بهترین روش برای زاویه سازی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین روش برای زاویه سازی

بهترین روش برای زاویه سازی

در این مقاله بهترین روش برای زاویه سازی معرفی می کنیم. امروزه یکی از مسائل بسیار مهم برای انسان ها زیبایی و برخورداری از چهره بسیار زیبا می باشد. از این رو انسان همواره در پی این است تا بررسی‌ های لازم به منظور افزایش زیبایی را انجام دهد و از شیوه های بسیار نوین استفاده نماید. یکی از شیوه هایی که همواره در زیبایی و حالت بخشیدن به چهره تاثیرگذار است زاویه سازی می باشد. طی این شیوه متقارن سازی خطوط چهره مورد توجه زیادی واقع می شود. شما به منظور انجام زاویه سازی صورت می ‌توانید به مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری مراجعه نمایید.

تعریف زاویه سازی صورت

همانگونه که از نام زاویه سازی بر می‌آید. می ‌توانیم به معنای آن که زاویه بخشیدن و فرم دادن به چهره است پی ببریم. به گونه ‌ای که انسان با توجه به یکسری دلایل همانند لاغر و کوچک تر نمودن چهره یا برجسته نمودن گونه از این شیوه استفاده می کند. در واقع در شیوه زاویه سازی صورت بر اساس مورد توجه قرار دادن فرم صورت همواره در تلاش هستند تا زاویه را به حالت هماهنگ درآورد. و تمامی اعضا از نظر زاویه به طور کاملاً دقیق در کنار هم واقع شوند. در حال حاضر زاویه سازی صورت به گونه ای است که با استفاده از چندین شیوه همانند لیفت نخ، تزریق چربی، تزریق ژل و فیلر صورت می گیرد.

اگر می خواهید با شیوه های هماهنگ ساختن اعضای صورت آشنایی پیدا کنید پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

لیفت نخ:

شیوه زاویه سازی چهره با استفاده از لیفت نخ یکی از شیوه‌ های غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست به حساب می‌ آید. که در حال حاضر توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این شیوه با استفاده از یکسری نخ های مخصوص به حالت چهره فرم داده می ‌شود. به گونه ‌ای که نخست بخش مورد نظر را با استفاده از مواد مخصوص خود و سپس از نخ مخصوص به واسطه یک سوزنی بسیار نازک که طبی است. به پوست وارد می شود. در نهایت این نخ ها که قابلیت جذب شدن به پوست را دارد به پوست صورت جذب می شود و همچنین گره های به وجود آمده در قسمت زیرین پوست باقی می‌ ماند و مشاهده نمی شود.

تزریق چربی:

یکی دیگر از شیوه های زاویه سازی و هماهنگ ساختن چهره با استفاده از شیوه تزریق چربی می باشد. از مهم ترین مزایایی که این شیوه به خود اختصاص داده است ایجاد یک سری برجستگی ها و پر نمودن طبیعی چهره می باشد؛ چرا که چربی موجود از قسمت های داخلی ران، اطراف ناف و یا شکم فرد خارج شده و به قسمت هایی از صورت که نیاز به برجستگی دارند وارد می شود. از آنجایی که این چربی ها از بدن خود شخص است بنابراین با پوست فرد متناسب بوده و کاملاً طبیعی انجام می شود. این شیوه برای آن دسته از افرادی که نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارند گزینه بسیار مناسبی است.

تزریق ژل

استفاده از شیوه تزریق ژل برای زاویه سازی صورت بسیار کاربرد دارد بنابراین از مهم ترین مزیت هایی که در این شیوه وجود دارد می توان به پر نمودن صورت اشاره نمود. در واقع طی این شیوه شما متوجه خواهید شد که یکی از سازگار ترین و بهترین شیوه های تزریق ژل محسوب می شود؛ چرا که ژل مورد استفاده به صورت طبیعی است.

تزریق فیلر

از جمله شیوه های دیگر زاویه سازی چهره می توان تزریق فیلر را نام برد. در شیوه تزریق فیلر به منظور زاویه سازی صورت یکسری تغییراتی با استفاده از بوتاکس و تزریق ژل در چهره فرد ایجاد می گردد. بخش هایی مانند فرورفتگی‌ هایی در قسمت شقیقه، چانه به واسطه تزریق ژل برطرف می گردند. به طور کلی مراحل این شیوه بدین شکل است. پزشک متخصص نخست بخش مورد نظر را با یکسری از مواد بی حسی، بی حس می کند. سپس در تلاش است تا از طریق سوزن های طبی مخصوص تزریق فیلر را آغاز کند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید بدانید زاویه سازی چهره عمدتاً برای چه افرادی مناسب تر است؟ در پاسخ می ‌توانیم بگوییم به طور کلی از این شیوه برای آن دسته از افرادی توصیه می ‌شود. که صورتی کاملاً گرد، پر و لاغر دارند. البته امکان دارد که سایر افرادی که دارای فرم دیگر در صورت هستند. به منظور انجام این شیوه تمایل نشان دهند. بنابراین در رابطه با این موضوع می ‌توانیم بگوییم که بسیار سلیقه ‌ای و با دلخواه فرد اتفاق می ‌افتد. گاهی امکان دارد کوچک بودن چانه باعث تغییر چهره فرد شود و گاهی نیز در صورتی که پیشانی فردی بلند باشد و موهای زیادی نیز داشته باشد باعث شود که بخش های پایینی چهره به حالت پهن تر دیده شود؛ از همین رو استفاده از شیوه زاویه سازی صورت برای افرادی با چنین فرم صورت پیشنهاد می شود.

نحوه محاسبه هزینه انجام زاویه سازی صورت

در حال حاضر هزینه مربوط به انجام فرایند زاویه سازی صورت با توجه به یک سری عوامل گوناگون برآورد می ‌شود. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه انجام زاویه سازی صورت به منظور زیبا تر ساختن چهره افراد بستگی به شیوه ای دارد که شخص آن را برمی گزیند.

به عنوان مثال از شیوه تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر و غیره را انتخاب کند. بنابراین هر یک از این روش ها هزینه اش با دیگری فرق دارد. همچنین هر یک از شیوه هایی که بیان شد بر اساس عملکرد و نوع مواد به کار رفته دارای قیمت متفاوتی است. توجه به اینکه این عمل بسیار حساس است توصیه می ‌کنیم به منظور انجام این شیوه از پزشکان متخصص و خوب مشاوره بگیرید. یکی از متخصصان در این زمینه دکتر فائزه عامری می باشد.

موارد زیر رو به عنوان رزومه در کل متن پخش کنید.

ایشان حوزه های تزریق چربی، تزریق ژل، جوانسازی، زیبایی پوست، لیزر مو تخصص دارد.

مشخصات دکتر فائزه عامری به شرح زیر است:

تخصص: پزشک عمومی

تجربه: 4+ سال

تحصیلات: دانشگاه تهران

محل اقامت: تهران

مهم ترین مراحل انجام زاویه سازی

توصیه می‌شود به منظور انجام این شیوه برای زیبایی چهره به پزشکان متخصص در این حوزه مراجعه کنید. تا از این طریق بتوانید بهترین نتایج را تجربه کنید. در شیوه زاویه سازی صورت از جمله مسائلی که بسیار اهمیت دارد. میزان کیفیت فیلر نخ و همچنین چگونگی خارج نمودن چربی به طور کاملاً صحیح می باشد. بهتر است بدانید همه این شیوه هایی که بیان شد به طور غیر تهاجمی است. دوران نقاهت آن کوتاه می باشد به طور کلی مراحل مربوط به انجام فرایند زاویه سازی چهره به شکل زیر است:

– نخست با توجه به اینکه پیش از تزریق معمولاً از کرم بی حس کننده موضعی استفاده می شود این کرم ها از مقادیر زیادی لیدوکایین برخوردار هستند که در نهایت منجر به بی حس شدند در محل مورد نظر خواهد شد.

– پزشک متخصص پیش از اینکه فرایند زاویه سازی را انجام دهد چهره فرد را به طور کامل کانتور می‌ کند.

– در شیوه زاویه سازی چهره کانتور نمودن صورت بدین منظور است. همه بخش های چهره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته، به گونه ای که تمامی عیب های چهره مشخص می ‌شود. در پایان به واسطه انجام فرآیند زاویه سازی این نقص ها برطرف می گردند.

مهم ترین نکاتی که بایستی پس از انجام عمل زاویه سازی صورت رعایت شود

بعد از اینکه به منظور زاویه سازی و هماهنگ ساختن صورت از تزریق ژل استفاده شد. بایستی به چگونگی خوابیدن توجه کافی شود. از حمل و نقل لوازم بسیار سنگین، شنا، دویدن و سونا بپرهیزید. یکی از نکات بسیار مهم این است. به هنگام درد هیچگاه به گرم کردن محل تزریق نپردازید. گاهی امکان دارد فردی که عمل زاویه سازی چهره را انجام داده است. یکسری عوارضی همچون درد شدید در محل تزریق، تب و لرز و قرمزی بسیار زیاد و کبودی در محل داشته باشد.

بنابراین بهتر است در هنگام بروز چنین علائمی با پزشک متخصص خود مشاوره داشته باشید. در صورتی که فرد دچار درد شدید شده باید از یک سری دارو هایی همچون ایبوپروفن، آسپرین یا ژلوفن استفاده نمود چرا که احتمال خونریزی به هنگام استفاده از این دارو ها افزایش می یابد.

سخن پایانی:

دقت داشته باشید که معمولاً از شیوه زاویه سازی و هماهنگ ساختن چهره به منظور برطرف سازی عیب های موجود در صورت و همچنین جوانسازی پوست استفاده می کنند. در حال حاضر شیوه های گوناگونی برای انجام این فرایند ایجاد شده است که بر اساس سلایق و علایق افراد و همچنین حالت های اولیه چهره آنان انتخاب آن ها متفاوت است . انتخاب برخی از روش ‌هایی همچون جراحی پلاستیک بسیار تهاجمی تر می باشد. از این رو برای انتخاب آن نیاز به ثبات قدم بیشتر است. اما استفاده از برخی شیوه های دیگر آسان و ساده تر است. تا جایی که می توان به منظور انجام آن ها به طور کاملاً سرپایی و بدون عارضه از این شیوه ها استفاده نمود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان