فیشیال و پاکسازی

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • فیشیال و پاکسازی
 فیشیال و پاکسازی

فیشیال و پاکسازی

فیشیال و پاکسازی چیست؟ همانگونه که می‌ دانید از زمان های بسیار دور تاکنون یکی از دغدغه ‌های اصلی بشر زیبایی بوده است. این دغدغه در حال حاضر بیشتر شده است. انسان ها در تلاش هستند تا در مقابل همنوعان خود زیبا به نظر آیند. بنابراین افراد زیادی به منظور افزایش زیبایی خود به سمت کلینیک های معتبر می ‌روند. یکی از بهترین مراکز زیبایی از آن خانم دکتر فائزه عامری می باشد. که ایشان همواره در تلاش است تا بهترین خدمات زیبایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه کند.

 فیشیال و پاکسازی پوست چیست؟

توجه داشته باشید که سطح پوست انسان دارای یکسری سلول های مرده می باشد. در واقع اینگونه از سلول ها در قسمت خارجی پوست واقع می‌ شوند. بنابراین در نظر داشته باشید که وظیفه عمده سلول‌های مرده نگهداری از پوست است. به عبارت دیگر اینگونه از سلول ها نقش نگهبانی از بدن در برابر بسیاری از عوامل خطرناک خارجی را بر عهده دارند.

به طور تقریبی بدن انسان هر ماه یکبار سلول های مرده را کاملاً حذف نموده و یکسری سلول های تازه‌ ای را جایگزین می سازد. از این رو سلول های مرده بر روی پوست جمع شده و منجر به کاهش شادابی پوست می گردد. در حقیقت برداشتن این سلول‌ های مرده شما را قادر می ‌سازد تا یک پوست کاملاً درخشنده و شفاف به خود ببخشید.

در حال حاضر فیشیال و پاکسازی صورت به عنوان یکی از شیوه ‌های درمانی پرطرفدار در میان همگان شناخته می شود. در واقع این شیوه درمانی برای این انجام می ‌شود که افراد پوستی درخشان و سالم داشته باشند. به طور کلی شیوه فیشیال و پاکسازی صورت طی چندین مرحله و در مدت زمان یک ساعت انجام می شود. توجه داشته باشید از هنگامی که به کلینیک زیبایی وارد می شوید فقط یک ساعت زمان احتیاج دارید تا پوست کاملا شفاف جوان و درخشان داشته باشید.

در نظر داشته باشید که یکی از بهترین کلینیک هایی که کار فیشیال و پاکسازی صورت را انجام می دهد. مرکز زیبایی، پوست، مو لیزر دکتر عامری می باشد. دکتر فائزه عامری در حوزه‌ های تزریق چربی، تزریق ژل، جوانسازی، زیبایی پوست، لیزر مو تخصص دارد.

فیشیال و پاکسازی
فیشیال و پاکسازی
معرفی دکتر فائزه عامری

در صورتی که قصد دارید به مرکز زیبایی پوست و موی دکتر فائزه عامری سر بزنید بهتر است نسبت به ایشان اطلاعاتی داشته باشید. از مهم ترین مشخصات خانوم دکتر فائزه عامری می توان موارد زیر را عنوان نمود:

– تخصص: پزشک عمومی

– تجربه کاری: 4 سال

– تحصیلات: تحصیل در دانشگاه تهران

– محل اقامت: تهران

بهتر است بدانید که فیشیال و پاکسازی صورت در حال حاضر یکی از شیوه های مدرن به طور کاملاً ترکیبی و با استفاده از ابزار های گوناگون صورت می پذیرد. فیشیال و پاکسازی صورت شیوه ای غیر تهاجمی بوده که امروزه در مقایسه با بسیاری از شیوه‌ های درمانی و تهاجمی دیگر طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شایان ذکر است که شیوه درمانی فیشیال و پاکسازی صورت در یک جلسه با مدت زمان یک ساعت افراد را قادر می سازد. تا مشکلات بسیاری از جمله کمودن یا جوش های سر سیاه را رفع سازد.  بنابراین این شیوه به عنوان بهترین شیوه های درمانی و اثبات شده به منظور حفاظت از پوست شما در تمام دنیا استفاده می شود.

 آشنایی با مراحل فیشیال و پاکسازی صورت

مراحل مربوط به فیشیال و پاکسازی صورت شامل موارد زیر است:

 پاکسازی صورت:

در مرحله پاکسازی صورت معمولاً از یکسری پاک ‌کننده‌ های ویژه که متناسب با جنس پوست هر کسی انتخاب می ‌شود استفاده می ‌کنند . در واقع اینگونه از پاکسازی صورت به طور سطحی با استفاده از یک پد پنبه ای و یا از طریق اسفنج‌ های مرتبط با این کار و همچنین استفاده از دستگاه های شستشوی صورت انجام می گردد. دقت داشته باشید که طی این مرحله هرگونه مشکلات پوستی افراد همچون جوش های سر سیاه ، چروک های ایجاد شده بر اثر پیری ، جوش های زیر پوستی و آفتاب سوختگی جهت طریقه انجام مراحل بعدی مورد بررسی قرار می گیرد.

 بخار دهی صورت:

 در این مرحله به منظور پاک ساختن عمیق و همچنین لایه برداری سطحی پوست از بخار دهی استفاده می کنند . به طور معمول در مرحله بخار دهی منافذ بسته پوست باز شده و حتماً به منظور انجام مراحل بعدی فیشیال و پاکسازی صورت آماده می گردد. همچنین در نظر داشته باشید که جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی جهت تخلیه شدن آماده شده و طی این مرحله به طور همزمان ریلکسیشن بسیار مناسبی برای پوست افراد ایجاد می شود.

 لایه برداری سطحی پوست:

سپس به مرحله لایه برداری راه پیدا می کنید که در این مرحله پوست شما با استفاده از شیوه بخاردهی کاملاً آمادگی پیدا می کند. به گونه ای که با استفاده از دستگاه های ویژه لایه برداری و مواد مخصوص این فرایند لایه برداری می شود. در حقیقت در این مرحله سلول های مرده موجود بر روی پوست برداشته شده و حذف این سلول ها منجر به شفافیت و درخشندگی پوست می گردد.

 استخراج نمودن:

در مرحله استخراج فیشیال و پاکسازی صورت به طور کاملا عمیق انجام می گردد. بدین صورت که جوش های زیر پوستی و جوش های سر سیاه آمادگی جهت تخلیه شدن پیدا کرده ‌اند. همچنین هر نوع آلودگی دیگری که به لایه های زیرین پوست صورت راه یافته‌ اند از صورت خارج می گردد.

پفیشیال و پاکسازی

 ماساژ:

اکنون مرحله ماساژ صورت رسیده است که پس از اینکه پوست به طور کامل فیشیال و پاکسازی شد بایستی آرام آرام آن را ریلکس نمود . در واقع ماساژ دادن صورت با استفاده از روغن ها و کرم های مخصوص این کار انجام می‌ شود و از طریق شیوه ای صورت می گیرد که به طور کامل خون رسانی را در صورت افراد افزایش داده و طی این روش ماساژ دادن به کاهش و رفع چین و چروک های حاصل از پیری کمک شایانی می کند.

 استفاده از ماسک صورت:

 برگزیدن و استفاده از ماسک صورت طی این مرحله بر اساس پوست شخص و مشکلات احتمالی آن صورت می پذیرد و پزشک آن را با توجه به نوع پوست فرد برایش تجویز می کند.

 استفاده از کرم های آبرسان و ضد آفتاب:

در مرحله پایانی پزشک متخصص فیشیال و پاکسازی پوست به طور معمول برای پوست افراد از کرم های ضد آفتاب ، آبرسان و همچنین از تونر استفاده می کند تا از این طریق سطح مراقبت و محافظت از پوست افراد را چندین برابر سازد.

مهم ترین مزایای مربوط به فیشیال و پاکسازی صورت

لازم به ذکر است که شیوه درمانی فیشیال و پاکسازی صورت همانند بسیاری از روش ‌های درمانی دیگر دارای یکسری مزایا می باشد که ما در اینجا مهم ترین آن ها را برایتان بیان کرده ایم:

 یکدست و صاف شدن رنگ پوست افراد

 شفافیت، شادابی، جوانسازی و کاهش و رفع چین و چروک ها تا حد زیادی

 فیشیال و پاکسازی صورت به‌منظور یاری رسانی به سم زدایی پوست افراد

 شما با استفاده از یک جلسه می ‌توانید چندین هدف درمانی و محافظتی پوست خود دست یابید

 از بین بردن جوش های زیر پوستی و جوش های سر سیاه

 رفع منافذ باز پوست

 ماساژ دادن صورت که این مرحله خود منجر به ایجاد آرامش و کاهش استرس فرد می گردد

 از بین بردن پف زیر چشم، گودی و سیاهی چشم

 رفع آسیب های جدی پوست

 بهبود یافتن گردش خون و خونرسانی هر چه بهتر.

مراقبت های پس از انجام شیوه درمانی فیشیال و پاکسازی صورت

 نباید تا چندین روز پس از انجام روش درمانی فیشیال و پاکسازی صورت در برابر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید و حتماً تلاش کنید تا از کرم ضدآفتاب نیز استفاده نمایید.

 پس از اینکه مراحل مربوط به فیشیال و پاکسازی صورت را انجام دادید نباید به هیچ وجه آرایش کنید. اجازه دهید تا پوستتان اندکی را استراحت نموده بنابراین نباید از انواع محصولات محافظت پوستی استفاده کنید

 پس از اینکه از روش فیشیال و پاکسازی صورت استفاده کردید به هیچ وجه نباید پوستتان را دستکاری کنید. بنابراین دقت داشته باشید که جوش های صورت را دست نزده باقی بگذارید. تا صورتتان زخم شود.

 بهتر است بدانید تا یک هفته پس از انجام شیوه درمانی فیشیال و پاکسازی صورت را بند نیندازید.  بنابراین تا مدت زمانی نباید لیزر کنید.

سخن پایانی:

هنگامی که فرآیند مربوط به فیشیال و پاکسازی صورت را به پایان رساندید دقت داشته باشید که تا سه روز اصلاً نباید لایه بردار مورد استفاده قرار دهید ؛ چرا که استفاده از روش لایه برداری ممکن است تا حد زیادی منجر به آسیب رسانی به پوست شما گردد . همچنین تلاش کنید که چند روزی را ورزش نکرده و کار های سنگین انجام ندهید. چرا که در این صورت ممکن است پوست شما عرق کرده و و یکسری حساسیت ‌هایی را برایتان ایجاد کند.  لذا ممکن است به پوستتان آسیب وارد شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان