مرکز لیزر حکیمیه

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • مرکز لیزر حکیمیه

مرکز لیزر حکیمیه دکتر فائزه عامری

تمام آن چیزی که باید درباره لیزر الکس دایود بدانید

مرکز لیزر حکیمیه دکتر فائزه عامری: بشر از دیرباز به دنبال زیبایی بوده است. یکی از راه‌های به دست آوردن زیبایی حذف موهای زائد بدن است. با توجه به زندگی‌های امروزی و بر هم خوردن تعادل هورمونی در بدن انسان‌ها، موهای زائد برای برخی تبدیل به معضل بزرگی شده است. یکی از راه‌های از بین بردن موهای زائد استفاده از لیزر است. لیزر الکس دایود به‌عنوان کامل‌ترین دستگاه لیزر، یکی از بهترین‌های این عرصه است. در این مقاله تمام آن چیزی که باید درباره‌ی لیزر الکس دایود بدانید را به شما می‌گوییم.در ادامه بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس و بهترین لیزر در تهرانپارس(بهترین لیزر در حکیمیه) را به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه لیزر دایود چیست؟

مرکز لیزر حکیمیه

همان‌طور که گفته شد این دستگاه یکی از بهترین و کامل‌ترین دستگاه‌های لیزر در دنیا است. طول‌موجی که در این دستگاه استفاده می‌شود حدود 810 نانومتر است. فاکتور 810 نانومتر بهترین طول‌موج جهت حذف موهای زائد بدن است. در این دستگاه نور با طول‌موج 810 نانومتر به‌وسیله‌ی ملانین در فولیکول پوست جذب می‌شود. این اتفاق باعث کاهش جذب آب و هماتوگلوبین می‌شود.

جالب است بدانید که طول‌موج این دستگاه هیچ ضرری برای پوست و بدن ندارد. به همین دلیل جز انتخاب‌های اول هر کس برای لیزر و حذف موهای زائد است. این دستگاه این قابلیت را دارد که با استفاده از طیف متفاوتی از طول‌موج، انواع متفاوتی از بیماران با انواع مو را درمان کند.

چرا الکس دایود؟

این دستگاه لیزر می‌تواند به‌راحتی شما را از شر موهای زائد خلاص کند. پوست شما هر رنگی باشد (تمام 6 نوع تیپ پوستی)، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. البته یادتان نرود که طول‌موج پایین‌تری برای پوست‌های روشن و طول‌موج بالاتر برای پوست‌های تیره استفاده می‌شود. اگر دوست دارید نتایج درمان را خیلی سریع مشاهده کنید، دوست دارید از روشی استفاده کنید که هیچ دردی نداشته باشد، دوست دارید از روش بی‌خطری استفاده کنید، حتم بدانید لیز الکس دایود برای شما بهترین است. چه کسی از موهای زائد تنفر ندارد؟ هیچ‌کس! پس تصمیم بگیرید و بهترین روش ممکن را انتخاب کنید.

یکی دیگر از دلایل برتری دستگاه لیزر الکس دایود، ترکیب با طول‌موج الکس به همراه مزایای دایود است. ترکیب این دو، همان ترکیبی را به وجود می‌آورد که شما تا امروز به دنبال آن بودید.

نوعی از این دستگاه با نام Soprano Ice Platinum وجود دارد که مجهز به سیستم خنک‌کننده است. این خنک‌کننده باعث می‌شود که پوست شما در طول درمان خیلی داغ نشود و احساس خنکی داشته باشد. درنتیجه احتمال سوختگی پوست بسیار کم می‌شود. این موضوع باعث راحتی شما حین انجام عمل می‌شود.

ممکن است شما از طرفداران لیزر الکساندرایت باشید، البته که الکساندرایت به‌نوبه خود و در زمان خود جز بهترین‌ها است. اما لیزر الکس دایود حتی با طول‌موج 755 نانومتر مانند الکساندرایت، می‌تواند همان تأثیر را داشته باشد.حتی ممکن است تأثیر الکس دایود بیشتر از الکساندرایت باشد. گرچه دردناک بودن الکساندرایت چیزی نیست که بتوان به‌راحتی از کنارش گذشت. چه کسی کتمان می‌کند که به دنبال روش‌های راحت و بدون درد است؟!

امواج دایود:

علاوه بر تفاوت در طول‌موج و میزان درد، در لیزر الکساندرایت از گروه‌های لیزر جامدی استفاده می‌شود اما در لیزر دایود لیزرهای نیمه‌هادی به‌کاربرده می‌شود.

از طرفی لیزر دایود به دلیل داشتن طول‌موج بلندتر (808) نسبت به طول‌موج الکساندرایت (755) بیشتر به عمق پوست نفوذ می‌کند. این نفوذ عمیق موجب دسترسی بیشتر به نواحی پایین فولیکول می‌شود. هرچقدر این دسترسی عمیق‌تر و بیشتر باشد اثر آن ماندگارتر و باکیفیت‌تر است. با توجه به این خصوصیت این نوع لیزر برای موهای ضخیم و تیره بیشتر از موهای نازک و روشن، مناسب است. لیزرهای دایود هم مناسب آقایان است هم خانم‌ها و تقریباً برای تمام نقاط بدن کاربرد دارد.

با استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود لازم است که جلسات درمانی بیشتر و البته با زمان کمتری را سپری کنید. زیرا اپلیکاتور استفاده‌شده برای الکس دایود بزرگ است و این باعث می‌شود کار با سرعت بیشتری انجام شود.

این دستگاه ممکن است در موارد بسیار نادر برخی عوارض جانبی را داشته باشد. ازجمله می‌توان به تیره شدن پوست، سوختگی و ایجاد تاول، قرمزی، تورم و خارش و گاهی ایجاد کهیر و نتیجه نامطلوب اشاره کرد. اما تمام این عوارض عوارضی هستند که بسیار نادرند. دقت کنید که در صورت بارداری به دلیل استفاده از امواج در این روش لیزر، قادر به استفاده از این روش نخواهید بود. در مدت شیردهی هم باید زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او این کار را انجام دهید.

شاید لازم باشد بیماری‌های زمینه‌ای شما هم چک شود. مثلاً اگر مبتلا به دیابت حاد هستید و زخم‌هایی روی پوست خود دارید حتما به پزشک بگویید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید که ممکن است روی پوست شما تأثیر داشته باشد، حساسیت خاص به برخی داروها و… را نیز با پزشک در میان بگذارید. اگر پوست بسیار حساسی دارید که با کوچک‌ترین تماس ممکن است قرمز شود و خارش بگیرد هم از جمله مواردی است که پزشک باید در جریان قرار بگیرد.

جهت ماندگاری اثر لیزر لازم است سالیانه هم تحت نظر باشید. سال اول دو جلسه و سال‌های بعد یک جلسه برای تمدید اثر لیزر کافی است.

 چرا دستگاه Fiber Laser Pro-U در مرکز لیزر حکیمیه؟

کلینیک لیزر حکیمیه

این دستگاه در زمره جدیدترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های رفع موهای زائد است. این دستگاه از سه طول‌موج متفاوت استفاده می‌کند.

  • طول‌موج الکس (155)
  • دایود ( 808)
  • ان دی یاگ ( 1064)

میزان بالای عمق نفوذ این دستگاه و عملکرد ماندگار و 90 درصدی آن، این دستگاه را تبدیل به غول دستگاه‌های لیزر کرده است. این دستگاه می‌تواند عملکرد الکس دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ را یکجا به شما نشان دهد.

این دستگاه به دلیل داشتن تنظیمات تعیین جنسیت بیمار و تعیین نقطه موردنظر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. عوارض این دستگاه، از جمله میزان قرمزی، خارش، تورم و سوختگی بسیار پایین است.

برخلاف دستگاه الکس دایود که نمی‌تواند عملکرد خوبی در برابر پوسته‌ای رنگ روشن و نوهای نازک داشته باشد، این دستگاه می‌تواند موهای نازک و کرک مانند سفیدپوستان را نیز از بین ببرد.

کلینیک‌های مجهز و بسیار بزرگ دنیا، از این روش برای درمان موهای زائد استفاده می‌کنند. این روش در تمام کلینیک‌های ایران ارائه نمی‌شود. به دو دلیل: زیرا هم جدید است و هم نیاز است توسط دستگاه مخصوص و یک متخصص مجرب این کار انجام شود. اگر لیزر دایود توسط متخصص مجربی انجام نشود ممکن است به دلیل عمق بالای نفوذ به پوست، موجب سوختگی شود.

مرکز زیبایی پوست، مو لیزر دکتر فائزه عامری، بهترین کلینیک لیزر در تهرانپارس (حکیمیه)است. این مرکز با ارائه خدمات لیزر ازجمله لیزر فایر پرو یو، شما را برای درمان موهای زائد کمک می‌کند. با مراجعه به مرکز کلینیک لیزر در تهرانپارس، بابت مراجعات دوره‌ای آتی، بهداشت محیط درمانی (جهت عدم انتقال بیماری‌ها نظیر کرونا و…) خیالتان راحت است.

قبل از عمل لیزر الکس دایود چه‌کار کنم؟

سعی کنید تا 7 روز قبل از عمل از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراءبنفش، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و برنزه شدن خودداری کنید. این کار باعث سوختگی شما حین عمل لیزر می‌شود. یک هفته قبل از درمان؛ از محصولات ضد آفتاب رنگی که پوست شما را برنزه می‌کنند به‌هیچ‌عنوان استفاده نکنید.

قبل از لیزر ناحیه موردنظر خوب تمیز شود و چربی آن از بین برود. اگر می‌خواهید قبل از درمان از کرم بی‌حسی استفاده کنید مشکلی ندارد، فقط می‌توانید حدود 40 دقیقه قبل از درمان از کرم بی‌حسی استفاده کنید. اما قبل از شروع درمان باید کاملاً صورت خود را بشویید و تمیز کنید.

استفاده از داروهای لایه‌بردار نظیر AHA/BHA ها، حتی هیدروکینون ساده و…یک هفته قبل از عمل ممنوع است. این لایه‌بردارها  باعث می‌شود پوست شما به‌شدت نازک و حساس شود و عوارض جانبی عمل زیاد می‌شود و شما نتیجه نامطلوب بگیرید.

از کارهایی که باعث داغ شدن پوست شما قبل از عمل می‌شود خودداری کنید. استفاده از شنا، سونا، حمام داغ، قرار گرفتن در معرض آفتاب داغ، انجام فعالیت بدنی شدید قبل از عمل ممنوع است. زیرا این اتفاق‌ها هم باعث افزایش فشارخون و هم باعث داغی پوست می‌شود. داغی پوست می‌تواند حساسیت پوست را حین عمل بسیار بالا ببرد.

اگر اخیراً از داروهای خاصی نظیر آنتی‌بیوتیک یا داروهای مخصوص کرونا استفاده کرده‌اید حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. این داروها ممکن است باعث افزایش حساسیت شما به نور شود و به کسب نتیجه‌ی نامطلوب منجر گردد.

بعد از عمل لیزر الکس دایود چکار کنم؟

تا 7 روز در معرض اشعه ماوراءبنفش و نور شدید خورشید قرار نگیرید. اگر پوست و موهای شما خیلی روشن است ممکن است اثر لیزر روی پوستتان کمتر از دیگران باشد؛ قبل از عمل دراین‌باره با پزشک مشورت کنید.

اگر تا 72 ساعت پس از عمل دچار قرمزی، تورم، خارش و… شدید عوارض طبیعی است که با استفاده از برخی داروها تحت نظر پزشک از بین می‌رود. در صورت ادامه عوارض، به‌صورت شدید، بیش از این مدت، سریعاً به پزشک مراجعه نمایید.

انتخاب پزشک و کلینیک مناسب مرکز لیزر حکیمیه

نظر دکتر شما از همه‌چیز مهم‌تر است. این‌که دخترخاله‌تان یا خواهرتان قبل و بعد از عمل فلان کار را کردند و اتفاق خاصی نیفتاد، دلیل بر این نیست که برای شما هم به همان صورت باشد. سعی کنید قبل و بعد از عمل با پزشک در تعامل باشید و دستورات او را دقیق اجرا کنید. تیپ پوستی هر کس با دیگری متفاوت است. این پزشک است که تیپ پوست شما را تشخیص می‌دهد و بهترین روش درمان را انتخاب می‌کند.

پس لازم است که شما پزشک متخصص و کاربلدی انتخاب کنید که به تمام جنبه‌های تیپ‌های پوستی و عمل لیزر آگاه باشد. پزشکی که تجربه کافی در کار با این دستگاه را داشته باشد. پزشکی که چندین و چند عمل لیزر موفق داشته باشد.

این‌که شما تصمیم بگیرید از کدام روش برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید شاید ابتدا اهمیت چندانی نداشته باشد. شاید ابتدا هدف شما تنها رسیدن به زیبایی و خلاصی از شر موی زائد باشد. اما باید بدانید انتخاب دقیق و مناسب روش درمان، انتخاب پزشک مناسب و کلینیک معتبر می‌تواند صرف وقت و هزینه شما را تضمین کند.

در مرکز زیبایی پوست، مو لیزر دکتر فائزه عامری، بروزترین خدمات از قبیل تزریق ژل، هایفوتراپی، بلفروپلاستی، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، کربوکسازی تراپی، فیشیال و پاک‌سازی و لیزر موهای زائد انجام می‌شود. این مرکز به عنوان مرکز لیزر در حکیمیه، می‌تواند بهترین لیزر در تهرانپارس باشد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای دریافت خدمات هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان