دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • بلاگ
  • -
  • دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس

بهترین دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس

پوست انسان به دلیل حساسیت بالا نیاز به مراقبت زیادی دارد. با گذر عمر و افزایش سن چین و چروک‌هایی بر روی پوست شکل می‌گیرد.که به مرور زمان به خطوط عمیق‌تری تبدیل می‌شود. هر یک از خطوط ایجاد شده بر شادابی و زیبایی پوست تأثیرات منفی داشته و افتادگی عضلات و پیری آن را به دنبال دارد. امروزه با گسترش علم، روش‌های مختلفی در جهت جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌ها وجود دارد که توسط پزشکان متخصص با کمترین عوارض انجام می‌شود. مراکز زیبایی و جوانسازی تهرانپارس با استفاده از روش‌های بوتاکس، تزریق چربی، تزریق ژل، هایفو و جالپرو در جهت زیبایی و جوانسازی پوست خدمات گسترده‌ای را به افراد ارائه می‌دهد. در ادامه به توضیح هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

بوتاکس:

تزریق بوتاکس یک عمل زیبایی است که طرفداران زیادی دارد و بدون نیاز به جراحی صورت می‌گیرد. بوتاکس از سم باکتری کلستریدیوم به دست می‌آید و برای فلج کردن موقت عضلات استفاده می‌شود. بوتاکس در جهت رفع پیری پوست و چین و چروک‌ها در نواحی مختلف بدن مانند محو خطوط پیشانی، بین دو ابرو و نواحی اطراف چشم به کار می‌رود.

همچنین از این روش می‌توان برای رفع تعریق ناحیه زیر بغل نیز استفاده کرد. بوتاکس یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینیوم آزاد می‌کند و با این کار مانع فعالیت موقت عصب‌های اخم و خنده می‌شود. با فلج شدن موقتی این عصب‌ها فرد قادر به اخم کردن نیست و از این طریق خطوطی در ناحیه پیشانی ایجاد نمی‌شود.

تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس موجب کشیدگی پوست شده و از این طریق عاملی برای از بین بردن چروک‌های صورت به شمار می‌آید. تأثیرات این تزریق پس از یک هفته قابل مشاهده است و عوارض جدی به دنبال نداشته و به عنوان یک روش مفید برای شادابی و جوانسازی پوست در دنیا شناخته شده است. بوتاکس یک درمان موقتی در جهت جلوگیری از پیری پوست محسوب می‌شود و پس از 6 ماه باید دوباره توسط پزشک تمدید شود.

مکانیزم اثربخشی بوتاکس به این گونه است که ماهیچه‌ها برای حرکت و فعالیت خود از اعصاب دستور می‌گیرند و این فرمان از طریق ماده‌ای به نام استیل کولین به ماهیچه‌ها منتقل می‌شود. در اصل کار بوتاکس جلوگیری از ترشح این ماده است و مانع از حرکت و انقباض ماهیچه‌ها شده و آن‌ها را در حالت ثابت نگه‌ می‌دارد. بهترین مراکز بوتاکس تهرانپارس با رعایت استانداردهای لازم و توسط پزشکان ماهر و باتجربه این تزریق را انجام می‌دهند تا فرد با مشکلات و عوارض جدی روبرو نشود. توصیه می‌شود بعد از تزریق بوتاکس به مدت 24 ساعت از استحمام اجتناب کرد. ناحیه تزریق شده را نباید ماساژ داد و از مصرف نوشیدنی‌های داغ پرهیز کرد.

تزریق چربی بهترین دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس:

تزریق چربی یکی از روش‌های مؤثر برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های پوست است. با افزایش سن از میزان تولید کلاژن بدن کاسته می‌شود و این امر موجب کاهش چربی پوست شده و پیری آن را به دنبال دارد. افراد به دلایل متفاوتی مانند فرورفتگی گونه، حجم‌دهی به لب‌ها، وجود حفره‌هایی در صورت و … برای تزریق چربی اقدام می‌کنند تا صورت خود را شاداب و زیبا کنند. در این روش مقداری چربی از قسمت‌های مختلف بدن که محل تجمع چربی است مانند ران، پهلو و باسن، برداشته می‌شود و آن را به صورت، دست‌ها، سینه‌ها و سایر نقاط مدنظر تزریق می‌کنند. معمولا تزریق چربی عوارض خطرناکی به همراه ندارد و اگر توسط متخصص انجام شود، ماندگاری و تأثیرات بیشتری بر روی پوست خواهد داشت. بنابراین توصیه می‌شود افراد برای تزریق به مراکز معتبر در تهرانپارس مراجعه کنند.

پزشک برای برداشتن چربی با استفاده از سوزن‌های مخصوصی، مقدار چربی مورد نیاز را به پوست تزریق می‌کند. سلول‌های چربی پس از وارد شدن به پوست به وسیله خون‌رسانی به بافت بدن جذب می‌شوند. تزریق چربی به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود.

زمانی که میزان چین و چروک صورت خیلی عمیق باشد و با روش‌های پزشکی دیگر درمان نشود، عمل تزریق چربی صورت می‌گیرد. تزریق چربی برای برجسته کردن چانه و گونه‌ها، حجم‌دهی به لب‌ها، برطرف کردن چروک‌های اطراف دهان، رفع گودی زیر چشم، رفع افتادگی عضلات، پرکردن چاله‌هایی که در صورت وجود دارد و … کاربرد زیادی دارد. از مزایای منحصر به فرد تزریق چربی می‌توان به جذب سریع چربی به پوست، بهبود بافت صورت، فرم‌دهی زیبا به صورت، ماندگاری طولانی مدت به مدت 5 سال، امکان تزریق چربی به نقاط مختلف بدن، برخورداری از ظاهری طبیعی و … اشاره کرد.

پس از انجام تزریق ممکن است صورت چند روز کبود شود که این کبودی و تورم کاملا طبیعی است و با استراحت کافی بهبود پیدا می‌کند.

تزریق ژل بهترین دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس:

تزریق ژل یکی دیگر از روش‌های مؤثر در جهت جوانسازی پوست به شمار می‌آید. از مزایای تزریق ژل نسبت به تزریق چربی این است که نیاز به استخراج چربی از بدن ندارد و قابل برداشت است. سرعت اثربخشی ژل بسیار بالا بوده و پس از تزریق اصلا تورم و کبودی بر روی پوست قابل مشاهده نیست.

استفاده از ژل برای رفع خشکی پوست و چروک‌های ایجاد شده، موقتی است و پس از مدتی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ زیرا با گذشت زمان این مواد در بدن خراب می‌شوند. فیلرها یا حجم‌دهنده‌ها مشابه ژل هستند و با تزریق آن در زیر پوست می‌توان حجم از دست رفته صورت را جبران کرد. افراد زیادی به دلیل عوارض کمی که تزریق ژل به همراه دارد از این روش درمانی در جهت شادابی و رفع خطوط ایجاد شده در صورت استفاده می‌کنند. پرطرفدارترین روش جوانسازی پوست در سراسر دنیا بعد از تزریق بوتاکس، تزریق فیلرهای پوستی است.

کاربردژل:

از کاربردهای مفید فیلرهای پوستی می‌توان به برجسته کردن لب‌ها، افزایش حجم چانه و گونه‌ها، رفع خطوط پیشانی، خط اخم و خنده، خطوط اطراف لب، لیفت ابرو، رفع افتادگی عضلات صورت، رفع سیاهی زیر چشم و … اشاره کرد. از این روش درمانی برای جوانسازی دست‌ها نیز استفاده می‌شود. فیلرهای موقت از کلاژن، هیالورونیک اسید، پلی لاکتیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته می‌شوند. کلاژن یکی از اجزای تشکیل‌دهنده پوست و بافت بدن است که موجب سفتی پوست می‌شود. با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند که با استفاده از تزریق ژل این ماده مانع از پیری پوست می‌شود. کلاژن برای تزریق به پوست عوارض کمتری دارد، ولی ماندگاری زیادی ندارد و پس از 3 ماه اثر آن از بین می‌رود. امروزه تزریق ژل از جنس هیالورونیک اسید طرفداران زیادی دارد؛ زیرا تزریق آن نسبت به سایر جنس‌های موجود در بازار آسان‌تر است.

هایفوتراپی بهترین دکتر زیبایی و جوانسازی در تهرانپارس:

 

هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید برای سفت کردن و لیفتینگ پوست محسوب می‌شود که بدون درد، خونریزی و غیرتهاجمی است. در هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت به شکل متمرکز به قسمت مخصوصی از پوست انرژی وارد می‌شود و تحریک کلاژن‌ها را بر عهده دارد. وظیفه کلاژن‌ها، سفت کردن بافت‌های بدن است.

در نتیجه با فعالیت بیشتر کلاژن‌ها، پوست صاف‌، سفت‌تر و فاقد چین و چروک می‌شود. هایفوتراپی به سایر سلول‌های پوستی، ماهیچه‌ها و عصب‌ها هیچ آسیبی وارد نمی‌کند و یک روش زیبایی و درمانی کاملا ایمنی است. از این روش برای لیفت صورت و از بین بردن خطوط و چروک‌های ناحیه گردن و بالای سینه استفاده می‌شود. این روش درمانی برای افراد 35 تا 75 ساله که می‌خواهند پوستی زیبا داشته باشند، مفید است و فرآیند پیری پوست را به تأخیر می‌اندازد. در واقع هدف استفاده از هایفو کاهش روند پیری است.

از مزایای هایفو می‌توان موارد مختلفی مانند لیفت گردن، گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها، زیبایی وضعیت خط چانه، رفع شل شدگی پوست در ناحیه گردن و صاف کردن پوست صورت را نام برد. معمولا هایفو به مدت 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن باید به پزشک مراجعه کرد و در جهت ترمیم آن اقدامات لازم را انجام داد. بعد از انجام هایفو نیازی نیست از دارو و یا پماد استفاده شود و بلافاصله می‌توان به فعالیت‌های روزمره پرداخت.

جالپرو:

جالپرو یک ماده قوی و قابل تزریق در جهت جوانسازی پوست است. تزریق این ژل برای درمان جای جوش، از بین بردن ترک‌های پوستی و رفع چین و چروک‌های عمیق به کار می‌رود. جالپرو برای بهبود پوسته پوسته شدن پوست و لایه‌برداری نیز کارایی زیادی دارد. از این ژل برای حجم‌دهی لب‌ها، رفع چروک صورت و دست‌ها استفاده می‌شود. این ماده با ترکیب هیالورونات سدیم و اسیدهای آمینه اثرات قابل توجهی بر روی پوست می‌گذارد. از خواص این ماده می‌توان به آبرسان بودن، حجم‌دهندگی و تحریک کلاژن اشاره کرد. جالپرو با دارا بودن اسیدهای آمینه برای جوانسازی و شفاف کردن پوست بسیار مؤثر است. با تزریق جالپرو به بدن، سلول‌های پوستی برای تولید کلاژن تحریک می‌شوند و این عمل در ایجاد چهره‌ای سالم و جذاب اثرگذار است. جالپرو به صورت درمان مکمل به همراه بوتاکس و فیلرهای پوستی قابلیت تزریق دارد.

عملکرد ژل به این گونه است که با افزایش سن از فعالیت فیبروبلاست‌ها کاسته می‌شود. جالپرو به عنوان یک ماده غنی از اسیدهای آمینه، تقویت فیبروبلاست‌ها را بر عهده می‌گیرد و از این طریق بافت‌های پوست ترمیم یافته و به حالت شفاف و صاف درمی‌آید. ژل جالپرو شامل دو نوع کلاسیک و HMW است که نوع کلاسیک برای افراد جوان به کار می‌رود و در مقابل جالپرو HMW با دارا بودن اسید هیالورونیک و رطوبت بیشتر، قابل استفاده برای افراد مسن است.

پروفایلو:

تزریق ژل پروفایلو از روش‌های جدید جوانسازی صورت به شمار می‌آید. که بدون نیاز به جراحی برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست استفاده می‌شود. البته این روش در جهت جوانسازی و سفت کردن گردن، بازو و دست‌ها نیز کاربرد زیادی دارد. پروفایلو از هیالورونیک اسید تهیه شده و با تحریک کلاژن در زیبایی و سلامت پوست تأثیر بسزایی دارد. تزریق این ماده برای افرادی که دچار پیری پوست شده‌اند بسیار مناسب است. پروفایلو برای حجم‌دهی قسمت‌های مختلف صورت به کار می‌رود و با غلظت بالایی که به همراه دارد موجب شفافیت پوست می‌شود. نتایج درمانی پروفایلو معمولا به مدت 6 ماه ماندگاری دارد و پس از آن باید با مراجعه به مراکز زیبایی و درمانی مجدد ترمیم شود.

منبع: 

برای دریافت مشاوره رایگان از بهترین دکتر زیبایی و جوانسازی کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان
Call Now Buttonتماس سریع با کارشناسان