بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران

بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران

پیدا کردن بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران کار ساده ای است. با ما همراه باشید. زیبایی همواره اصلی ترین خواسته انسان ها به خصوص خانم ها بوده است . خیلی از افراد با ویژگی های ظاهری متولد می شوند. در بزرگسالی دیگر به آن ویژگی ها علاقه ندارند. تمایل دارند در ظاهر خود تغییرات ایجاد کنند. عمل زیبایی یکی از راه هایی است که افراد می تواند به وسیله آن در ظاهر خود تغییرات که می خواهند را ایجاد کنند.

خانم دکتر فائزه عامری یکی از بهترین  دکتر زیباییی در شرق تهران است. خانم دکتر عامری با تجربه+4 سال و تخصص در حوزه های تزریق ژل ، تزریق چربی، جوان سازی و زیبایی پوست به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند.

  ویژگی هایی بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران

برای اینکه بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران را انتخاب کنید همواره باید در رابطه با آن تحقیق های زیادی انجام دهید. چون تخصص و مهارت دکتر زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در نتیجه عمل شما نقش بسزایی دارد. یک متخصص زیبایی که به عنوان بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران شناخته می شود. باید از مدرک تحصیلی بسیار معتبری برخوردار باشد و شما قبل از هرگونه مراجعه به آن باید سایت دکتر مورد نظر خود را بررسی کنید. مدارک تحصیلی دکتر خود را رویت  کنید تا از دانش آن دکتر اطمینان کامل به دست آورید.

همچنین با توجه به روندی که عمل های زیبایی دارد و بیشتر جنبه خصوصی دارد. باید به پایبند بودن دکتر خود به اصول اخلاقی اطمینان داشته باشید. بدانید در طی عمل جراحی از امنیت بالا برخوردار هستید. تمام موادی که برای عمل زیبایی شما می خواهد استفاده شود. باید اصل و اورجینال باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. چون اگر مواد قلابی و غیر اورجینال برای عمل های زیبایی استفاده شود ضرر های جبران ناپذیری به فرد وارد می کند. ظاهر فرد را به جای زیبا تر شدن نازیبا می کند. اگر می خواهید در عمل زیبایی خود از روش تزریق ژل یا فیلر استفاده کنید. مطمئن شوید که دکتر شما برای این کار از برند معتبری استفاده می کند.

دیگر ویژگی ها

تفاهم نظر پزشک و نظر بیمار در نوع عمل و زیبایی هایی که می خواهد در شما ایجاد کند. بسیار مهم می باشد چون در این صورت و اینکه پزشک نگران بیمار باشد بسیار مهم است. بهتر است قبل از هرگونه عمل جراحی زیبای وقت مشاوره از دکتر خود بگیرید. در رابطه با عمل خود و خواسته ای که دارید به طور کامل با دکتر خود صحبت کنید. بدین وسیله دکتر از خواسته شما اطلاع پیدا کند و راهنمایی های لازم را به شما توصیه کند. سپس برای شما وقتی تعیین کند تا در اولین فرصت به خواسته خود برسید.

خانم دکتر فائزه عامری متخصص زیبایی با + 4 سال تجربه که پزشک عمومی نیز می باشند. در زمینه های تزریق ژل ، جوان سازی ، تزریق چربی ، زیبایی پوست و لیزر مو به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند. همچنین خانم دکتر عامری تخصص پزشک عمومی را نیز دارا می باشند و تحصیلات خود را در دانشگاه تهران به اتمام رسانده اند و هم اکنون محل اقامت ایشان نیز در تهران می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر زیبایی خود را در دستان توانمند ایشان قرار دهید تا به خواسته خود برسید.

 انواع جراحی زیبایی

 جراحی زیبایی شامل مواد گوناگونی می باشد با ما همراه باشید تا شما را با انواع جراحی هایی که بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران انجام می دهد آشنا کنیم .

تزریق چربی

 یکی از عمل های زیبایی که این روز ها بسیار باب شده است. بسیاری از افراد خواهان آن هستند تزریق چربی می باشد. تزریق چربی هم برای جوان سازی پوست انجام می شود. برای بزرگ کردن اندام هایی مانند سینه و باسن بعضی از افراد با کوچک بودن بعضی از اندام های خود روبرو می شوند. و این مسئله باعث افسردگی در ان ها می شود. خوشبختانه روشی به عنوان تزریق چربی وجود دارد که باعث بزرگتر شدن و برجسته تر شدن این اندام ها می شود.

تزریق چربی بدین صورت انجام می شود. چربی مورد نیاز از قسمت هایی از بدن که تجمع چربی در ان ها زیاد می باشد برداشته می شود. و طی مراحل خاصی این چربی ها خالص می شود. سپس توسط سرنگ های مخصوص و ایجاد برش هایی در محل مورد نظر تزریق می شود. که در طی دو هفته بعد از تزریق تغییرات را به صورت محسوس حس خواهید کرد.

یکی از موارد بسیار مهم در تزریق چربی چربی وجود دارد این است که به نکات بعد از عمل توجه بسیار زیادی شود و حتما تمام نکاتی که پزشک متخصص به شما میگوید را انجام دهید تا عمل شما بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران در زمینه تزریق چربی و انواع آن که شمال تزریق چربی به باسن یا سینه در جهت بزرگ و برجسته کردن آن و یا تزریق چربی به دست ها گردن برای کاهش چین و  چروک به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند. خانم دکتر فائزه عامری با +4 سال تجربه در این زمینه نیز فعالیت می کند و شما با اطمینان خاطر می توانید به این دکتر به عنوان بهتری دکتر زیبایی در شرق تهران مراجعه کنید و از نتیجه عمل خود نهایت لذت را ببرید.

 بازسازی

یکی از جراحی هایی که این روز ها بسیار شایع شده است جراحی بازسازی می باشد . این نوع از جراحی ها بیشتر برای افرادی انجام می شود که قسمتی از زیبایی بدن خود را بر اثر یک اتفاق از دست داده اند. به عنوان مثال سرطان سینه این روز ها در بین بانوان بسیار شایع می باشد و در بیشتر مواقع فرد مجبور به تخلیه می شود و این تخلیه باعث می شود فرد پس از بهبودی به علت نقصی که در زیبایی اندام او ایجاد شده است از جامعه کناره گیری کند و دچار افسردگی شود. خوشبختانه در چنین مواقعی روش هایی وجود دارد که تا حدودی می توان به بازگشت زیبایی کمک کرد .

یکی از این روش ها تزریق چربی به سینه می باشد. حجم از دست رفته سینه را که در تخلیه ایجاد شده است را باز می گرداند. به آن ظاهری طبیعی می دهد. بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران این عمل را به راحتی انجام می دهد و مراجعه کنندگان به بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران با اطمینان کامل می توانند عمل بازسازی خود را به ایشان بسپارند و از نتیجه آن شگفت زده خواهند شد.

 فیزیکی

 یکی دیگر از عمل هایی که بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران آن را انجام می دهد  نوع دیگر از عمل های زببایی  است که به  جراحی های فیزیکی موسوم است که در آن شکاف های عمیقی بر روی بدن فرد ایجاد می شود و هدف اصلی این نوع از جراحی ها ارتقاء دادن زیبایی در فرد می باشد از نمونه جراحی های زیبایی فیزیکی می توان به ساکشن و یا لیفتینگ اشاره نمود .

ساکشن در واقع همان خروج چربی از بدن به وسیله دستگاه های مخصوص می باشد که باعث می شود در قسمت هایی از بدن  که تجمع چربی در آن زیاد می باشد چربی خارج شود و از نازیبایی که آن قسمت از بدن به علت تجمع چربی داشته است به شدت کاسته شود و ظاهر بسیار زیبایی پیدا کند. عمل ساکشن بیشتر در قسمت های شکم و پهلو انجام می شود و در مواردی برای افرادی که از ران های چاق و باسن های بسیار چاق برخوردار هستند و علت آن تجمع چربی می باشد انجام می شود. بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران در این زمینه نیز فعالیت می کند.

 لیفت کردن صورت

 از دیگر عمل های زیبایی که وسیله بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران انجام می شود لیفت کردن صورت می باشد که یک عمل بسیار متداول و عادی در بین مردم و عل الخصوص بانوان می باشد . در روش لیفت صورت می توان پوست صورت را در جهات متخلف و به روش های مختلف کشید تا هم تغییرات زیادی در فرد ایجاد کند و هم چین و چروک های صورت را کاهش دهد. ظاهری بسیار جوان تر به فرد بدهد.

 لیفت کردن پلک

 از دیگر عمل هایی که به صورت متداول در نزد بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران  انجام می شود و همچنین بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران در زمینه های زیاد دیگری نیز تخصص دارد عمل لیفت کردن پلک می باشد که هدف از این عمل رفع افتادگی های پلک می باشد که با مرور زمان در افراد ایجاد می شود.

 سخن پایانی

  بهترین دکتر زیبایی در شرق تهران از بهترین دکتر های زیبایی در ایران می باشد. در زمینه انواع جراحی های زیبایی تخصص کامل دارد. در زمینه انواع جراحی های زیبایی تخصص دارد. خانم دکتر فائزه عامری از بهترین جراح های زیبایی می باشد.+4 سال تجربه دارد و حوزه های تخصصی در رابطه با تزریق ژل ، جوان سازی پوست ، تزریق چربی ، لیزر مو فعالیت می کند. که در تهران اقامت دارد و و تحصیلات خود را در دانشگاه تهران به اتمام رسانده است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان