زیاد شدن اسید لاکتیک باعث سفتی و درد عضلات می شود. اما دستگاه ویبرو اسید لاکتیک را تجزیه می کند و در زمان کم نتیجه حاصل می شود. یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه زیاد شدن سطح سروتونین در بدن است  که این ماده باعث ایجاد حس شادی و سلامتی در افراد می شود. عیب عمده این دستگاه دائمی نبودن لاغری می باشد، زیرا این روش با ایجاد لرزش و شوک سبب چروک شدن پوست و از بین رفتن چربی می شود.

۲- دستگاه G5 :

یک روش ماساژ درمانی هست که پوست و عضلات را ماساژ داده و سبب از بین رفتن انقباض عضلات، کاهش وزن، بهبود و زیبایی پوست و… می شود. در این روش چربی های اضافی شکسته شده پوست صاف ،گردش خون زیاد  و ماهیچه ها حجیم می شود. این دستگاه تنها برای لاغری نیست، اما در سم زدایی و کم شدن سلول های چربی نقش بسزایی دارد.

۳- دستگاه لاغری مزوتراپی :

در این روش یک محلول ترکیبی که شامل عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد شیمیایی است در زیر پوست تزریق می گردد. این ترکیب باعث تجزیه چربی، تنظیم لنف و گردش خون می شود. استفاده از این دستگاه با عوارضی چون عفونت، جوش، تغییر رنگ پوست به طور دائم، درد و جای زخم همراه است.

دستگاه LPG

نام دیگر دستگاه لاغری با ال پی جی، لیپوماساژ یا اندرمولوژی است، یک روش درمانی شناخته شده و مرسوم برای لاغری می باشد که زنان و مردان برای لاغری اندام های خود انتخاب می کنند، این روش غیر تهاجمی، فاقد هر گونه  درد، جراحی و عوارضی است. این دستگاه سلول های چربی را شکسته و رسوبات آنها را از بین برده

و چاقی درمان می شود. این روش در درمان چربی موضعی در قسمت هایی از بدن مثل شکم، ران، پهلو، بازو و… کاربرد دارد. در شیوه لاغری با ال پی جی از دو تکنیک لیپو ماساژ و اندرمولیفت استفاده می شود. تکنیک لیپو ماساژ برای درمان سلولیت نواحی مختلف بدن و تکنیک اندرمولیفت برای رفع چین و چروک و جای زخم

به کار می رود. مدت زمان درمان روش لاغری با ال پی جی تقریبا۲۰ جلسه است که هر جلسه آن ۴۵ دقیقه زمان می برد. گاهی نتیجه بعد از گذشت۶ جلسه حاصل می شود. درمان به روش لاغری با ال پی جی در مردان به خاطر ترکیب ژنتیکی بافت اثر بیشتری نسبت به زنان دارد. نواحی مورد نظر در قفسه سینه و معده است.

مزایای لاغری با ال پی جی: استفاده از این روش درمانی مزیت هایی چون موارد زیر دارد:

۱–کم شدن سایز:

گاهی سلولیت باعث بد فرم شدن قسمت های از بدن می شود. روش لاغری با ال پی جی سبب کاهش سایز و تناسب اندام می شود. به طوری که شکل اندام های مورد نظر معمولا در اولین جلسه درمان بهتر شده و تا آخر دوره درمان به طور کامل بهبود می یابد.

۲- افزایش جریان خون و خالی شدن مایعات لنفاوی:

هنگام قرار گرفتن ماهیچه ها و چربی زیر دستگاه جریان خون در آن بخش افزایش می یابد. همچنین مایعات لنفاوی موجود در سلول های چربی از بین می رود.

۳-صاف و محکم شدن پوست:

لاغری با ال پی جی علاوه بر درمان سلولیت و دفع مایعات اضافی موجب محکم شدن پوست، بهتر شدن حالت ارتجاعی پوست و یکنواخت شدن ظاهر می شود. همراه شدن این روش با برنامه ورزشی سبب تقویت عضلات و کاهش تنش در آن ها می شود، که این کار باعث اثرگذاری بیشتر لاغری با ال پی جی می شود.

از دیگر مزایای لاغری با ال پی جی عبارتند از:

روشی ارزان و کم خطر، از بین بردن سلولیت، افزایش کیفیت پوست، فرم گیری بهتر بدن، افزایش قدرت عضلات، کم شدن تنش ماهیچه ها، زیاد شدن سوخت و ساز ناحیه تحت درمان، افزایش ترشح کلاژن و الاستین، انعطاف پذیری و لایه برداری پوست، ایجاد انگیزه، به وجود آمدن حس نشاط و شادی، کاهش سریع چربی و…

عوارض لاغری با ال پی جی:

با وجود این که هیچ گونه عارضه ای اعلام نشده است. اما گاهی ممکن است عوارضی چون کبودی های کم، درد عضلانی، سرگیجه، سردرد، تهوع و… را به دنبال داشته باشد. تمام این عوارض موقتی بوده و خیلی زود از بین می رود.

موارد منع مصرف لاغری با ال پی جی:

  استفاده از این دستگاه سبب زیاد شدن جریان خون می شود که امکان دارد در حین درمان موجب افزایش برخی از بیماری ها شده و یا به بخشی از اندام های بدن آسیب برساند، برای همین همه افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند مخصوصا افرادی که مبتلا به بیماری هایی چون عفونت یا مشکلات پوستی، بیماری خونی، تبخال، ابتلا به سرطان، التهاب، جراحی زیبایی، افراد داری کم کاری تیروئید، دیابت، اشخاص دارای بیماری های تنفسی و قلبی، نارسایی کلیه، هپاتیت و…  می باشند.

کاربرد لاغری با ال پی جی:

رفع چروک و خط های زیر پوستی، از بین بردن زخم های به جا مانده از سوختگی، دفع مایعات جمع شده بعد از جراحی یا ضربه دیدن، افزایش سرعت بهبودی بدن بعد از لیپوساکشن، سفت و ارتجاعی شدن پوست، ضربه های ناشی از ورزش، درمان ادم لنفاوی و…

بهترین متقاضیان انجام لاغری با ال پی جی :

افراد دارای سلامت جسمی یا روانی خوب، افرادی که از این روش درمانی آگاهی لازم و توقع منطقی دارند. اشخاصی که به دنبال بهبود ظاهر اندام های خود هستند. کسانی که در پی رسیدن به پوست شاداب تر و اندامی لاغر تر می باشد. چنانچه گمان می کنید که شرایط استفاده از ال پی جی را دارید با یک پزشک ماهر و متخصص مشورت نماید تا اطمینان حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار شما قرار دهد.

هزینه لاغری با ال پی جی:

تعرفه این روش با توجه به محل درمان ،مکان جغرافیایی، دستمزد پزشک، هزینه رفت و آمد، تعداد جلسات و…متفاوت است. در جلسه اول مشاوره با پزشک همه اطلاعات مورد نیاز از جمله هزینه و مراحل پرداخت باید مشخص شود. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با تخصص در حوزه های تزریق چربی، تزریق ژل، جوان سازی، لیزر، زیبایی پوست و مو در خدمت همشهریان و دیگر هم استانی عزیز می باشد.

سخن پایانی

عمل های زیبایی یک روش تهاجمی برای از بین بردن چربی های بدن است. انباشته شدن چربی های اضافی در بخش های مختلف بدن را چاقی موضعی می گویند. زمانی که ورزش و رژیم غذایی بر حذف سلول های چربی اثری ندارند. لاغری با ال پی جی بهترین گزینه است. مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل در دانشگاه تهران ، متخصص در حوزه جوان سازی، مو، تزریق چربی، لیزر، زیبایی پوست و تزریق چربی می باشد. این مرکز با مجهز ترین و به روز ترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا در خدمت مراجعه کنند عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان