بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

بهترین کلینیک لیزردر حکیمیه :در شرایط کنونی جامعه افزایش درخواست جهت دریافت خدمات زیبایی بیشتر شده است. ازاین‌رو مشاهده می‌شود که حتی برخی در آرایشگاه‌های شخصی عمل‌های ساده و سبک زیبایی را انجام می‌دهند. اما انجام این عمل‌های زیبایی در مراکز نامعتبر و ناشناس می‌تواند به ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری منجر شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک لیزر در تهرانپارس و مرکز لیزر در حکیمیه را به شما معرفی کنیم.

عمل لیزر انواع مختلفی دارد و از دستگاه‌های مختلفی برای انجام لیزر استفاده می‌شود. لیزر در زمره مدرن‌ترین و بروزترین دستگاه‌های رفع موی زائد و مشکلات پوستی است. لیزر این امکان را دارد تا با استفاده از پرتوهای نور و طول‌موج مناسب پوست مشکلات پوستی و ضایعات را رفع کند.

اثربخشی لیزر بسیار بالاتر از دیگر روش‌های مشابه است. بعلاوه درد کم و عوارض جانبی بسیار اندک ازجمله مهم‌ترین دلایل انتخاب این روش است.

مرکز زیبایی و جوان‌سازی دکتر فائزه عامری به‌عنوان بهترین کلینیک لیزر در تهرانپارس خدمات مختلفی را ارائه می‌کند که تنها یکی از این خدمات، خدمات لیزر است. این مرکز لیزر در حکیمیه تهرانپارس واقع شده است. این مرکز می‌تواند بهترین لیزر در تهرانپارس برای ارائه خدمات زیبایی به شما باشد.

خدمات مرکز کلینیک لیزر در تهرانپارس (حکیمیه)

  • تزریق ژل، در این روش با استفاده از ژل، خطوط چین‌وچروک صورت از بین می‌رود.
  • هایفوتراپی، روشی بدون درد و غیرتهاجمی که باعث لیفت نواحی صورت و گردن می‌شود. در این روش از دستگاه‌ هایفو با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا استفاده می‌کنند. هایفوتراپی یکی از روش‌های از بین بردن چین‌وچروک در مدت‌زمان کم و با هزینه کم است. این روش به دلیل عدم بیهوشی و نداشتن خونریزی و بخیه و پانسمان طرفداران زیادی دارد.
  • بلفروپلاستی، این عمل زیبایی به منظور زیباسازی پلک و اطراف چشم انجام می‌شود. در ضمن می‌تواند مشکلات عملکرد پلک را هم درمان کند.
  • تزریق چربی، در این روش چربی‌های اضافی نواحی مانند شکم توسط عمل لیپوساکشن برداشته می‌شود سپس به نواحی موردنظر تزریق می‌شود.
  • تزریق بوتاکس، در عمل بوتاکس با فلج کردن قسمتی از پوست، جوان‌سازی صورت می‌گیرد.
  • کربوکسازی تراپی، در این روش با افزایش خون‌رسانی و کلاژن سازی جوان‌سازی پوست انجام می‌شود.
  • فیشیال و پاک‌سازی، این روش برای داشتن پوستی شفاف و زیبا استفاده می‌شود.
  • لیزر موهای زائد، در این روش موهای زائد به بهترین شیوه ز بین می‌روند.

انواع لیزر در بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

از انواع مختلف لیزر برای برطرف کردن موهای زائد و ضایعات پوستی استفاده می‌شود. در ادامه چند نوع لیزر به‌صورت خلاصه معرفی می‌کنیم:

لیزر کیوسوئیچ

این لیزر از طول‌موج 532 و 1064 استفاده می‌کند. برای از بین بردن لک‌ها و ضایعات پوستی نظیر خال‌ها، ماه‌گرفتگی و … استفاده می‌شود. این دستگاه قابلیت این را دارد که طی یک جلسه لک‌های التهابی را برطرف کند.

لیزر فرکشنال CO2

این لیزر برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. این لیزر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از آفتاب و پیری پوست استفاده می‌شود. این لیزر با تحت تأثیر قراردادن کلاژن لایه میانی پوست، تنها روی لایه سطحی و لایه میانی اثر می‌گذارد. نقطه‌ضعف این لیزر عدم نفوذ به عمق پوست و عدم دسترسی‌اش به کلاژن‌های آن منطقه است.

لیزر اربیوم

این لیزر کاری شبیه به لایه‌برداری انجام می‌دهد. لیزر اربیوم سلول‌ها را هدفمند تخریب می‌کند، اما گرمای زیادی به بافت های اطراف نفوذ نمی‌کند. به عبارتی این لیزر به‌صورت کنترل‌شده به پوست آسیبی می‌زند که برای پوست مفید است. این لیزر توسط انفجار ضربان دار، انرژی لازم را به پوست انتقال می‌دهد.

لیزر آر اف فرکشنال (RF)

از این لیزر برای درمان شل شدگی پوست استفاده می‌شود. از این لیزر برای درمان جای زخم، اسکار و … استفاده می‌شود. این لیزر دوره نقاهت ندارد و پس از انجام عمل لیزر می‌توانید سریعاً به کار و زندگی خود برگردید.

لیزر الکساندرایت

شاید این روزها  نام این لیزر را به‌وفور در اینترنت و شبکه‌های مجازی دیده باشید. این نوع لیزر می‌تواند ضایعات پوستی مربوط به رنگ‌دانه‌ها را از بین ببرد و آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب‌سوختگی و برنزه شدن را از بین ببرد. این لیزر لکه‌های پوستی مانند ضایعات پوستی دوران بارداری را هم از بین می‌برد. هم‌چنین ناهنجاری‌های عروقی، وریدهای عنکبوتی، تلانژکتازی در صورت و پاها و قارچ ناخن‌های دست‌وپا را درمان می‌کند.

لیزر Nd- YAG

این لیزر برای بسیاری از بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. می‌تواند واریس و مشکلات عروقی را درمان کند. لکه‌های قهوه‌ای حاصل از افزایش سودای بدن و پیری را رفع می‌کند. موهای زائد را از بین می‌برد. از همه مهم‌تر اینکه چین‌وچروک‌های پوست را از بین می‌برد.

لیزر دایود در بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

این لیزر تقریباً پرکاربردترین و کارآمدترین نوع لیزر است. طول‌موج این لیزر 800 تا 810 نانومتر است و عمق نفوذ بالایی دارد. این طول‌موج، ایدئال‌ترین میزان طول‌موج برای حذف موهای زائد توسط لیزر است. طول‌موج این دستگاه آسیبی به بدن شما و پوستتان نمی‌رساند.

این دستگاه لیزر تقریباً برای هر نوع تیپ پوستی مناسب است. اما ممکن است برای پوستهای رنگ روشن که موهای نازکی دارند؛ عملکرد عالی نداشته باشد. برای پوست‌های رنگ روشن بهتر است از طول‌موج‌های پایین‌تر استفاده شود. استفاده از لیزر فایبر لیزر پرو – U   ، برای این گروه بیشتر توصیه می‌شود. در این روش اثرات درمانی خیلی زود مشاهده می‌شود و عوارض جانبی چندانی ندارد.

استفاده از دستگاه لیزر فایبر پرو یو بیش از دیگر دستگاه‌های لیزر توصیه می‌شود. دلیل آن نیز قدرت بالای آن است. در ادامه به‌صورت مفصل با این دستگاه آشنا می‌شویم.

چرا باید لیزر کنم؟

لیزر علاوه بر اینکه می‌تواند ضایعات پوستی را درمان کند برای رفع موهای زائد هم استفاده می‌شود. رفع موهای زائد به شیوه‌های سنتی، استفاده از انواع موم و صمغ و…دستگاه‌های اپیلاسیون، دائمی نیستند. این شیوه‌ها علاوه بر درد زیاد ماندگاری هم ندارند. بعلاوه در اغلب شیوه‌های سنتی شما باید منتظر بمانید موها مقداری رشد کنند. چه کشی از موهای زائد تنفر ندارد؟

لیزر می‌تواند مدت طولانی دوام داشته باشد و دیگر رنگ موی زائد را در بدن خود نخواهید دید. به کمک لیزر اعتمادبه‌نفستان افزایش می‌یابد و در وقت شما هم صرفه‌جویی می‌شود. زیرا دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه و… برای جلسات اپیلاسیون نیست.

لیزر برای نقاط مختلف صورت و بدن کاربرد دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد. مگر اینکه باردار باشید یا در دوران شیردهی بسر ببرید که بهتر است با پزشک مشورت کنید.

لیزر درمانی درد بسیار کمی دارد و شاید شما اصلاً متوجه چیزی حین درمان نشوید. اگر هم درد داشته باشد دردش بسیار کم است. ممکن است نتایج لیزر به‌سرعت قابل‌مشاهده نباشد اما در طولانی‌مدت نتیجه ماندگارتر و بهتری دارد.

دستگاه Fiber Laser Pro-U  در بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

 

این دستگاه جز جدیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های لیزر است. در دسته نسل 9 لیزر برای موهای زائد قرار دارد. می‌تواند بیش از 90 درصد موهای زائد بدن را از بین ببرد. این دستگاه ساخت کشور آمریکا است و در نوع خود بی‌همتا است. این دستگاه تنها دستگاهی است که تکنولوژی D20204 را دارد. با استفاده از این دستگاه هزینه‌ها به میزان چشمگیری برای پزشک و بیمار کاهش می‌یابد.

در دستگاه‌های فایبر لیزر پرو – U    سه طول‌موج الکس (155)، دایود (808) و ان دی یاگ (1064) استفاده می‌شود. در این دستگاه به دلیل استفاده از هر سه تکنولوژی دستگاه‌های لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ، می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان دهد.

در این دستگاه به دلیل عمق بالای نفوذ فوتون‌ها به فولیکول مو، میزان تأثیر بسیار بیشتر از انواع مشابه خود است.

دستگاه فایبر لیزر پرو – U    به دلیل راحتی کار برای پزشک، عمر بی‌نهایت اپتیک لیزر، سبکی هند پیس، سرعت و قدرت بالای کار، راحتی بیمار به دلیل نداشتن درد بسیار موردتوجه است. هند پیس سبک این دستگاه نیز موجب می‌شود پزشک حین درمان میزان خستگی کمتری تجربه کند و درنتیجه کارش را با آرامش بیشتری انجام دهد.

همان‌طور که اشاره شد اپتیک لیزر این دستگاه عمر بی‌نهایت دارد و این خود موجب صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها می‌شود. خود این دستگاه هم عمر بالایی دارد. باوجود گران بودن قیمت دستگاه به دلیل عمر بالا ارزش خرید دارد.

این دستگاه در تنظیمات خود قابلیت تنظیمات جنسیت و تنظیمات برای نواحی مختلف بدن را دارد. این مزیت می‌تواند نشان دهد که این دستگاه بهترین عملکرد را برای شما خواهد داشت.

این دستگاه عوارض سوختگی بسیار پایینی دارد. تعداد جلسات کمتری نیاز دارد و می‌تواند موهای نازک و کرک مانند را نیز از بین ببرد.

شاید شما هم بین تمامی موارد لیزر بالا مردد باشید. در این مواقع می‌توانید هدف خود را از لیزر درمانی بررسی کنید. می‌خواهید ضایعات پوستی‌تان را از بین ببرید یا موهای زائدتان را دفع کنید. برای دفع موهای زائد بی‌شک استفاده از لیزر فایبر لیزر پرو – U    قطعاً بهترین روش است. در این روش شما می‌توانید درمانی بدون درد و راحت را انجام دهید.

 دریتفت نوبت از بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه

حال نوبت به انتخاب پزشک و کلینیک درمانی است. بهتر است برای انتخاب پزشک دقت کنید تا پزشک متخصص و مجربی را برگزینید. باید در انتخاب کلینیک هم‌ مکانی را انتخاب کنید که بتوانید با خیال راحت پوستتان را به دست پزشک بسپارید. اگر عمل لیزر را فرد نابلدی انجام دهد ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری برای شما و پوستتان داشته باشد. بهترین کلینیک لیزر در تهرانپارس می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

در مرکز زیبایی پوست، مو لیزر دکتر فائزه عامری،بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه و بروزترین خدمات از قبیل تزریق ژل، هایفوتراپی، بلفروپلاستی، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، کربوکسازی تراپی، فیشیال و پاک‌سازی و لیزر موهای زائد انجام می‌شود. این مرکز به‌عنوان مرکز لیزر در حکیمیه، می‌تواند بهترین لیزر در تهرانپارس باشد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی  از بهترین کلینیک لیزر در حکیمیه  هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان