تزریق چربی به سینه

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • تزریق چربی به سینه
 تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه

یک از محبوب ترین عمل های جراحی در بین بانوان عمل جراحی های زیبایی سینه و یا تزریق چربی به سینه می باشد که از طریق تزریق چربی به سینه  انجام می شود. تزریق چربی به سینه  مانند دیگر عمل های زیبایی در بین بانوان بسیار رواج پیدا کرده است و باب شده است. اینکه عمل زیبایی سینه توسط چه کسی انجام شود یک موضوع بسیار مهم است. مرکز زیبایی خانم دکتر فائزه عامری با داشتن بهترین تجهیزات و تجربه بسیار طولانی در خدمت  رسانی به بانوان عزیز پیشگام است.  تخصص و تجربه در عمل جراحی سینه بسیار مهم می باشد. شما با مراجعه به مرکز زیبایی خانم دکتر فائزه عامری که تجربه 4 سال کار در این زمینه را دارد دیگر نیازی نیست نگران باشید.

 تزریق چربی به سینه چگونه انجام می شود؟

برای اینکه عمل جراحی سینه از طریق چربی تزریق شده به سینه انجام شود  باید از دیگر جاهای بدن با استفاده از  روش لیپوساکشن چربی خارج شود که بیشتر این چربی ها از شکم و ران افراد گرفته می شود و سپس به سینه تزریق می شود.

بعد از گرفتن چربی خون و مایعات اضافی که در لیپوساکشن گرفته شده است را جدا می کنند تا چربی خالص به دست آید. سپس چربی به اندازه مساوی به هر دو سینه تزریق می شود. خانم دکتر فائزه عامره با داشتن 4 سال تجربه  و داشتن تخصص در این حوزه گزینه بسیار مناسبی در میان انواع پزشکان باشد که این عمل را انجام می دهند.

 زمان مناسب برای تزریق چربی به سینه

مانند هر عمل زیبایی دیگری  تزریق چربی از یک زمان مشخص برخوردار است که  بهتر است در این زمان ها تزریق انجام شود این زمان های  عبارتند از :

 افرادی که از سایز سینه کوچک خود ناراضی هستند. این مسئله باعث از دست دادن اعتماد به نفس در آنها می شود.

برای تزریق به سینه باید از لحاظ جسمی کاملا سالم باشید و هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

 بسیاری از خانم ها با بالا رفتن سن و یا دوران بارداری و شیر دادن فرزندان خود دچار کوچک شدن سینه می شوند که بعد از آن بهترین زمان برای  تزریق چربی به سینه می باشد.

  خانم هایی که سینه های نامتقارن دارند و این مشکل آن ها مادرزادی می باشد.

همچنین برای خانم هایی که با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرده اند و عمل ماستکتومی انجام داده اند. تزریق چربی به سینه گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

 بهترین نقطه برای تزریق چربی به سینه

 خانم دکتر فائزه عامری به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می کند و و در پیدا کردن بهترین نقطه برای تزریق  از تجربه و تبحر خود استفاده می کند خانوم دکتر فائزه عامری علاوه بر این موضوع در زمینه های تزریق چربی به دیگر نواحی بدن ، تزریق ژل ، جوانسازی ، زیبایی پوست و لیزر مو نیز به طور تخصصی فعالیت می کند. حال به ادامه مطلب بهترین نقطه برای تزریق چربی می پردازیم.

 اصلی ترین مرحله در تزریق چربی لیپوساکشن می باشد. به جمع آوری چربی لازم از نقاط دیگر بدن مربوط می باشد. لیپوساکشن خود یک عمل جراحی محسوب می شود. خود تزریق  چربی  یک عمل آسان محسوب می شود و احتیاج به تخصص و پزشک ماهر دارد.

 تزریق چربی به سینه چه مراحلی دارد؟

تزریق چربی مراحل مختلفی دارد که این عمل مراحل مختلفی دارد که شامل این مراحل می باشد:

 برداشتن چربی

اولین مرحله در  تزریق چربی به سینه  برداشتن چربی از بخش های مختلف بدن می باشد تا بتوانند چربی های سینه را از این طریق تامیین کنند. در این مرحله پزشک بخش های انتخاب شده را بی حس کرده و در آن برش های کوچکی ایجاد میشود و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن  برداشت چربی را   خارج می کنند.

آماده کردن چربی

 چربی که از بدن گرفته می شود ناخالص است و برای تزریق باید خالص شود به همین علت  چربی ها را در یک دستگاه مخصوص قرار می دهند تا بدین وسیله ناخالصی های چربی را جدا می کنند و بافت چربی که خالص شده است در  سرنگ های  مخصوص می ریزند و سپس برای تزریق آن را آماده می کنند.

 تزریق کردن چربی

در این مرحله از تزریق از سرنگ های مخصوص استفاده به می کنند تا بتوانند چربی را به سینه  تزریق کنند.  شما با تزریق چربی علاوه بر افزایش سایز سینه خود به دلخواه می توانید پوست خود را جوان کنید یا دست ها خود را جوان کنید و تزریق چربی تنها به افزایش سایز  سینه مربوط کی نمی شود.  معمولا از محل هایی از بدن که محل تجمع چربی محسوب می شود چربی های لازم برداشته می شود. به نواحی مورد علاقه بیمار تزریق می شود تا به یک اندام ایده آل برسد.

 مراقبت های  لازم  بعد از تزریق چربی به سینه

 بعد از اینکه عمل پروتز سینه با تزریق چربی انجام شود تا مدتی باید تحت نظر کلینیک باشد. تا از سلامت و وضعیت خود اطمینان داشته باشند. برای جلوگیری از بروز هرگونه عفونت به طور مداوم مورد چکاپ قرار بگیرند.  برای اینکه به این موضوع پی ببرید که از چه زمانی می توانید به  فعالیت  های روزمره خود باز گردید و بتوانید کار های خود را طبق معمول انجام دهید به نوع درمان شما بستگی دارد و خانم دکتر فائزه عامری در کلینیک زیبایی خود آن را به مراجعه کنندگان خود توضیح می دهد. بیشتر کسانی که متقاضی این عمل هستند بعد از عمل به یک دوره 10 روزه  استراحت نیاز دارند و در این مدت از رفتن به محل کار خود باید خودداری کنند تا بهبود آنها به طور کامل انجام شود. بعد از گذشت چند روز از عمل جراحی نتایج ان شروع به هویدا  شدن می کند .

در مدت اینکه نتیجه عمل مشخص می شود شما باید صبور باشید. به بدن خودتان برای بهبود و بروز نتالیج استراحت لازم را بدهید. به اندازه کافی صبور باشید. در هفته اولی که عمل تزریق انجام می شود به طور معمول هیچکس از نتیجه کار خود راضی نمی باشد. در هفته دوم نیز روال کار به همین صورت است و کسی از نتیجه کار دکتر خود راضی نیست. اما در هفته سوم وقتی نتیجه کاتر و علائم آن بروز می کند بیمار ها شگفت زده خواهند شد. از کار دکتر خود احساس رضایت می کنند. به جرات می توان گفت که دوران طی شدن و نقاهت عمل تزریق چربی یکی از سخت ترین دوران های نقاهت می باشد. سختی آن در برابر نتیجه کار بسیار لذت بخش است.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

 عوارض  تزریق چربی سینه

  تزریق چربی به طور کلی یکی از  از کم عارضه ترین و بی خطر ترین روش های زیبایی اندان و جوان سازی پوست در مقابل دیگر روش ها می باشد. بروز عوارض جانبی حاد در این روش بسیار غیر ممکن می باشد و تا کنون دیده نشده است و در کلینیک زیبایی خانم دکتر فائزه عامری پ با بیش از 4 سال  تجربه کاری که در زمینه های مختلفی مانند لیزر مو و تزریق ژل و چربی تخصص دارد تا کنون هیچ گونه عوارضی دیده نشده استو کبودی و ورم در محل تزریق چربی به طور معمول بعد از گذشت دو هفته به طور کامل از بین می رود.  یکی دیگر از سوال های پرتکرار ی که در کلینیک زیبایی خانم دکتر فائزه عامری پرسیده می شود و از سوال های پرتکرار می باشد این است که عمل تزریق چربی به سینه  تا چه اندازه ماندگاری دارد .

می توان گفت که تزریق چربی بسیار با دوام است  و دوام آن به صورت دائمی می باشد اما مسئله مهم در این زمینه تبحر پزشک شما در هنگام تزریق می باشد که ماندگاری آن را تعیین می کند.  همچنین از سوالاتی که از خانم دکتر عامری به کرات پرسیده می شود. این است که در صورت چاق یا لاغر شدن چه مشکلی پیش می آید. باید گفت تا هنگامی که اضافه وزن و کاهش وزن شما از ده کیلو گرم بالاتر یا پایین تر نرود. هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید و بلامانع می باشد.

 میزان چربی لازم برای افزایش حجم سینه ها

اینکه برای افزایش حجم به چه میزان چربی نیاز است بستگی به شرایط افراد دارد و وجود کمی چربی در بدن برای این کار کافی می باشد معمولا برای تزریق چربی به 10 یا 100 سی سی چربی احتیاج می شود و حجم زیادی از چربی نیاز نمی باشد  و این حجم چربی با عمل  لیپوساکشن ارز نواحی مختلف بدن برداشته می شود تا به محل مورد نیاز تزریق شود.

 سخن پایانی

 تخصص درهای لیزر ،جوان سازی پوست تزریق چربی و … دیگر خدمات زیبایی در حیطه تخصصی خانم دکتر فائزه عامری می باشد. علاوه بر موارد یاد شده تخصص دکترای عمومی را هم دارا می باشند. افرادی که تمایل دارند برای تزریق چربی  به سینه به کلینیک ایشان مراجعه  کنند باید بدانند که محل اقامت ایشان در تهران می باشد. مدرک تحصیل خود را نیز از دانشگاه تهران کسب کرده اند. اکنون به  صورت کاملا حرفه ای در کلینیک خود به تزریق چربی به سینه را به صورت حرفه ای انجام می دهند. تزریق چربی به سینه بهترین روش برای زیبای اندام و از بین بردن ناهماهنگی های موجود در این قسمت از بدن می باشد. افراد می توانند با اطمینان کامل از این روش استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان