لاغری و تناسب اندام با دستگاه به روش موضعی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • لاغری و تناسب اندام با دستگاه به روش موضعی

لاغری و تناسب اندام با دستگاه به روش موضعی

اصولا عمل زیبایی برای زیبا شدن صورت فرد انجام می شود و هدف از انجام آن صرفا افزایش زیبایی افراد می باشد. لاغری و تناسب اندام با دستگاه به روش موضعی یکی از راه های جدید برای تناسب اندام می باشد. هم زیبایی و هم انجام آن بستگی به سلیقه افراد دارد اما فقط برای زیبایی نیست بلکه اشخاصی که مشکل ژنتیک داشته و یا در اثر حادثه دچار نواقص در بدن خود شده باشند می توانند عمل زیبایی انجام دهند. برخی از عمل های زیبایی که معروف اند شامل جراحی شکم، گوش، بدن و سایر بخش ها می باشد. نمونه دیگر عمل زیبایی جراحی پلاستیک بوده که اشخاص تمایل دارند در شکل ظاهری خود تغییراتی را ایجاد کنند این کار معمولا برای رفع چین و چروک پیشانی، خط اخم، افتادگی فک، خطوط گردن و… صورت می گیرد.

مرکز زیبایی دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل در دانشگاه تهران با تخصص در حوزه های تزریق ژل، تزریق چربی، لیزر مو، جوان سازی و زیبایی آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

لاغری و تناسب اندام موضعی چیست

استعداد مسئله مهمی است  که معمولا در چاقی افراد تاثیر گذار می باشد‌. راه هایی تهاجمی و غیر تهاجمی که برای از بین بردن سلول های چربی در بخش هایی از بدن به کار می روند را لاغری موضعی می گویند. با پیشرفت علم پزشکی و معضلاتی که چاقی برای اشخاص به وجود آورده است راه های زیادی جهت رفع این مشکلات ارائه شده است. روش هایی چون استفاده از دستگاه ها موجب درمان چربی و لاغری

موضعی می شود. چربی هایی که بوسیله این دستگاه ها از بین می روند دیگر برگشت پذیر نیستند و موجب کم شدن وزن، لاغری و تناسب اندام می شود. به دلیل طراحی منحصر به فرد سیستم های لاغری و فراهم کردن تناسب اندام برای افراد ، امروزه طرفداران زیادی در کلینیک های زیبایی دارند. در صورت استفاده غلط عوارضی چون کبودی، تورم، از بین بردن بافت، سوختگی و… را در پی دارد. برای رسیدن به نتیجه

مطلوب هنگام استفاده از این دستگاه ها باید ۸ تا ۱۲ جلسه انجام شود ، زمان لازم برای هر یک از بخش های بدن با سایر قسمت ها فرق دارد. قبل از شروع درمان با پزشک خود مشورت کرده و شرایط بدنی و بیماری های خود را با وی در میان بگذارید. برخی از این دستگاه ها به شرح زیر می باشند:

۱-دستگاه کرایولیپولیز:

  نوعی دستگاه های جدید برای لاغری و تناسب اندام  بوده و بوسیله سرما باعث شکسته شدن سلول های چربی می شود چرا که این سلول ها به سرما حساس هستند. استفاده از این دستگاه هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند و یک روش پرطرفدار بین افراد می باشد. برای همه قسمت های بدن قابل انجام بوده و نیاز به بی حسی ندارد. افرادی که سردی بدن دارند و پوست آنها ضعیف است نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند. مزایای این دستگاه شامل نداشتن هیچ نوع دردی، غیر تهاجمی بودن، نتیجه بخش، درمان چند منطقه با هم، بهتر شدن پوست، لاغر کردن ناحیه مورد نظر، بدون عوارض و… می باشند.

۲- دستگاه رادیو فرکانسی:

 این روش با فرکانس های رادیویی برای لاغری و تناسب اندام انجام می شود و با گرما بدون تماس با بدن فرد چربی های اضافی را از بین می برد. بعضی از سلول های پوست ممکن است که بافت نرمی داشته باشند که با  گرم شدن، چربی ها کم کم شکسته و آزاد شده و توسط لنف از بدن بیرون می شوند. به همین دلیل افراد زیادی مشتاق به استفاده از این دستگاه هستند. هیچ نوع  عارضه ای را در پی ندارد. این روش علاوه بر

از بین بردن چربی های زیر پوست، موجب سفتی پوست نیز می شوند. استفاده از این روش نیاز به بی حسی ندارد و کاملا بدون درد می باشد. هدف به کار بردن این روش کم شدن چربی های مناطق مختلف بدن است. مدت زمان لازم ۳۰ دقیقه و جلسات آن ۴ هفته با توجه به تشخیص پزشک می باشد. نیاز به استراحت ندارد و بعد از انجام میتوان کارهای روزانه خود را انجام داد.

۳-روش لیپوساکشن:

 از این روش برای لاغری و تناسب اندام  موضعی استفاده می شود. بوسیله لوله های کوچک و نازک  از طریق مکش چربی های بدن را از بین می برد. یک روش موثر با ایمنی بالا می باشد و معمولا با بی حسی موضعی و کمی درد همراه است. این روش به صورت سرپایی در مراکز جراحی صورت می گیرد. چنانچه چربی مورد نظر زیاد باشد از بیهوشی یا بی حسی استفاده می شود. افرادی که از این

روش استفاده می کنند. بعد از رفع علائم بیهوشی و بی حسی قادر به انجام کارهای خود هستند فقط گاهی وقت ها برخی از افراد نیاز به چند روز استراحت دارند. اشخاص دارای اضافه وزن بعد استفاده از لیپوساکشن ممکن است که کمی برگشت پذیر باشد. لیپوساکشن پوست را سفت نمی کند بلکه ممکن است محل مورد نظر کمی شل شود.

۴-کویتیشن فراصوت:

 این درمان برای لاغری و تناسب اندام توسط امواج فراصوتی و رادیویی صورت می گیرد. بدون تاثیر بر دیگر اندام های بدن موجب از بین رفتن سلول های چربی می شود. بدون درد و خونریزی و عفونت همراه است. حدود ۱ ساعت زمان نیاز دارد و چربی های داخل ران، شکم، کمر و… رفع می کند. بهتر است که هر قسمت را به صورت جدا درمان نمود. نتیجه آن دو روز بعد از عمل مشاهده می شود. پوست هایی که بر اثر زیاد شدن وزن شل شده را سفت می کنند. افراد دارای اضافه وزن،

زنان باردار و شیرده نباید از آن استفاده کنند، همچنین اشخاصی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند و ایمپلنت های فلزی و ضربان قلب دارند نباید استفاده کنند. برخی از موارد مانند عفونت، ایمن نبودن بدن، بیماری های قلبی، فشار خون و… روی کویتیشن اثر منفی می گذارند. برای اینکه بدانید مجاز به استفاده از این روش هستید باید با پزشک مشورت نمایید. مزایای این روش شامل بدون عوارض، موثر برای چاقی موضعی، قدرت زیاد در کم شدن سایز، دارای نتیجه‌ ماندگار می باشند.

دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران متخصص در حوزه های جوان سازی، زیبایی، تزریق ژل، لیزر مو و تزریق چربی، افتخار دارد که خدمات فوق را با بهترین و کیفیت ترین تجهیزات به بیماران عزیز ارائه دهد.

روش های لاغری و تناسب اندام

این روزها خیلی از افراد هم در پی لاغری و تناسب اندام می باشند. صرفا تناسب وزن با قد به تنهایی کافی نبوده بلکه زیبا بودن اندام نیز مورد توجه افراد زیادی است. رسیدن به این هدف انجام روش هایی مانند رژیم غذایی مناسب، ورزش کردن تا حدودی امکان پذیر است. اما این روش ها مناسب نبوده و کاهش وزن را در پی دارند. همچنین چربی های اضافی انباشته شده در قسمت های مختلف بدن را نیز از بین نمی برند. امروزه

دستگاه های لاغری و تناسب اندام زیادی وجود دارند که پزشک متخصص به توجه به وضعیت هر شخص، مقدار چربی و سلول ها دستگاه مورد نظر را برای درمان شخص بر می گزینند. همچنین هر شخص با در نظر گرفتن وضعیت و نیاز خود زیر نظر پزشک  باید از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه های لاغری و تناسب اندام به دلیل

پیشرفت فراوان از روش های مختلفی مثل گرما، سرما، لرزش، امواج و… سلول های چربی را کاهش می دهند. فعالیت این دستگاه به شکلی است که تا حد امکان سلول چربی را به مدل برگشت ناپذیر در می آورد، به صورتی که با ورود این سلول ها در سوخت و ساز بدن به انرژی مبدل می شوند و امکان رشد دوباره آنها وجود ندارد‌.

دستگاه های لاغری و تناسب اندام:

 استفاده از این دستگاه ها بهترین و کم خطر ترین روش ها می باشد. نحوه کار آنها بوسیله امواج است که با پرتو افشانی و ایجاد گرمای موضعی سلول های چربی را از بین می برند. بعضی از این دستگاه ها با سرما این کار را انجام می دهند. بعلاوه در درمان انواع سرطان مانند سرطان گردن و رحم از این دستگاه ها استفاده می شود.

کارهایی که قبل از شروع لاغری و تناسب اندام  با دستگاه باید انجام داد: عدم استعمال دخانیات و سیگار چند روز قبل و بعد از انجام، تمیز کردن پوست به خوبی، مصرف نکردن داروهای ضد التهاب، نوشیدن آب ، عدم استفاده از کرم های موضعی، انجام ندادن فعالیت های سنگین. با رعایت این نکات و انجام آن طی ۸ تا ۱۲ جلسه به نتیجه ایده آل و مطلوب خواهید رسید.

مزایای لاغری و تناسب اندام با دستگاه:

 آسیب نزدن به پوست افراد، حذف چربی های زیر پوستی و سفت شدن بدن، شکل دادن به بدن بدون انجام ورزش های سنگین، مناسب هر رده سنی و پوستی، عدم وجود عوارض در مقایسه با دیگر روش ها، ترمیم کلاژن سازی در پوست، بدون درد و جراحی و نیاز نداشتن به مراقبت های خاصی.

سخن پایانی

انجام عمل های جراحی جهت حذف چربی های بدن یک روش تهاجمی می باشد. انباشت چربی های اضافی در قسمت های مختلف را چاقی موضعی می گویند. از آنجایی که ورزش و رژیم غذایی بر سلول های چربی اثری ندارند، استفاده از دستگاه لاغری و تناسب اندام  بهترین گزینه است. دکتر فائزه عامری پزشک عمومی ساکن تهران با ۴ سال سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران دارای تخصص در حوزه های تزریق ژل، لیزر مو، جوانسازی، زیبایی و تزریق چربی می باشد. مرکز زیبایی دکتر فائزه عبدی با مجهز ترین دستگاه ها و به روز ترین متدهای روز دنیا در خدمت مراجعه کنند گان عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان